Stránka 24 z 34
Re: EcoBoost motory
Napsal: 28.02.2012 19:41
od Bastr
Furt nechápu jak můžete porovnávat nějakou V6 s tříválcem to je snad logické že normální člověk který má auto na dopravu z bodu A do bodu B si nebude kupovat V6 nebo V8 nebo auto s 500koníkama (chtěl bych vidět kdo z vás tady by koupil svojí polovičce auto na nákupy s 250 nebo 500 koníkama.....) A myslím si že ten motor nebude vůbec špatný pokud bude takový jaký píšou a budou si ho kupovat lidi kteří jezdí autem do práce městem nebo z vesnice do vesnice a to jestli ten motor vydrží 250 tis. km a pokud by najezdil s tímto autem aj 20 tis ročně tak to auto bude mět -+12 let a to si myslím že každému vyhovuje. Já bych si rozhodně koupil rači 1.0 EcoBoost než zdechlou atmosféru 1.6.....:-X
Re: EcoBoost motory
Napsal: 28.02.2012 20:20
od Hal9000
A proč je atmosféra 1.6 zdechlá? Protože na ni přišlo EURO4 a vysoká hmotnost aut
Když se dělali MOTORY, tak ani 1.6 nebyla zdechlá a to o turbu nikdy neslyšela

Re: EcoBoost motory
Napsal: 29.02.2012 12:45
od MK2
Re: EcoBoost motory
Napsal: 29.02.2012 13:54
od chachn
P.S. V posledních dnech se ještě objevily informace, že výkon 125 koní z tohoto litrového motoru není zdaleka konečný. Údajně by mohl vyprodukovat až 170 koní a ocitnout se ve verzi sportovního focusu těsně pod modelem ST.
tak to je gól
Re: EcoBoost motory
Napsal: 29.02.2012 17:39
od Bastr
Tak třeba v novém světě motorů píšou:
Roger Ratley(šéf vývoje benzinových motorů ford)
Příjdou další objemové varianty tříválce???
S tím nepočítáme. Jak vidíte, už takhle je motor výrazně dlouhozdvihový. Objem bychom tedy museli zvětšit úpravou vrtání, a na to je v krátkém bloku málo místa. Větší objem nepotřebujeme, důležitá je krátká stavba, která šetří místo pod kapotou a umožnuje sestavovat hybridní jednotky.
Re: EcoBoost motory
Napsal: 29.02.2012 18:50
od Dreede
Bastr: Aký má súvis ďalšia objemová varianta s ďalšou výkonovou?
Re: EcoBoost motory
Napsal: 01.03.2012 10:31
od No Name
Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.03.2012 12:58
od No Name
Tohle by byl správný motor do nového Mondea, jen kdyby nebyli sraby...
Ford Transit s motorem 3,5 EcoBoost V6 pro Severní Ameriku
Ford Transit zamíří na severoamerický trh a má se stát nástupcem zdejší řady užitkových modelů E-Series.
Transit bude dalším globálním modelem své značky. Ford již oficiálně oznámil, že užitkový model s evropským původem zamíří do Severní Ameriky. Zde má být od roku 2013 vyráběn a nabízen ve specifikaci, která se bude od evropského provedení lišit především díky pohonné jednotce.
Ford uvádí, že příští generace Transitu zamíří k severoamerickým zákazníkům s motorem 3,5 EcoBoost V6 pohánějícím zadní kola. Spotřeba paliva tohoto užitkového modelu má být o 25 % nižší než u srovnatelné verze současného zástupce řady E-Series a Transit má mít také o zhruba 136 kg nižší hmotnost.
Ford prozatím nezveřejnil bližší informace o výkonech motoru 3,5 EcoBoost V6 pro Transit, ale v pick-upu F-150 tato pohonná jednotka disponuje výkonem 272 kW (370 k) a točivým momentem 569 Nm.
Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.03.2012 13:48
od Cowley
jj, V6 a nahon na zadni - parada. To bych se snad smiril i s tim turbem. Akorat to kazi ta drobnost ze jenom Tranzit a jenom Amerika

Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.03.2012 16:05
od v.marty
Ecoboost spravnym smerem

vzit velkej motor a na nem jeste turbo

Re: EcoBoost motory
Napsal: 12.03.2012 16:16
od misoo
hmmm konecne aj nejaky up-sizing... zeby som dalsie auto kupil tranzita ??

Re: EcoBoost motory
Napsal: 13.03.2012 07:24
od Stehnak
up-sizing ?
The old van is powered by a choice of engines, including a 4.6-litre or 5.4-litre V-8, or a massive 6.8-litre V-10

Re: EcoBoost motory
Napsal: 13.03.2012 08:27
od misoo
Re: EcoBoost motory
Napsal: 13.03.2012 08:38
od Cowley
V Americe maj vsechno veliky - proto tam taky nikdy nechtel vystupovat Pavel Bobek

Re: EcoBoost motory
Napsal: 13.03.2012 18:37
od Bastr
Už to tak vypadá že 1,6EcoBoost bude největší objem ze sekaček
http://www.auto.cz/hyundai-motor-1-2-t- ... -tsi-65584