Palivomer

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 14.09.2007 19:59

O Fabii to znam.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

couddy
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od couddy » 15.09.2007 10:48

ty zní jako "pohádka o fabii" :lol:
Couddy-Ford Focus kombi 1.6 16v 00/01 Ghia
Obrázek www.sherpaski.cz,www.skicamp.cz

40007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 40007 » 15.09.2007 21:23

moje zkušenosti s palivoměrem u mého fofo jsou následující:
Ze začátku začalo hladové oko svítit když ukazoval 1/4 nádrže. Ke svému údivu jsem dotankoval 50 l nafty. Po několika vyjetých nádrží se teď hladové oko rozsvěcuje 3mm pod 1/4 a dotankovávám cca 49l . Tankuji do prvního vypnutí pistole. Při plné nádrži trvá asi 120 km než ručka začne klesat. Nejdelší dojez byl 910 km.2x Milovice - Sivice ( BV ) a zpět . jinak v průměru dojezd 830 km na nádrž.
das AUTO 2,0 TDI PD 103 kw r.v 2005
FORD Focus 1,8 TDCI combi /74kw. r.v 2003
Obrázek

lbarton
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18

Dotaz na palivoměr

Příspěvek od lbarton » 19.09.2007 13:32

Mám jeden dotaz .
když se ručička paliva dostane pod polovinu rozsvítí se ihned hladové oko a ručička je na nule. Do poloviny to funguje ok .
Myslím si, že je to potenciometrm na plováku . Nevíte kolik stojí ten plovák či jak se to dá jinak opravit ???

Uživatelský avatar
mosad
Junior
Junior
Příspěvky: 347
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od mosad » 30.09.2007 11:35

Taky postřeh k tématu. Stojím na semaforech, prší, mám od předchozího dne plnou nádrž, ručka je ještě za čárkou maximum. Najednou se rozsvítilo hladové oko a ručička palivoměru padla k zemi, do polohy jako při vypnutém zapalování. Motor běží normálně. Koukám jak blázen a asi za 2 minuty se ručička vrátila na původní místo a hladové oko zhaslo. Snad se to nikdy nebude opakovat. Ale čím to bylo?
Ford Focus kombi GHIA, 1,6 ZETEC SE (100k), r.v. 02/2000, moondust silver
Obrázek
Ford Fiesta Flair, 1.3, 44kW, r.v. 03/1998, červená

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 02.10.2007 20:26

mosad píše:Taky postřeh k tématu. Stojím na semaforech, prší, mám od předchozího dne plnou nádrž, ručka je ještě za čárkou maximum. Najednou se rozsvítilo hladové oko a ručička palivoměru padla k zemi, do polohy jako při vypnutém zapalování. Motor běží normálně. Koukám jak blázen a asi za 2 minuty se ručička vrátila na původní místo a hladové oko zhaslo. Snad se to nikdy nebude opakovat. Ale čím to bylo?
Spatny kontakt, zkrat... Voda dokaze divy.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pan-x
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bušín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pan-x » 06.10.2007 01:13

takže přidám taky postřeh s palivoměrem :))

dnes sem jel...jel sem a rožla se mi kontrolka rezervy...pak sem porad jel... rucicka nejak nechtela jit porad dolu, po nastartovani vždycky povyjela nahoru..no a na rezervu sem dal 140 km...pak sem nastartoval...5 vterin to bezel motor a pak to zdechlo :)) este ze byla benzinaka cca 1 km daleko :))) takže mam ponaučeni pro příště :))
je: Ford Focus 1.6 3dv. r.v. 2000 blue (2007-
Obrázek
je: Ford Focus 1.6 combi r.v. 2010 chill (2021-

Uživatelský avatar
bEck0
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice

ještě horší případ..

Příspěvek od bEck0 » 11.10.2007 23:57

jedu vám takhle z nějaký párty z budějovic směrem k domovu na veselí nad lužnicí po státovce, kámíkovi řikám twe to auto ted jede nějak pěkně, zrychluje i nějak líp mi přijde (nebyl sem ožralej ani nic jinýho) no a pár minut na to auto přestalo akcelerovat a po asi 500metrech chcípnulo, nastartoval jsem, ujel asi 200 metrů a zase zdechnulo, na ukazateli paliva byla 1/4, hladový oko nesvítilo, ale nádrž byla prostě na suchu, nechápu, když sem auto koupil hladový oko fungovalo normálně, nejmín 4 nádrže jsem vyjel a hladový oko pořád funkční a ted v půl 3 ráno v PÁTEK ještě k tomu kdy všichni někde chlastaj mi začne blbnout palivoměr, chápete to??čím by to mohlo bejt? vyměnit plovák bude asi jediná možnost že jo:/ted už teda vozím kanistřík na 5l, ale chtěl bych mít fofíka v pořádku, jsem na tyhle věci háklivka, díky za odpověď jestli s tímhle máte někdo zkušenosti :?:
3DV. FOFO 1,4 ZETEC SE 75 PS, R.V.2002

Uživatelský avatar
Srnka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Varnsdorf

Příspěvek od Srnka » 12.10.2007 08:04

Re bEck0 : Tohle se mi taky přesně stalo. Ručička pár mm před 0 - hladové oko ještě nesvítilo a FoFo na suchu. Když jsem si z benzínky donesl 5litrů béňa, tak mi ručička najednou ukazuje 1/2 nádrže..... ujel jsem pár kilometrů a natankoval za 400Kč a ručička se ještě víc naklonila za 1/2 8O 8O Ptal jsem se i v jiných fórech, ale zatím mi nikdo nedokázal poradit. Prý je to způsobeno přeplněním nádrže a tím se zkratuje plovák ... ani nevím, jestli se to časem srovná, nebo ne. Kolik by asi stála oprava ( výměna ) plováku.
Ford Focus Kombi 1.8 16V r.v.1999
Obrázek

Uživatelský avatar
mosad
Junior
Junior
Příspěvky: 347
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od mosad » 18.10.2007 18:58

Tak další sranda s palivoměrem. Natankoval sem jako obvykle plnou a po nastartování ručička zatvrzele seděla na nule a hladové oko svítilo. Předtím při stejném způsobu tankování se to nestalo. Vždy doplněno 50 až 52 litrů. Popojel jsem na parkoviště, chcípnul to, znova otočil klíčkem a palivoměr už normálně ukázal plnou, ručička šla až za. Od té doby klid. Asi byla plováku poránu zima??
Ford Focus kombi GHIA, 1,6 ZETEC SE (100k), r.v. 02/2000, moondust silver
Obrázek
Ford Fiesta Flair, 1.3, 44kW, r.v. 03/1998, červená

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 18.10.2007 19:40

Kdyz nebudete preplnovat nadrz, tak bude palivomer ukazovat normalne.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

maras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od maras » 18.10.2007 21:07

jestli to způsobuje natankování do plna, tak to se asi bohužel ve fordu moc nepovedlo :? nepřesný palivoměr byl u FocusuI často kritizován.
FF 1,6/74kW LPG r.v.99

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 18.10.2007 21:16

tankujem vždy uplne doplna a plovak ukazuje ako má..tak neviem či je to tým..

Uživatelský avatar
Ada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2295
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přibram okres Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ada » 19.10.2007 18:46

U FoFoII se zdá tento problém není.
Obrázek

Focus ll,3 Dv.HB,Zetec 1.6,BlueJeans color 04.2006

"Když nejde o život,tak jde o hovno"

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 19.10.2007 19:04

pelen píše:Kdyz nebudete preplnovat nadrz, tak bude palivomer ukazovat normalne.
zatím stále ukazuje normálně i když tam toho tlačím víc :wink: :lol:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti