Někde se uvádí 15Nm, někde 20Nm. Mezi tím je ovšem rozdíl minimální. Já, když jsem je utáhnul tímto utahovacím momentem pro kontrolu (když mi auto škubalo) s tím, že jsem je týden na to potom měnil, zdálo se mi, že byly celkem volné. Že šly příliš snadno povolit. Tak po výměně jsem je utáhnul stejně malinko víc. Řekněme na těch 15Nm a pak asi 10 úhlových stupňů navíc. Takovou citovku. Pak jsem ji zkusil znovu povolit a šla povolit zhruba stejnou silou, jako, když jsem povoloval ty původní.
Hlavně ale před povolením/vyšroubováním pořádně vyfoukej stlačeným vzduchem tu hlubukou díru po sundání cívky. Aby ti tam pak nespadnul žádný bordel do spalovací komory!
Znovu připomínám, že tohle je svíčka s VIFem, co má najeto 60.000km (přesněji: prvních 30.000km bez VIF a druhých 30.000 s VIF) na motoru, který v tu chvíli měl 205.000km najeto:
Paliva střídám, podle situace, nemám vybranou značku. Zcela klidně na ONO, PRIM, EuroOIL. Na MOL, OMV, ORLEN, SHELL jsem naopak nikdy netankoval...
Je mi jasné, že se to tu teď strhne v diskuzi, kdo kde tankuje ten lepší benzín a v kritiku druhých, že zrovna s tím jejich měli problémy. To už řešit nebudu.