Stránka 22 z 30
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 07.06.2010 22:48
od mowe
Zdravim,
tak jsem taky resil vymenu dvouhmotaku a po konzultaci s nekolika servisakama jsem se rozhodl za jeho nahradu spojkovou sadou s jednohmotovym setrvacnikem od VALEA a uz vic nez mesic naprosta spokojenost. Vyssi vibrace jsem nezaznamenal a FOFO jezdi perfektne.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 08.06.2010 16:50
od Rumbo
mowe píše:Zdravim,
tak jsem taky resil vymenu dvouhmotaku a po konzultaci s nekolika servisakama jsem se rozhodl za jeho nahradu spojkovou sadou s jednohmotovym setrvacnikem od VALEA a uz vic nez mesic naprosta spokojenost. Vyssi vibrace jsem nezaznamenal a FOFO jezdi perfektne.
das blizsie info/link prosim?
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 08.06.2010 23:36
od mowe
bohuzel bral jsem pres znameho, takze nemam na papiru presny popis vsech dilu, ani maloobchodni ceny (tipuju kolem 17 000 s DPH za vsechny dily). Rekl jsem ze chci alternativni 4-dilnou spojkovou sadu od VALEA (s jednohmotou) a spojkovym loziskem od LUK.
POPIS 4-dilne sady od VALEA:
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
spojkove lozisko uz automaticky dodali k spojkove sade
Nejvetsi problem byl s domluvou s prodejci, je jasne, ze chteji prodat co nejdrazsi zbozi, ktere ma tendenci casto odchazet. Takze doporucuji vytrvat na objednani techto dilu i pres veskere odrazovani prodejcem.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 19.06.2010 10:46
od Milano
Tak to jsi mi udělal obrovskou radost, že jsi to prubl, já do jednohmot'áku chci jít taky, až se mi ten můj poroučí, zatím se ale drží, skoro 230t., sice chrastí, ale neklepe.
Takže ani po nastartování za studena se ti nezdá, že by měl motor nerovnoměrnější chod?
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.06.2010 15:00
od mowe
I za studena jede v pohode
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 12.07.2010 21:59
od Milano
Tak já jsem pak ještě hodím svoje zkušenosti, myslím že to bude určo do Vánoc a třeba pak přesvědčíme i Fokiho, že je jednohmota pro tdci úplně v poho

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 05.09.2010 11:26
od WnemOne
Zdravím Vás.
Mám otázku. Asi 2-3 mesiace do zadu som menil zotrvák. A robí mi to stále tie isté zvuky. Keď pridám a potom uberiem, tak ku koncu malých otáčok zachrasti (po voľnobech) a pri vpínaní tiež. Je možné, že je to opäť zortvák ? Akože s tým sa musím zmieriť, že to chrastí a pri vypínaní klepe ? Alebo so mnou vy***l mechanik ? ....
Za reakcie dik.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 29.09.2010 08:50
od Fabi
mowe píše:Zdravim,
tak jsem taky resil vymenu dvouhmotaku a po konzultaci s nekolika servisakama jsem se rozhodl za jeho nahradu spojkovou sadou s jednohmotovym setrvacnikem od VALEA a uz vic nez mesic naprosta spokojenost. Vyssi vibrace jsem nezaznamenal a FOFO jezdi perfektne.
nazdar,
ako si na tom v sucasnosti? jednohmotak, ako sa javi? prevodovka? nemas s tym nejake problemy?
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 03.10.2010 14:17
od mowe
Jednohmota slape dobre, zatim jsem nezaznamenal zadne problemy.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.10.2010 12:59
od Fabi
mowe píše:Jednohmota slape dobre, zatim jsem nezaznamenal zadne problemy.
Nazdar,
kolko km si najazdil s jednohmotakom? Akym stylom jazdis? Davas mu aj prudsie akcelaracie?
Rozpraval som sa s mechanikom o tejto veci a vyjadroval sa velmi isto, ze musi tam byt dvojhmotak, lebo s jednohmotakom nevydrzi prevodovka - vraj nie je stavana na jednohmotu, vibracie..
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 25.10.2010 08:26
od mowe
Fabi píše:mowe píše:Jednohmota slape dobre, zatim jsem nezaznamenal zadne problemy.
Nazdar,
kolko km si najazdil s jednohmotakom? Akym stylom jazdis? Davas mu aj prudsie akcelaracie?
Rozpraval som sa s mechanikom o tejto veci a vyjadroval sa velmi isto, ze musi tam byt dvojhmotak, lebo s jednohmotakom nevydrzi prevodovka - vraj nie je stavana na jednohmotu, vibracie..
Najezdil jsem 5000-6000 km. Pri zahratem motoru predjizdim do kopce v pohode, obcas jdu i do 4500 ot. abych vymetl pavuciny
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 15.11.2010 20:25
od Milano
to Fabi:
Já mám na dvouhmotě už 241t. a od 200t. setrvák na volnoběh chrčí, křastí a já nevím co ještě, pač jsou pružiny tlumící rázy už v háji, ale při startu se neozývají žádný pazvuky, řadit jde v poho a spojka je taky bez problémů, takže to tak nějak dojíždím, nemám čas ho vyměnit, ale chod na volnoběh hrůza poslouchat. Ale na Vánoce slibuju, že mu koupím novej setrvák, ale určitě jednohmotu, dvouhmouta je na převodovku fajn, ale tak do 180t., bych řekl, pak už má mnohem horší vlastnosti než jednohmota, fakt si myslím, že převodovka dostává ted' pěkně na prdel, pač unavenej dvouhmot'ák je 100x horší než unavenej jednohmot'ák - vlastní zkušenost + vyjádření odborníků na netu, tady tak trochu soudruzi udělali chybu, no snad se mi to otálení nevymstí.
Si myslím, že běžnej uživatel rozdíl mezi nimi ani nepozná a jeden pádnej argument...proč se na tddi neserou převodovky, když dvouhmotu nemají a díky zastarelému vstřikovaní nemají tak kultivovanej chod jak tdci, takže o to horší rázy do převodovky...? Zeptej se na to svýho mechoše, odpověd' bych si docela rád poslechl....

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 24.11.2010 12:46
od Fabi
Milano píše:to Fabi:
Já mám na dvouhmotě už 241t. a od 200t. setrvák na volnoběh chrčí, křastí a já nevím co ještě, pač jsou pružiny tlumící rázy už v háji, ale při startu se neozývají žádný pazvuky, řadit jde v poho a spojka je taky bez problémů, takže to tak nějak dojíždím, nemám čas ho vyměnit, ale chod na volnoběh hrůza poslouchat. Ale na Vánoce slibuju, že mu koupím novej setrvák, ale určitě jednohmotu, dvouhmouta je na převodovku fajn, ale tak do 180t., bych řekl, pak už má mnohem horší vlastnosti než jednohmota, fakt si myslím, že převodovka dostává ted' pěkně na prdel, pač unavenej dvouhmot'ák je 100x horší než unavenej jednohmot'ák - vlastní zkušenost + vyjádření odborníků na netu, tady tak trochu soudruzi udělali chybu, no snad se mi to otálení nevymstí.
Si myslím, že běžnej uživatel rozdíl mezi nimi ani nepozná a jeden pádnej argument...proč se na tddi neserou převodovky, když dvouhmotu nemají a díky zastarelému vstřikovaní nemají tak kultivovanej chod jak tdci, takže o to horší rázy do převodovky...? Zeptej se na to svýho mechoše, odpověd' bych si docela rád poslechl....

Nazdarek,
mas pravdu, ze na TDDi neodchadzaju prevodovky, aspon som nepocul o tom, ale aj TDCi maju take iste prevodovky? Uplne rovnake?
Mechanik tvrdi, ze TDCi ma mat dvojhmotu, lebo odide prevodovka. Priklad mi nepovedal, ze by sa to niekomu stalo.
Skor mam z neho pocit, ze on nechce byt ten, co nieco zmenil - jednohmotak namontoval za dvojhmotak, a nahodou by sa nieco stalo tak by mal on problemy, na jeho naklady odstranenie poskodenych dielov...
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 25.11.2010 20:02
od Milano
no ono jde spíš o to, že jednohmota při změně převodu přenese vše natvrdo a dvouhmota dokáže krapet vyžehlit takový to "ženský" řazení, kdy to s celým autem cukne. Dále při jízdě samotné vlivem velkého kroutícího momentu dnešních dieselových motorů, který brutálně naroste v krátkém spektru otáček, si dvouhmot'ák s tímto lépe poradí, vše přenese hladčeji a tím pádem i šetrněji k převodovce.
Třetí pro pro dvojhmotu je celkové snížení vybrací na volnoběh , kdy díky tomu motor může běžet zhruba o 150 ot. míň a tím dojde k úspoře paliva, emisí atd., takže pro automobilky jednoznačný rozhodnutí...
Já věřím, že převodovky dělá Ford dobrý, takže pro mě rozhodne ta neporuchovost jednohmot'áku a tím i fin. úspora, která pramení i s delšího nájezdu na spojkové obložení = musím ted' při 240t. měnit spojku kvůli vyžitému setrváku, kdy spojka by ještě třeba 60t. dala...ale tomuto nájezdu na dvojhmotě se tu většina uživatelů vůbec nepřiblížila...
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 26.11.2010 16:11
od Fabi
Milano píše:no ono jde spíš o to, že jednohmota při změně převodu přenese vše natvrdo a dvouhmota dokáže krapet vyžehlit takový to "ženský" řazení, kdy to s celým autem cukne. Dále při jízdě samotné vlivem velkého kroutícího momentu dnešních dieselových motorů, který brutálně naroste v krátkém spektru otáček, si dvouhmot'ák s tímto lépe poradí, vše přenese hladčeji a tím pádem i šetrněji k převodovce.
Třetí pro pro dvojhmotu je celkové snížení vybrací na volnoběh , kdy díky tomu motor může běžet zhruba o 150 ot. míň a tím dojde k úspoře paliva, emisí atd., takže pro automobilky jednoznačný rozhodnutí...
Já věřím, že převodovky dělá Ford dobrý, takže pro mě rozhodne ta neporuchovost jednohmot'áku a tím i fin. úspora, která pramení i s delšího nájezdu na spojkové obložení = musím ted' při 240t. měnit spojku kvůli vyžitému setrváku, kdy spojka by ještě třeba 60t. dala...ale tomuto nájezdu na dvojhmotě se tu většina uživatelů vůbec nepřiblížila...
...suhlasim s tebou.
A akym stylom jazdis? V kolone, do kopca...? Mas 240 tis. km najazdenych, co fakt velmi malo uzivatelov najazdi.
Pri akych otackach preradujes prevodove stupne?
Ked vymenis spojku + zotrvacnik mohol by si tu nieco o tom napisat.
Ked pride na mna vymena zotrvaku, tiez by som asi riesil jednohmotu.