Info z ruskeho fora, prelozene cez google translator, nechcelo sa mi to presne prekladat, ale je to v pohode pochopitelne:
Inteligentný regeneratívny nabíjací systém
Inteligentný regeneratívny nabíjací systém je inteligentný regulačný systém nabíjania, ktorý vypočítava a upravuje nastavenú hodnotu napätia batérie.
Hlavnou myšlienkou systému je zvýšenie nabíjacieho napätia generátora v prípade spomalenia automobilu av prípade zrýchlenia automobilu - zníženie. V dôsledku toho počas fázy zrýchlenia nie je vysoké zaťaženie generátora
vyvoláva dodatočnú energiu, naopak, zvyšuje sa, ak je vozidlo vo fáze spomaľovania. Táto stratégia poskytuje významné zníženie spotreby paliva.
Vložil som batériu do auta, zlikvidoval som jej pamäť v BCM, na výlete sledujem, ako sa darí mojej novej batérii ... a ticho hlúpy. Inteligentný systém nabíjania batérie, keď videl, že je batéria nabitá, sa rozhodol, že by sa mal VYPÍNAŤ Počas zrýchľovania a prestojov napätie na semaforoch kleslo na 12,3 V (tj generátor nepracoval vôbec. Keď uvoľníte plynový pedál alebo spomalíte, práve sa začal proces nabíjania batérie a napätie zvýšené na 14,2 V.
Toto správanie elektrického systému mi nevyhovovalo. Vytiahol poistku F22, ktorá je zodpovedná za inteligentný systém nabíjania batérií. Napätie na batérii sa pri bežiacom motore ustálilo na 14,2 - 14,4 V. Žiadne hojdanie 12,3-14,5v
