Stránka 21 z 25

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 22.11.2014 13:40
od gargulakj
Mě to dělá taky a řešit to nebudu :D Na rozvodech mám nejakých 80t km. Myslím že to dělá hodně focusů a přičiny můžou byt různé... Emise mám ukázkové a spotřebu taky..

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 22.11.2014 19:56
od Tomin123
Case a Stano: ty LTFT hodnoty jsou posunute protoze se tim jen kompenzuje zmena ucinnosti plneni motoru. -17% je proto, ze ecu musi o 17% ubirat benzinu aby mela smes lambdu 1.00.
Pokud to bylo hozenejma rozvodama, je jasne ze motor mel
za a, jine plneni
a za b, jine tlaky v sani pri danych otackach.
A protoze tenhle motor ma MAP (strategie rizeni "speed density"), tak se to samo. cele posune.
U speed density jakakoliv zmena v podtlaku v sani znamena nepresne davkovani benzinu
a to se pak projevi v korekci pomoci LTFT.

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 23.11.2014 11:13
od Dingo-zetec se
ten problem mam presne zhodny ako na tom videu,motor taha fajn spotreba 7L , a obcas trhne ale nie moc, ano kable k svieckam menene, cievka nova,sviecky nove aj klapka nova vsetko Ford.Podarilo sa mi ukecat toho mechanika aby sme to este raz prekontrolovali ale s tym ze si prinesiem ten trn do kluky.Ked nahadzoval ten novy remen,tak len srobovakom kontroloval vysku piestu vacky len tak natlacil do pravitka a tvrdil ze tak to musi ist, vsetko je v poriadku vraj ze nema zmysel to kontrolovat , ale preco mam teda presne tie iste priznaky ako na tom videu? uplne do botky..a este aj zle emisie ....

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 23.11.2014 11:20
od miki21
Ten trn se tam pro prdel nedává. Je to sice jen kontrolní pomůcka, ale šroubovák ve válci moc přesný asi nebude. :wink:

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 23.11.2014 12:41
od Dingo-zetec se
vsak prave,ze tomu srobovaku vobec neverim,dal som si vyrobit na mieru ten trn,hned to dam skontrolovat podla toho a doladit. Mozno ze tam bude mala odchylka ktora to zrovna zapricinuje...

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 23.11.2014 23:34
od Case
Tomin123: Přiznávám, že nemám nejmenší tušení, proč mi to vysvětluješ. Jak funguje LTFT vím (a stano nepochybně taky) a navíc jsme se nebavili o stavu před seřízením rozvodů (kde asi nikoho potenciálně nestandardní LTFT příliš nepřekvapí), ale o stavu po něm.

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 24.11.2014 07:26
od stano.
Tomin123 píše:Case a Stano: ty LTFT hodnoty jsou posunute protoze se tim jen kompenzuje zmena ucinnosti plneni motoru. -17% je proto, ze ecu musi o 17% ubirat benzinu aby mela smes lambdu 1.00.
.....
Ja rozumiem ako to funguje. Nechapal som, ze preco. V spojitosti s ostatnymi datami to nedavalo zmysel. Navyse Case pisal, ze servis potvrdil spravnost nastavenia rozvodov. Az neskor v inom servise, a aj to na 2. krat zistili, ze je to zle.
Ale diky, ze si to rozpisal. Mozno to niekomu inemu, kto to bude neskor citat pomoze.

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 30.11.2014 20:17
od jenik_f
Díky moc za tuto diskusi, úplně stejný problém už řeším několik let. Byl jsem už ve čtyřech Ford servisech a nikdo na nic nepřišel. Vyměnili mi akorát podtlakovou T hadičku pod sáním. Já mám tento problém spojený s velice drobným pocukáváním při akceleraci, které jsem tu na fóru taky řešil, ale i přes všechny rady, Vás kamarádů Forďáků, co mám všechno vyměnit a nic nepomohlo (kabely, svíčky, cívku, váhu vzduchu, škrtící klapku, snímač kliky, snímač vačky, zatím jsem ještě vstřiky nevyměnil). Možná jsou i v tomto případě na vině rozvody. Je fakt, že se mi v rozvodech už jednou vrtali, servis kousek od Tábora, a jak si matně vzpomínám, zlobí to od té doby. Věřil jsem jim, že rozvody nastavili dobře, tak jsem problém hledal jinde.
Zatím čau a pak dám vědět.

Re: Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 01.12.2014 09:04
od petulak
Tady, se jen potvrzuje, že nastavit rozvody u fordů, není sranda. :D

Re: Škubání motoru

Napsal: 01.12.2014 12:40
od vitr73
..tak tak...civka od ENERGY,kobely NONAME a svicky obyc NGK za 90kc jedna a jezdi to bez skubnuti uz vic nez 2 roky....taky bych se toho nebal..

Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 30.12.2014 10:45
od vrána
Ahoj forďáci, posledních pár set kilometrů jsem začal pociťovat slabší tah motoru (FoFo 1, 1.6 benzín) a včera se při dojezdu objevily velké problémy s volnoběhem - po vyřazení letí otáčky nahoru, nebo motor jakoby sám "pumpuje", když auto stojí s minimálními otáčkami.
Asi před rokem jsem řešil totéž, vyměnil jsem tehdy regulátor volnoběhu, váhu vzduchu, snímač polohy škrtící klapky a takové ty obvyklé bebechy. Nakonec pomohla výměna podtlakových vzduchových hadiček, udělalo se to komplet a byl klid. Až najednou tohle.

První, co mě napadlo, bylo tedy podívat se, jestli zase někde něco neupadlo nebo není děravé. Kouknu dozadu za motor a co nevidím! Plastová trubka skoro celá utavená, akorát nějak nechápu od čeho (zřejmě se nějak dostala do kontaktu s blokem, ale sakra jak? Nechybí tam nějaké držáky?). Já nejsem žádnej odborník, napadá někoho, co to je přesně za díl nebo dokázal byste to prosím někdo dohledat v katalogu?

Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 30.12.2014 10:46
od vrána
Ještě detail závady:

Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 30.12.2014 10:48
od vrána
Trubka vede kamsi pod motor a na druhém konci vede spolu s dalšími sem:

Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 30.12.2014 12:00
od vrána
Provizorně opraveno - volnoběžné otáčky opět v normálu. Uff. Binderpáskou jsem to zlehka odtáhnul od bloku. Jsem zvědav, jak dlouho na to budu jezdit :roll:8-)

Cukání pod 2500 ot., kolísání otáček na neutrál

Napsal: 30.12.2014 12:03
od vrána
Za kus hadice děkuji zastoupení Fordu v Táboře Na Kopečku :)