
...este ze je letos ten konec sveta

Jasně že byl. Nárůst výkonů a dynamiky se současným snižováním spotřeby.Sobull píše:Jinak já nejsem žádný zpátečník. Novým technologiím fandím, jen bych si představoval, že se s jejich pomocí bude ze současných objemů dolovat vyšší výkon, než při zachování výkonu ubírat válce bez faktickýho vlivu na spotřebu.
Třeba mondeo... dřív tam kraloval 3,0 V6, pak 2,5 V5T, teď 2,0 V4T... výkon pořád téměř stejnej a o snížení spotřeby si uluze nedělám.
Nebyl by lepší vývoj 3,0 V6, 3,0 V6T, 3,0 V6biT?
Potíž je v tom, že nejde o přirozený vznik CO2, na což je ekosystém Země připravený. Problém je, že CO2 děláme uměle.Cowley píše:...
Primarne si ale myslim ze resit CO2 je blbost - CO2 je v prirode naprosto prirozeny, narozdil treba od mikrocastic litajicich z turbomotoru....
Suhlas s tou priamou umerou.Sobull píše:Mezi CO2 a spotřebou je přímá úměrrnost. Měřit CO2 je asi jednodušší a taky to zní dneska správně ekoteroristicky. Průměrná rychlost při laboratorním měření kombinovaného cyklu je snad 34 km/h, což se ale potřebě běžného řidiče nepřiblíží ani vzdáleně.
Tak jako půdorys se může vejít aj na A6 klidně pokud neudají v jakém měřítkuMK2 píše:Ehm![]()
Ford má první objednávky na Focus s motorem 1.0 EcoBoost
Motor 1.0 EcoBoost využívá přeplňování turbodmychadlem a přímé vstřikování paliva, s jejichž pomocí dosahuje působivých výkonů i spotřeby paliva. Působivějších tím spíš, že jde o tříválcový agregát, který je tak malý, že jeho půdorys nepřesahuje list papíru A4. Kombinaci takových výkonů a tak nízkých emisí CO2 žádný jiný konkurenční motor nenabízí.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů