DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 19.11.2008 07:35

To co popisuješ mě přesně dělalo a už docela dlouho cca půl až rok, hlavně teda se zahřátým motorem. Zjistil jsem, že startování bez spojky je to o něco lepší, hlavně to buď naskočí nebo ne, se spojkou to chytne takový šílený zvuky a pak má pedál spojky jakýsi divný chod. Jednou když jsem jel z Krkonoš, tak jsem zastavil na benzince a pak jsem myslel, že odsud už neodjedu. Už jsme to chtěl řešit výměnou toho setrváku, ale jak jsem psal vyřešila mě to nová baterie VARTA. Prostě ta stará baterka už nedávala to co měla, sice motor nastartovala ale nedala asi takový točky motoru při startování jak měla, hlavně vzhledem k tomu setrváku a v zimě by asi taky nepřežila. Určitě ten můj setrvák bude už načatej i při vypnutí to trochu zvakne, ale nic hroznýho. Prostě startování i za tepla vůbec žádnej problém !!!!
http://www.autobat.cz/varta-silver-dyna ... 34484.html
tady jsem ji koupil, myslím že je o dost lepší než originál za 3500,-
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Uživatelský avatar
mirec1000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 08.08.2008 19:44

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od mirec1000 » 20.11.2008 21:04

zdravim vas, mam podobny problem a uz pomaly odkladam bokom peniazky aby polovicku netrafil slak, ze idem vyvalit dvacku za opravu. Sa mi nedavno stalo pri startovani, zotrvak chytil taku rezonanciu, ze sa mlatil z jednej polohy do druhej a isiel vyskocit. Myslel som ze odbila jeho posledna minuta. Kamarat ktory to ma tiez, to riesi tak, ze si to nevsima...
Ford Focus Combi Ghia 1.8TDCi, 74kw, 12/2003 Machine Silver
Obrázek

GROSSMIK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 19.10.2008 13:56

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od GROSSMIK » 11.12.2008 18:15

Čau pánové.Jaké výhody má dvouhmotový setrvák o proti klasickému.18.TDCI85 KW

Uživatelský avatar
focusik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 09.12.2008 18:49

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od focusik » 12.12.2008 06:10

mirec1000 píše:zdravim vas, mam podobny problem a uz pomaly odkladam bokom peniazky aby polovicku netrafil slak, ze idem vyvalit dvacku za opravu. Sa mi nedavno stalo pri startovani, zotrvak chytil taku rezonanciu, ze sa mlatil z jednej polohy do druhej a isiel vyskocit. Myslel som ze odbila jeho posledna minuta. Kamarat ktory to ma tiez, to riesi tak, ze si to nevsima...
Ja som si to nevsimal rok, raz mi sramotil, raz zase nie, tak som to odkladal. Nechal som to dovtedy, ked som isiel menit rozvody. Vtedy som urobil rozvody, piskajucu napinaciu kladku remena alternatora spolu s remenom a prisla chvila aj na zotrvacnik.
Naposledy upravil(a) focusik dne 13.12.2008 17:36, celkem upraveno 2 x.
Ford Focus Combi 1.6 TDCi Ghia 80kW, 09/2008, grafit metalíza
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW, 11/2002, Blue Print
v minulosti:
Ford Sierra 2.0i DOHC 88kW, 12/1989 sedan, biela
manželka - Ford Ka 1.3 44kW, 11/1999 zelená metalíza

Uživatelský avatar
martyG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 812
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od martyG » 12.12.2008 10:23

vieme, vieme, poznáme :wink: :D :D
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Regulos » 05.01.2009 15:39

Zdravím! Odešel mi setrvák do věčných lovišť, sháním nový. V Auto Kelly ho mají za 10088,-, nevíte, kde by se dal sehnat za rozumější cenu?
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
focusik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 09.12.2008 18:49

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od focusik » 05.01.2009 18:30

Ja som ho objednal xxxxxxxxxxxxxxxb mali v novembri za 9995,- Sk. Bol to LUK, presne taky isty ako bol namontovany vo vyrobe. Zotrvacnik za taku cenu mi nedokazal zohnat ani kamarat co ma servis a ma na diely slusne rabaty.
Ford Focus Combi 1.6 TDCi Ghia 80kW, 09/2008, grafit metalíza
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW, 11/2002, Blue Print
v minulosti:
Ford Sierra 2.0i DOHC 88kW, 12/1989 sedan, biela
manželka - Ford Ka 1.3 44kW, 11/1999 zelená metalíza

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Regulos » 09.01.2009 08:45

Známý co dělá ve Fordu mi řekl, že dával párkrát jako náhradu dvouhmoťáku obyčejný setrvák z Transitu. Prý má stejné rozměry i hmotnost, a je napořád. Tak o tom uvažuju, měnit setrvák každých 5 let se mi nezamlouvá.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Marex
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1720
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Traplice - Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Marex » 12.01.2009 11:34

Regulos píše:Zdravím! Odešel mi setrvák do věčných lovišť, sháním nový. V Auto Kelly ho mají za 10088,-, nevíte, kde by se dal sehnat za rozumější cenu?
Zkoušel jsi kontaktovat Fokiho? Mel jsem stejny problem
1,8TDCi, 2001, 85kW, K&N, Eibach Pro Kit
Obrázek
bylo :: Citroen AX 1,4D 1991
Seat Toledo 1,9D 1995

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od foki » 12.01.2009 13:13

Regulos píše:Zdravím! Odešel mi setrvák do věčných lovišť, sháním nový. V Auto Kelly ho mají za 10088,-, nevíte, kde by se dal sehnat za rozumější cenu?
u forda je drazsi , ale montoval jsem jednou LUK z elitu a pak tam neco chrastilo a klepalo coz se mi u fordackeho nestalo .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Regulos » 12.01.2009 15:09

Foki : To rachocení mě trochu překvapuje, mám informace, že to Luk dělá právě i pro Ford a ten si na setrvák jen vyrazí logo. A co ta náhrada za obyč. setrvák. Máš zkušenost? Případně, napadá tě nějaký důvod proč to nedělat?
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 19.01.2009 14:13

Tak mi setrvák dal o sobě opět vědět a vypadá to že ani nová baterie to na dlouho nevyřešila.
Tady u nás v okolí je jeden šikovnej mechanik, kterej má přístup k velkoob. cenám a tvrdí mě, že mě sežene sadu setrvák+ komplet spojka vše za 4-5 tis. Je to prej dvouhmoťák a vše od značky Sachs. Takže nevim nevim, vysvětloval jsem mu, že je to nějaký divně levný. Nicméně jsem mu řekl, ať to objedná, tak jsem zvědav co z toho vyleze. Za práci prej tak 1000 až 1500. 8O 8O
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Marex
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1720
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Traplice - Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Marex » 19.01.2009 17:05

I se spojkou dohromady? chlape hlavne si dej pozor
1,8TDCi, 2001, 85kW, K&N, Eibach Pro Kit
Obrázek
bylo :: Citroen AX 1,4D 1991
Seat Toledo 1,9D 1995

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od jamaka » 19.01.2009 17:16

uz len samotny zotrvak za taku cenu je na zamyslenie. v tej cene este takmozno komplet spojka s vytlacnym loziskom. ale urcite nie z dvojhmotou. aj keby to bolo bez DPH tak je to pri Sachse malo.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od foki » 22.01.2009 00:44

Regulos píše:Foki : To rachocení mě trochu překvapuje, mám informace, že to Luk dělá právě i pro Ford a ten si na setrvák jen vyrazí logo. A co ta náhrada za obyč. setrvák. Máš zkušenost? Případně, napadá tě nějaký důvod proč to nedělat?
slysel jsem ze ford si zadá díl na vyrobu , ta firma udela vyrobu pro ford a vyrobu pro trh , kdyz se fordu neco nelibi tak si udelaji inovaci ale ta se neprojevi na vyrobe pro trh . a nebude to jen ve vyrazeni loga .
aspon tak mi to bylo vysvetleno .


ten setrvak je tam kvuli rázům , nevim co by to delalo na pevny .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti