DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Milano » 27.11.2010 18:11

No já nejsem zrovna šetřílek, takže nízký otáčky moc nepreferuju, FoFa spíš honím, pač pořád někam spěchám, mám ho hlavně jako prac. auto. Řadím jednoduše tak, aby po přeřazení na výšší stupeň už bralo pěkně turbo, ne tak, aby se teprve dostávalo do otáček, takže ideal abys měl po přeřazení těch 1800 ot.a klidně i víc:))
Při jízdě ve městě když zrychluju jen tak na čtvrt plynu, tak klidně řadím i dřív, do 3. stupně to pro setrvák nějaká zátěž není, to samý při jízdě v koloně, když jedeš na jedničku či dvojku 1000 ot., tak se nic neděje, nesmíš zrychlovat na 4ku, či 5ku z malých otáček, to setrváku moc neprospívá, ale o tom už je tady napsáno už mraky.
No až tam šupnu tu jednohmotu, tak napíšu svý dojmy, snad to bude ok...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

paw
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 12.02.2010 23:34
Bydliště: Praha

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od paw » 29.03.2011 22:06

Ahoj,
take mam problem s dvouhmotou. Startovani je uplne v pohode a na studenem motoru se "cvakani setrvaku" az tak neprojevuje. Nejvic je to poznat, pokud je motor zahraty a v situacich, kdy napr. jedu na dvojku po kruhaku, ci v kolone, nebo za jinych okolnosti. To o sobe dava hodne vedet. Obcas to cvaka i pri rozjezdech. To, ze to je setrvak jsem si jisty tak na 90%. mam klasicke projevy, jako napr. pri zarazenem neutralu a postupnem seslapavani spojky se objevuje klepani v urcitych fazich seslapu, coz je snad ten hlavni priznak. Auto pri jizde nejak necuka, nechcipa, jde jen o akusticke projevy, ktere ovsem zhorsuji pocit z jizdy :( Obcas si pripadam jak traktorista na poli. Nevite nekdo, zda jde nahradit dvouhmotu klasickym setrvakem u 1.6TDCI 80KW? Stale vice nad tim premyslim, ale nikde jsem nic konkretniho nenasel.

brouk32
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30.03.2011 19:53

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od brouk32 » 30.03.2011 20:53

Ahoj všem,
prosím vás o radu a pomoc. U mého Fordu Focus II kombi r.v. 2005 1.6 TDCI 66KW odešel setrvák. Na netu jsem objednal Valeo SP 836021od autodilycz.cz. Mechanik mi dnes volal a řekl, že do mé káry nepasuje. Vůbec tomu nerozumím. Postupoval jsem správně a nechal jsem si i u nich potvrdit e-mailem správnost výběru. Originál tam je setrvačník s označením GGV-30 0000 39 E2F SACHS 3. Má převodovka má označení 3M5R-7F096-YF. Lamely mají velikost 240 mm. Jsem teď v nepříjemné situaci. Auto mám na zvedáku a tím zabírám místo dalším. VIN: WF0WXXGCDW5M10937
Jaký setrvačník mám teda objednat???

Děkuji za ochotu pomoci.

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 25.05.2011 10:24

Takže mě výměna setrvačníku asi nemine, už jsem myslel že mě to nepotká, neboť plánuji do roka změnit automobil, ale spojka vypověděla svoji schopnost plynule se rozjíždět. Při rozjíždění a akceleraci to drhne jako sjetý brd. desky při brždění. Otázka je, zda-li ten setrvačník vyměnit, nějak zvlášť mi totiž nerachotil ani nevybroval, snad jen při zhasnutí motoru trochu bouchnul. Jinak teda při akceleraci na nižší převod. stupně a následný sundání nohy z plynu auto cuká jak sviňa, ale žádnej rachot se neozívá jen prostě hladce cuká. Třeba na pětku při ubrání a přidání plynu je cítit jen menší vůle.
Asi budu chytřejší až se nám to podaří rozdělat.
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 31.05.2011 07:38

Výměna setrvačníku a komplet spojky proběhla hladce, akorát menší zádrhel s nastavením přítlačáku. Jinak teda jsem koupil setrvák ve 4-dílné sadě Luk neoriginál a nepozoruji žádné vibrace, ba naopak - šepot květin. K úplnosti ještě dodávám čísla setrváku ten starší 1S41 6477 DD a ten nový 415 0185 10.
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fabi » 01.06.2011 14:08

To: vozgrunt

Výměna setrvačníku a komplet spojky proběhla hladce, akorát menší zádrhel s nastavením přítlačáku. Jinak teda jsem koupil setrvák ve 4-dílné sadě Luk neoriginál a nepozoruji žádné vibrace, ba naopak - šepot květin. K úplnosti ještě dodávám čísla setrváku ten starší 1S41 6477 DD a ten nový 415 0185 10.


mozes napisat, kolko si zaplatil za tu sadu? a co s tim nastavenim pritlacaku? v com bol problem?

vdaka za odpoved.
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 01.06.2011 20:19

Sadu jsem koupil přes pár lidí za nákupní cenu 10997,-, nevím jestli to bylo s DPH nebo bez, doklad jsem neviděl, každopádně to bylo za nákupku, je potřeba přičíst 40%. Co se týče toho přílačáku, tak na krabici té sady bylo varování že se musí použít spec. přípravek pro montáž tohoto přílačáku. Dle vyjádření některých známých, kteří pracují ve fordu, tak žádnej přípravek nepoužívaj ( že ho prej ani nemají ) a zatím se jim žádnej focus nevrátil. Jen je potřeba při montáži dodržet určitá pravidla a to namontovat nejprve tři šrouby do kříže postupně po pár závitech, prostě aby se to nezkřížilo. Navíc dle vyjdření nejškolenejšího šéfa z nejmenovaného servisu jde jen o matení hlavy mechanikům. Jinak podotýkám, že veškeré informace mám z druhé ruky, poněvadž výměna téhleté sady proběhla v režii mého kamaráda a já byl pouze jako helfr.
Jen doufám, že to tak je a spojka je namontovaná správně. Zatím jsem najel cca 300 km a jsem naprosto spokojen. Žádné vibrace ( jak bylo zmiňováno v této diskusi výše ) a jízdu si náležitě užívám 8O . Popravdě jsem toho za poslední měsíc vyměnil více turbo, čepy, tlumiče a pružiny, autíčko jede jako nové, nasypal jsem do toho asi tak 40tis. Pokud bych to dal do forda tak by to asi odvezli rovnou na vrakoviště, protože ty jejich ceny to je....... (ložisko polosy 1500,-, olej převodový 500,-Kč litr :bebng:
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
ZUBNIK1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29.05.2010 10:15
Bydliště: Jeseník

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od ZUBNIK1 » 15.08.2011 14:57

Tak jsem našel odkaz na stránky, kde se spojková sada LUK včetně ložiska číselné označení 623312433 prodává za 4624,-Kč
http://www.roverland.cz/spojkova-sada/spojkova-sada-3
a
dvouhmotový setrvačník LUK číselné označení 415018510 za cenu 5816,-Kč.
http://www.roverland.cz/setrvacnik/setrvacnik-2
celková cena 10440,- + poštovné 135,- 10575,-Kč
K tomu práce mechanika.
Což by se dalo celkem udělat za 12-13000,-Kč celkem.
V nabídce je i VALEO jednohmotý setrvačník včetně spojkvé sady za 10518,-Kč.
http://www.roverland.cz/setrvacnik/setrvacnik-2-3.

Uživatelský avatar
ZUBNIK1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29.05.2010 10:15
Bydliště: Jeseník

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od ZUBNIK1 » 15.08.2011 15:31

A co tahle sada:
http://www.mdily.cz/luk-600004400-setrv ... i-dmf.html
Je to LUK a cena 8690,-Kč je přijatelná.

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od klobi2664 » 07.09.2011 08:49

Ahoj, zrovna musím řešit výměnu spojky s douhmotou. Našel jsem za dobré peníze dvojhmotu a spojkovou sadu od Sachs. Může být k tomu např. od Valea či Luk spojkové ložiško?
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Milano » 07.10.2011 13:02

Tak jsem konečně po 270t. vyměnil orig. dvouhmot'ák za jednohmotu od Valea. Už byl k.o., ale chrastil jen na volnoběh, při startu nic nemlátilo.
První dojmy jsou následující: na volnoběh je krásný klid jak zvenku, tak uvnitř, větší vybrace nepocit'uji, motor s tím nemá problémy ani za studena. Spojkový pedál jde asi 2x víc ztuha než u dvojhmoty - asi vzhledem k zesíleným pružinám na spojkové lamele. Jsem si myslel, že když je spojka nastavitelná hydraulicky, že si s tím poradí. Neporadí...ví někdo proč??
Řazení se o něco zhoršilo, celkový komfort taky, určitě jde poznat rozdíl v přenosu hluku od převodovky za jízdy, ale zase to není žádná tragédie, pořád v normě, ale poznat to jde. Asi kdyby převodovka byla nová, rozdíl by asi velký nebyl, ale při mým nájezdu už má převodovka něco za sebou a myslím, že dojíždění dvojhmoty ji taky moc neprospělo.
Takže těžko říct, jestli jednohmotu doporučit, asi jen těm, co mají auto s vyšším nájezdem a nechtějí už zbytečně do auta moc investovat jako já. Beru to tak, že spojka vydrží do konce životnosti motoru, což dvojhmot'ák by vydržet nemusel. Celý mě to vyšlo na 10t. + práce
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

kurtak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 11.09.2008 12:52
Bydliště: východočeský
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od kurtak » 08.11.2011 11:34

jen bych se rad zeptal odkud jsi ,,Milano,, a kde jsi si nechal výměnu dvouhmoty za jednohmotu provést? Minulí týden se mi ozval nejspíš též setrvák a nejspíš půjdu též do výměny za jednohmotu, už se totiž nechi nikdy v budoucnu zajímat o problém jménem dvouhmotnostní setrvačník :)
Ford Focus combi 1.8 TDCI, 85 kw, r.v. 2002

comme
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24.08.2010 08:35

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od comme » 17.11.2011 23:00

mrkal jsem na netu na ceny a nasel jsem luxus cenu setrvaku + spojka LUK no proste cely set za 8,500 kc stranky jsou zde

Kód: Vybrat vše

http://www.auto-dily-mrozek.eu/295-setrvanik-spojka-luk-ford-focus-18-tdci-.html[code]

Uživatelský avatar
StenliH
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 23.11.2010 10:58
Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od StenliH » 06.12.2011 20:35

Dobrý den tak asi rozšířím řady sice si nejsem jistý a potřebuju poradit ale :) Auto startuje mizerně nastartuje chcípne ale to už jsem psal mockrát . Přečetl jsem tady to vlákno o setrvačníku a bohužel tady chybí faq - bytostně chybí . Pak nezbude psát pořád dokola jak poznám že je setrvačník kaput ? Auto mě klepá na volnoběh dokonce mám pocit že motor zahřátej dělá větší kravál a vibrace . Když našlápnu spojku 2mm tak cítím jako by klepkal pedál někdy když je zima slyším po nastartování klepání takový ťuk ťuk ťuk naprosto rytmické je to dvojhomota ? Děkuji za rady . PS a nemohlo by mě odstavovat motor čidlo na setrváku ? při tom startu ? :palec_nahoru: Spojkový pedál zabírá nahoře řekněme 20 % horní úvratě . To klepání někdy to slyším někdy ne a je to slyšt jen vně auta z venku moc ne .
Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002

Uživatelský avatar
Robert
Junior
Junior
Příspěvky: 280
Registrován: 18.10.2009 22:38
Bydliště: České Budějovice

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Robert » 06.12.2011 21:55

StenliH : jakmile začne vybrovat spojkový pedál je setrvák kaput a stím souvisí i špatný starty. A jak píšeš při zahřátým motoru je to horší. To samé potkalo i mě.
Ford S - MAX 2.5T Titanium S
Ford focus 1,8TDCi TREND (115k)r.v. 2002
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=17620 můj Fofík
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti