Chiptuning-názory

Co a jak vylepšit ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 31.07.2006 09:25

Ja ci taky :roll: :cry: Ale musel bych az po oprave spojky a pak na to zase mit nebudu. Kdybych to cipnul, tak mi ta spojka odejde za tyden. A spis se bojim toho, ze tech oprav vzdycky bude tolik, ze na cip mit nebudu. A mam nahrkane pres 120 000km, ale nove rozvody.
No, takze ten motor mas jeste Enduru nebo uz mas DuratorQ? To couzeni je normalni, kdyz po tom hodne slapes :lol: :twisted:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 31.07.2006 09:31

Radek_18_16V píše:Kurňa a jak se dá přečipovat 1.8 16V na 1.8 TDDI ?!?! - takovou spotřebu chci taky :P !!!
Misto chipu si kup motor :lol:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Krtho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Krtho » 11.09.2006 20:25

Dobry by mal byt chip aj priamo od Wolfa,dvorneho upravcu,len ta cena je tam strasna.Este som nejako nepochopil co sa tam montuje za kit.Kto to este nevidel tak tu je link:http://www.wolf-concept.cz/performance/ ... erung.html
Ford Focus Kombi 1.8TDCi Ghia Panther Black r.v.2006

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 11.09.2006 20:31

Soft od Wolfa se da sehnat.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
mafin
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od mafin » 12.09.2006 13:54

Máte někdo zkušenosti s čipováním Focuse 1.8 TDCi 100ps?
Zkušenosti nemám, ale na stránkách http://www.tipcars.com (v archivu) jsem četl následující příspěvek, který se týká TDCI a známým problémem s turbem. Odkaz na stránku bohužel nelze vložit.

Ford Focus 1,8 TDCi
U tohoto motoru se překvapivě problémy vysokotlakých čerpadel common-railu od firmy Delphi takřka neprojevil, rozhodně daleko méně, než u 2,0 TDCi ve Fordu Mondeo. Jak však focusy přicházejí do let a kilometrů, tak se stále častěji setkáváme s vadnými vstřikovači, kterým samozřejmě neprospívá také nekvalitní nafta. Dle její jakosti a způsobu používání se životnost vstřikovačů pohybuje od 100 do 200 tisíc km, víc však ne, i kdybyste si pro ní jezdili přímo do rafinerie. Projevují se hlavně dva typy závad vstřikovačů. Za prvé nadměrný zpětný tok, kdy přestane těsnit malinký kuželový ventilek uvnitř vstřikovače. To pak motor náhle ztrácí výkon, obvykle se rozsvítí kontrolka diagnostiky. K odhalení této závady je potřeba naložit tak ve dvou tisících plný plyn k vyvolání maximální dodávka paliva, doporučuji provádět na čtvrtý rychlostní stupeň. Za druhé mohou být unavené ovládací solenoidy, takže injektory nestíhají předvstřik. Následkem je tvrdý chod, vyšší kouřivost a nižší výkon. TDCi je normálně dost tiché, rachotit jako starý fiat vážně nesmí. Zatímco před pár lety byly závady vstřikovačů CR vážnou ránou pro majitele vozu, tak nyní již nové od Delphi pořídíte za ceny něco přes 4000 Kč a navíc startují jejich opravy, několik diesel servisů již má k tomu potřebné vybavení. Je potřeba si uvědomit, že na výměnu vstřikovačů měl vždy každý diesel právo, injektory CR samozřejmě nejsou výjimkou. Dalším problémem u 1,8 TDCi je zanášení EGR ventilu, který se zde mění i s částí plastového sacího potrubí, takže je dost drahý. Sklony k praskání rozvodového řemene má tento motor zhruba stejné, jako TDI od VW. Jeho vyšší spotřeba je faktem, málokdo s tímto motorem jezdí za méně, než 6,5 l/100 km, já jsem s ním vždy míval spotřebu ještě o litr vyšší. Zejména v zimním období je nárůst apetitu citelný, protože tento motor má litinový nejen blok, ale i hlavu válců (což prokazuje konstrukční původ v osmdesátých letech), na jejíž prohřátí se spotřebuje více energie. Zakazuji zvyšování výkonu tohoto motoru (čipování), anžto zvýšené tepelné namáhání pak nevydrží výfukové svody a kroucením přestanou těsnit s hlavou.

Uživatelský avatar
chaluha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 02.02.2008 03:18

xxx

Příspěvek od chaluha » 12.09.2006 17:07

Kámoš nedělá přímo čip do cpu ,ale je to krabička s kabelama která se zapojí mezi cpu a čerpadlo a to stačí:Kdykoliv se dá odpojit a vše je jako dřív. cena 6500,- má to v octavii a maká mu to dobře.Tak nevim ,láká mě to nemáte někdo zkušenost :?: díkes

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: xxx

Příspěvek od zirafak » 13.09.2006 05:48

chaluha píše:Kámoš nedělá přímo čip do cpu ,ale je to krabička s kabelama která se zapojí mezi cpu a čerpadlo a to stačí:Kdykoliv se dá odpojit a vše je jako dřív. cena 6500,- má to v octavii a maká mu to dobře.Tak nevim ,láká mě to nemáte někdo zkušenost :?: díkes
Len spekulujte s elektronikou......Fordom sa taketo "upravy" vobec nepacia a sposobuje to len a len same problemy.....

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 13.09.2006 18:41

Myslim si, ze kdo chce precipovat ford, tak nema davat svoje FoFo nekomu na zkouseni a uceni, ale musi zajit za nekym, kdo uz to davno umi a pristupuje rozumne. Cipuji se skoro vsechny moderni auta, ale Ford ma urcite svou nestandardni elektroniku. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
WnemOne
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 14.04.2008 16:27
Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning-názory

Příspěvek od WnemOne » 18.04.2008 19:43

Ja som prave rozmyslal nad chipovanim mojho ff ... 85 kw..predpokladany vykon 103 kw cca ... aj to my uz povedali, ze pre tento motor je to uz horna hranica (http://www.motortech.sk), presny vykon by my vedeli povedat podla toho v akom stave je to auto teraz ... ...pytal som sa aj na ludi, ktory su uz po chipe s mojim motorom... povedal, ze nikto sa mu nevratil, ale priznal, ze fordacke motory nie su nato velmi stavane, ale pri rozmunom chipovani da sa.
PS: nechem vytvarat novy prispevok, len tak medzi recou prosim odpovedzte, 1.8 tdci 85 kw, do kolko ho max vytacate ? ja sa snazim do 4000 otacok, aj troska nizsie, je to este bezpecne vytacanie ? ci sa mi staci drzat pravidla, do cerveneho pola uz nechod ... ?
Dik
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45
Obrázek

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning-názory

Příspěvek od zewl » 18.04.2008 20:40

WnemOne: myslim, ze tady byla zajimava diskuze, kdo jak toci motor :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
Xwege
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 29.10.2008 22:54
Bydliště: Bardejov - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning-názory

Příspěvek od Xwege » 29.10.2008 22:56

ja ho bezne tocim max 3900..do cerveneho som este nesiel,do istoty :)
Focus 2003 1.8TDCI 85kw/115PS Hatchback,Eibach pro Kit,K&N,Brembo,shortshift
Obrázek
Focus 2008 1.8 TDCi 85kw /HB

Uživatelský avatar
Compressor
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 773
Registrován: 08.03.2008 18:02
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning-názory

Příspěvek od Compressor » 30.10.2008 09:25

Ford Focus Kombi 1,6 16V,Ghia,r.v.2000,tmavě modrá metalíza
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
janik3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 18.05.2008 21:42
Bydliště: Košice

Re: Chiptuning-názory

Příspěvek od janik3 » 31.10.2008 21:37

trosku sa pridam. pytal som sa v jednej slovenskej firme, ktorej internetova stranka vyzerala viac nez seriozne, ako by to slo s mojim motorom. odpoved bola, citujem: "Úpravou softweru riadiacej jednotky sa dá dosiahnuť optimálne navýšenie výkonu z pôvodných 80kW/109PS-240Nm na 97kW/132PS-311Nm . Spotreba by klesla o cca. 0,5l/100km." na motor 1,6 mi narast 23 koni a hlavne 71 Nm prijde akosi vela... to vsetko za 10.700,- sk
Focus 1,6 TDCi, 05/2005 Ghia

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Chiptuning-názory

Příspěvek od chmelko » 31.10.2008 21:40

opakujem sa...že to sudruhov vo forde nenapadlo..urobit reset, zdvihnut vykon..znižit spotrebu....takych pionierov potrebuje automobilovy svet.. :mrgreen:

Uživatelský avatar
WnemOne
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 14.04.2008 16:27
Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning-názory

Příspěvek od WnemOne » 31.10.2008 22:34

len sudruhovia myslia na vela noriem, kdez to Ti pioneri na ne kaslu ... dobry chiper si najprv zisti aktulany stav auta a podla neho chipuje, lebo ak mas nieco nacate, /spojka, turbo, vstreky atd..../ tak chip prichod tychto problemov znasobi ... priznam sa, ze tiez nie som 100% zastanca, ale ani odporca ...moj nazor je, ze ten kto to robi dobre, tak je vsetko OK

Janik3: graf po uprave TDCi 115 k
http://mmracing.sk/images/content/focus18tdci.pdf
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host