Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 27.02.2019 16:04

finsa ...Neznám teda žádnou větší firmu která by měla auta ve svém vlastnictví,

TO UŽ JE NA MĚ MOC... :dih:

Finsa....a úplně nejlepší je operek na auto pro dělníka co v něm stěhuje a nebo taha sekacky :mrgreen: :mrgreen: :oops:

Proboha...kolik aut jsi pořídil do fleetu, když máš takové poznatky. Ani nejde o to kolik jsi jich pořídil, ale s jakym vysledkem jsi operaky ukončil :mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 27.02.2019 16:10

Finsa: chces vyfotit technicak :mrgreen: bez vratit auto po delnikovi :mrgreen:

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 27.02.2019 19:34

FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6888
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 27.02.2019 19:39

my se tu dohadujem a zatim, tohle uz nikdo neokeca :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 3HmvQRAbvk
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 27.02.2019 21:58

:D :D :palec_nahoru:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4064
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 28.02.2019 09:09

Jinak teda všeho s mírou.. U našich Focusů/Fiest mne litrovej turbo třívalec zas tak neznepokojuje, ale řešil jsem včera se známým jeho výměnu starý Vitary a ... že nová 2019ka má v sobě litrovej tříválec 81kW, to mě jako dostalo... Tohle bych pak jako ojetinu opravdu kupovat nechtěl.
Štve mě, že je to stejně všechno hlavně z důvodu rozhodnutí EU RVHP Politbyra, co štve, přímo mě to sere :mrgreen: Zákazník a trh jako takovej by si tohle fakt nežádal.
Pokrok a snižování emisí ano, jasně, ale všeho s mírou sakra.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
finsa
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 659
Registrován: 22.01.2013 13:58
Bydliště: KönigGratz

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od finsa » 28.02.2019 09:14

phofy, TomFocus:
Bavíme se tu snad o osobácích když řešíme atmosféry vs. downsizované motory, nebo ne?
Samozřejmě že povozy pro dělníky, dodávky a náklaďáky je jiný případ, těch se ale tohle téma netýká.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Obrázek

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Standa.64 » 28.02.2019 16:52

[quote="Sentik"]Jinak teda všeho s mírou.. U našich Focusů/Fiest mne litrovej turbo třívalec zas tak neznepokojuje, ale řešil jsem včera se známým jeho výměnu starý Vitary a ... že nová 2019ka má v sobě litrovej tříválec 81kW, to mě jako dostalo... Tohle bych pak jako ojetinu opravdu kupovat nechtěl.


Co je na tom divnýho,že dávají do vitary litrový motor? Vždyť má o více jak 250 Kg menší hmotnost než 1.0 EB focus kombi.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 28.02.2019 18:34

finsa píše:phofy, TomFocus:
Bavíme se tu snad o osobácích když řešíme atmosféry vs. downsizované motory, nebo ne?
Samozřejmě že povozy pro dělníky, dodávky a náklaďáky je jiný případ, těch se ale tohle téma netýká.
Ano, bavíme se tu o osobácích, já jsem taky dělník a mám osobní fabii 3 :roll: a všechny auta ve firmě máme ve vlastnictví od vedení, až po dělníky... a firmy co dělají podobný obor, tak mají auta ve vlastnictví a nebo dělnické pozice mají ve vlastnictví a vedoucí mají auta na operák.
A víc to asi řešit nechci...

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4064
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 28.02.2019 19:16

2 Standa:
Hmotnost je podobná, ale je to třeba proti tomu Focusu relativně dost neforemná krabice... Kupuj co chceš, s litrovým třívalcem to bude zcela jistě lahoda.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 28.02.2019 19:21

Sentik...co se čílíš, on ti jen uvedl kolik práce má tříválec s Vitarou...né, že je to jeho benzínový sen.

Rvěte se za svoje názory do krve, ale proč pořád podsouváte co nebylo napsáno?! :nixw:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4064
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 28.02.2019 19:23

No a s plně naloženou Vitarou s přívěsem, což je stav jak to ten známej co jí mění běžně provozoval, to bude na ten litrovej třívalec dlouhodově zajímavej záhul. O to jediný šlo, proto do toho taky znova nepůjde..
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 28.02.2019 19:32

Přečti si to ti napsal :mrgreen: Vitara váží míň než ff3 1.0EB :bebng:

Dnešní TB jsou sice výkoné na papíře, ale bez duchu a živé reakce na plyn... udušené emisemi.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4064
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 28.02.2019 19:34

Probůh, ty auta váží víceméně stejně (1250 kg +-, dohadovat se tu o pár desetikil nemá smysl) .. Vitara je proti FoFo vyšší, odpor vzduchu bude jinde.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 28.02.2019 19:38

Převodový poměr? :shocked:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti