TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Takze dnes rano teplota -18°C. 30 minut predehrev Webastem, pak start na prvni otoceni. Po ujeti cca 5 km kontrolka zhaveni, zamrzla nafta. Palivo Verva, origo palivovy filtr. Hrubsi filtr nedam, nenecham si kvuli tomu znicit cerpadlo.
Nevim, odkud pochazi informace o zamene filtru pro Delphi. Cerpadlo i vstrikovace pozaduji urcity typ filtru, u nehoz neni radno menit parametry. Vyhodou je predehrev filtru, dnes uz vetsinou standard, u 1,8 TDCi bohuzel nikdy nebyl. Proto ta vyhlasena citlivost na kvalitu paliva. Filtrovatelnost nafty je dana normou DIN 51 601 na filtru o pruchodnosti 45 um, takze se neni cemu divit, ze k vylouceni parafinu a ucpani naseho 5 um filtru dojde uz klidne pri -5 °C, i kdyz namerena hodnota je treba -20 °C. A proc VW nema s timhle problem? Jejich dnesni CR ma vyhrivany filtr, starsi PD ma 20 - 30 um filtr, tam projde i zemedelska nafta ...
Nevim, odkud pochazi informace o zamene filtru pro Delphi. Cerpadlo i vstrikovace pozaduji urcity typ filtru, u nehoz neni radno menit parametry. Vyhodou je predehrev filtru, dnes uz vetsinou standard, u 1,8 TDCi bohuzel nikdy nebyl. Proto ta vyhlasena citlivost na kvalitu paliva. Filtrovatelnost nafty je dana normou DIN 51 601 na filtru o pruchodnosti 45 um, takze se neni cemu divit, ze k vylouceni parafinu a ucpani naseho 5 um filtru dojde uz klidne pri -5 °C, i kdyz namerena hodnota je treba -20 °C. A proc VW nema s timhle problem? Jejich dnesni CR ma vyhrivany filtr, starsi PD ma 20 - 30 um filtr, tam projde i zemedelska nafta ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
takže opět trápení.natočil jsem na pohodu,volnoběh ok.pul hodky klapaní před barákem pak pomalej odjezd smněr práce a po 300m death.doskákal jsem do práce a nechal další pul hodky.kontrolní pocuk ok ale po dalšímch 300m hotovo opět.skáču dál v domnění že se to umoudří ale stav horší a horší.poslouchám při točení zda dává čerpadlo a nic asi dobrej tlak.po asi 10tím pokusu najednou zabzučelo jak normálně ráno při prvním otočení klíčku.tak nevím nevím
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
-
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 02.11.2010 12:38
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Eidž: do koncernu VW jít neplánuji. Spíš to vidím na nějakého japonce, korejce. A dnes holt pojedu po 7 letech vlakem. 

-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
a ještě perlička.mluvil jsem ted s mechošem kam jezdím a u nich v práci ti co dali aditivum jsou ko ostatní pohoda.tankovali arktik na omw nebo benzině.včera v čsad test aditiva venku -19 a ztuhlo na kost.tak už kua fakt nevím co mu dávat aby byl hodnej mazlík jako do teď.a ještě dotaz nemuže se tímhle pocukáváním a zacpáváním poj...čerpadlo?
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Dneska -17 a pořád v pohodě.Vypadá to,že verva v Třemošné u Plzně je poctivá. 
PS: filtr origo delphi momentálně má kolem 18 tkm.

PS: filtr origo delphi momentálně má kolem 18 tkm.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
onysx: Motoru ani cerpadlu by se nemelo teoreticky nic stat. Do nouzaku to shodi snizeny tlak paliva, je to ochrana cerpadla pred zadrenim. Filtr ti do cerpadla zadne krystalky nepusti, takze by to nemelo vest k nejakym velkym zavadam.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
nejvíc mně s.... to že když se zeptáš v servisu co máš udělat abys jezdil tak na tebe koukaj jako z jara.jedinný co vědí přesně je to kolik tě bude stát když ti odejde čerpadlo.to je jejich první odpověď na otázku proč se ti auto hodilo do nouzáku při akceleraci.maník s tranzitem nejezdí už 3 dny.a oni ti řeknou že pal.filtr je na 80 tis.kde???já ho mněním po max. 15 společně s olejem a ostatníma filtrama.jeden mechoš říkal že na svém autě dá na zimu novej a v květnu ho vyhodí a dá zase novej.a ať mně neříkaj že pokud koupím doporučenou náhradu za or.díl tak si zadělávám na problém sám.vždyť pokud je tam požadovaná filtrovatelnost 2mikrony tak musí bejt u náhrady stejně jako u origo dílu.ještě dotaz když povolím tu matku na spodku pal.filtru vypustím z něj ty sr....ky?nezavzdušní se mně pal.soustava?
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
U tech neorigo filtru (vcetne renomovanych znacek) si prave dej pozor, protoze nektere maji pruchodnost i 10 mikronu. Tam uz si na problem zadelavas ...
Pokud se ti vypustenim filtru povede palivovou soustavu zavzdusnit, muzes ji bez problemu zase pres filtr odvzdusnit. Staci ti na to jedna hadicka a "dobry tah".
Pokud se ti vypustenim filtru povede palivovou soustavu zavzdusnit, muzes ji bez problemu zase pres filtr odvzdusnit. Staci ti na to jedna hadicka a "dobry tah".
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
tak palivák už druhej mám tenhle -14dní:http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp= ... 5#idn11548
předchozí mněl najeto 12tis.
předchozí mněl najeto 12tis.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Tak filtron bych tam dal jedině svýmu nepříteli.
Osobně jsem videl jak vypadá filtrační papír filtrů delphi nebo man a taky třeba fram a filtron a věř mi úplně jiná kvalita materiálu už na pohled. 


je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Rada_C
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01.02.2012 19:13
- Bydliště: Praha 3
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Tak jsem se dnes ráno po náročné noční těšil domu, až se pořádně vyspím, ale po mrazivé noci se mi nepodařilo nastartovat. Tankoval jsem u Benziny a ještě doplnil palivo o zimní aditivum od VIF, ale nic. Ráno bylo asi -16, tak jsem si říkal počkám, až se trošku zvedne teplota a vyrazim. Čekal jsem tam až do 14:30 a to už PC hlásil občas i -7, ale stejně se mi nepodařilo nastartovat a auto jsem tam musel nechat. Nejvíc mě štvalo, že se to ani nezabublalo, jen to točilo starterem a nic. Naštěstí mam novou baterku, ale stejně za ty hodiny startování bude kaput. Nejhorší je že teď má být několik dní pořád takováhle zima, tak že tam zůstanu stát asi hodně dlouho.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW combi, 2005, dovoz Německo, automat
-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
a jakej dáváš ty?já ho kupuju podle vinka.a to je přesně to o čem jsem psal.proč když to stojí za h... to dovolej jako náhradu
dnes bylo u nás tak -25 počítám podle toho jak se mrazy stupňujou půjdu ho natočit a dám si pak malé kolečko po sídlišti.je to rovinka a hlavně žádnej provoz.takže když něco docukám domů a budu se těšit na teplotu kolem -17.to totiž jezdí v pohodě.

FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
- Rada_C
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 01.02.2012 19:13
- Bydliště: Praha 3
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Palivový filtr u mě má najeto asi 20 000, ale bohužel nevim jaký tam mam.Byla taková zima, že se mi ho nechtělo vyndavat, abych se podíval. Jinak mam dobrou zprávu, ženě jsem doma vzal fén na vlasy a s bráchou, který má elektrocentrálu jsem dneska v podvečer byl pro auto. Natočili jsme centrálu a fénem jsem to pěkně zahříval. Po chvíli jsme to zkusili nastartovat, ale ještě to nechytlo, ale občas to zaškytalo. Takže jsem věděl, že jsem na dobrý cestě, protože před tím to nedělalo vůbec nic. Po dalších asi deseti minutách nahřívání fénem auto začalo chytat. Teda nejdříve spíš kašlalo než šlo, ale potom krásně naběhlo a už v pohodě motor šel.
Bylo asi -11. Jediný co mě zarazilo bylo že mi svítila kontrolka poruchy motoru. Objel jsem pár pump OMV, než jsem sehnal Max diesel do -35, ale asi po třetím nastartování mi zhasla i ta kontrolka motoru. Tak snad je vše OK. 


Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW combi, 2005, dovoz Německo, automat
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
.... už po několikátý koukám, že pomohl fén. Řek bych, že do těch Multikár by je měli dodávat ve standardní výbavě včetně 50 m kabelu



Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
a nepřemejšlel jste někdo nad tím vyhříváním filtru?kolik stojí ta mřížka vyhřívání zrcátka?
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host