
Predať, alebo nepredať?
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Predať, alebo nepredať?
A co když ho prodá a za měsíc se tu objeví nějaký nováček a bude řešit podobné věci, akorát z pozice čerstvého majitele? 

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13438
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Predať, alebo nepredať?
Tak mu budeme všichni ochotně radit a dělat jako že nic. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Predať, alebo nepredať?
pkadecka :
Povedzme si to otvorene - blbec ten, kto sa to nepokusi predat. A este vacsi blbec ten, kto to kupi.
Povedzme si to otvorene - blbec ten, kto sa to nepokusi predat. A este vacsi blbec ten, kto to kupi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Predať, alebo nepredať?
Takže v každém případě tady musí nakonec být aspoň jeden blbec?
Každý zboží si najde svýho kupce. Když to auto nabídne hodně levně, určitě to prodá. I kdyby to měl koupit někdo na rozebrání a rozprodej po dílech.
Taky si to může nechat a auto prostě dojezdit, tj. až to fest zrezne nebo až se tam vysype to vstřikovací čerpadlo, tak ho poslat do šrotu. Ale to může při troše štěstí trvat i několik let

Taky si to může nechat a auto prostě dojezdit, tj. až to fest zrezne nebo až se tam vysype to vstřikovací čerpadlo, tak ho poslat do šrotu. Ale to může při troše štěstí trvat i několik let

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Predať, alebo nepredať?
Ano, moze. Ale pravdepodobnost, ze sa to stane do tyzdna je radovo vacsia 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Predať, alebo nepredať?
hehe, kolego, uz ti tu viac ludi pisalo, nesir bludyV12 píše:Ano, moze. Ale pravdepodobnost, ze sa to stane do tyzdna je radovo vacsia

mas znalosti, uznavam, ale fak uz dost strasenia

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Predať, alebo nepredať?
Já myslím, že butters se rozhodl správně. Ví, co má. A než koroze postoupí do stavu díry a tím pádem problém na STK, tak to ještě min. 3 roky potrvá, možná déle. A tím se auto posune do tržní hodnoty kolem 15 tis. Kč a pak k tomu člověk i tak přistupuje.
Já se rozhodl, že místo peněz do oprav, FFI prodám a za ty peníze koupím něco novějšího. Navíc v té době to bylo ještě posílené tím, že bylo v práci slíbeno auto pro soukr. účely, takže důvod pro prodej o to větší. Bohužel slibem nezarmoutíš, ale taky se na něj nelze odvolat, se použití odkládalo, odkládalo až do stavu, že se vyměnil šéf a bylo vymalováno.
Dotáhl jsem prodej do konce, nestočil tacho a i nájezdem 245 tis. km prodal. Doufám, že novému majiteli dobře slouží, jako sloužil mě. Jestli nový majitel ročně najede 30 tis. km, tak bude asi zklamaný, jak se to sype. Jestli ročně najede 5-10 tis. km, tak má před sebou ještě min 3, spíš 5 let klidného ježdění.
Koupil jsem mladší vůz, s vizí, že má prostě míň najeto a že jsem tedy v ceně zaplatil opravy, které by mě u FFI někdy v budoucnu čekaly.
A s odstupem času se ukázalo, že autíčko, jak jinak, je stočený a že moje vize dostává trhlinu, že jsem v podstatě s nájezdem plus mínus na stejno, jako s Fíkem, jen jsem chudší o ty prachy, které jsem myslel, že dávám do menšího km nájezdu.
Na celé věci mě zatím utěšuje fakt, že nové staré auto je pojízdné, není odstavené na dílně s opravou za 50 tis. Kč a že v podstatě jsem si pomohl. Navíc z pohledu požitku jízdy je to někde jinde, než FFI, ticho, rychlejší, pohodlnější.
S odstupem času, fakt nevím, jestli bych jednal jinak. Teď jsem bohatší o zkušenost, kterou jsem si koupil. A chudší o pár desítek tisíc.
Já se rozhodl, že místo peněz do oprav, FFI prodám a za ty peníze koupím něco novějšího. Navíc v té době to bylo ještě posílené tím, že bylo v práci slíbeno auto pro soukr. účely, takže důvod pro prodej o to větší. Bohužel slibem nezarmoutíš, ale taky se na něj nelze odvolat, se použití odkládalo, odkládalo až do stavu, že se vyměnil šéf a bylo vymalováno.
Dotáhl jsem prodej do konce, nestočil tacho a i nájezdem 245 tis. km prodal. Doufám, že novému majiteli dobře slouží, jako sloužil mě. Jestli nový majitel ročně najede 30 tis. km, tak bude asi zklamaný, jak se to sype. Jestli ročně najede 5-10 tis. km, tak má před sebou ještě min 3, spíš 5 let klidného ježdění.
Koupil jsem mladší vůz, s vizí, že má prostě míň najeto a že jsem tedy v ceně zaplatil opravy, které by mě u FFI někdy v budoucnu čekaly.
A s odstupem času se ukázalo, že autíčko, jak jinak, je stočený a že moje vize dostává trhlinu, že jsem v podstatě s nájezdem plus mínus na stejno, jako s Fíkem, jen jsem chudší o ty prachy, které jsem myslel, že dávám do menšího km nájezdu.
Na celé věci mě zatím utěšuje fakt, že nové staré auto je pojízdné, není odstavené na dílně s opravou za 50 tis. Kč a že v podstatě jsem si pomohl. Navíc z pohledu požitku jízdy je to někde jinde, než FFI, ticho, rychlejší, pohodlnější.
S odstupem času, fakt nevím, jestli bych jednal jinak. Teď jsem bohatší o zkušenost, kterou jsem si koupil. A chudší o pár desítek tisíc.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Predať, alebo nepredať?
fuu...som nevedel ze si takto dopadol...matne si spominam ze sme to riesili v nejakom vlakne...
a nemal si tam nahodou aj nejaku info o tom, ze to bude asi stocene?
a nemal si tam nahodou aj nejaku info o tom, ze to bude asi stocene?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Predať, alebo nepredať?
To já taky ne! Uplně čumím
Nebylo lepší, si místo FOFO1 koupit FOFO2 v benzínu? Než stočenou Alteu? 


- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Predať, alebo nepredať?
Eidz :
A kupil by si tu Alteu (inak velmi sa mi paci, dobra volba), keby si o nej vedel, ze ma tolko ako Tvoj Focus ?
A kupil by si tu Alteu (inak velmi sa mi paci, dobra volba), keby si o nej vedel, ze ma tolko ako Tvoj Focus ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Predať, alebo nepredať?
Nekoupil.
Protože DSG se podle koncernu po 200 tis. km neopravuje, ale mění kus za kus.
Můj roční nájezd je kolem 10 tis. km, tj. pokud auto má plus mínus 150 tis. km, mám teoreticky na 5 let ježdění. A pak tržní hodnota vozu bude taková, že už to nebude bolet.
A koupit auto a intervalu ihned či do 5 let řešit vstřik PD či DSG či něco dalšího, co se vyse*e prostě nase*e.
Já nedokáži prokázat, že předchozí majitel o tom věděl.
Na opotřebení vozu bych to fakt neřekl. Interiér oproti FFI co jsem měl s 245 tis. je o dost lepší. Kouřivost nula, oproti zase fíku, který po startu vyfoukl oblak. A to fík jezdil na Vervu a Altea papá základní naftu.
V servisu mě uklidňují, že jim tam jezdí DSG s 250 a 300 tis. km a v pohodě, jen v pravidelných intervalech mění olej.
Jenže, auto, které ročně najede 40 tis. km je v lepší stavu, než auto, které najede kolem komína 10 tis. km.
A jestli předchozí majitel dá slevu, tak budu spokojený. Bude finanční polštář na DSG, u auta mně nic nechybí.
Ale štve mě, že by stačily jednoduché změny legislativy a byl by s tím utrum, jenže takhle je to legislativní rámec pro beztrestný byznys. Koupit v zahraničí auto s 300 tis. km. Cena nízká. Přivést sem, omladit a prodat jako 100 tis. km. A nejde o trestný čin. A servisní knížka není veřejná listina, jejíž padělání je trestné.

Protože DSG se podle koncernu po 200 tis. km neopravuje, ale mění kus za kus.
Můj roční nájezd je kolem 10 tis. km, tj. pokud auto má plus mínus 150 tis. km, mám teoreticky na 5 let ježdění. A pak tržní hodnota vozu bude taková, že už to nebude bolet.
A koupit auto a intervalu ihned či do 5 let řešit vstřik PD či DSG či něco dalšího, co se vyse*e prostě nase*e.
Já nedokáži prokázat, že předchozí majitel o tom věděl.
Na opotřebení vozu bych to fakt neřekl. Interiér oproti FFI co jsem měl s 245 tis. je o dost lepší. Kouřivost nula, oproti zase fíku, který po startu vyfoukl oblak. A to fík jezdil na Vervu a Altea papá základní naftu.
V servisu mě uklidňují, že jim tam jezdí DSG s 250 a 300 tis. km a v pohodě, jen v pravidelných intervalech mění olej.
Jenže, auto, které ročně najede 40 tis. km je v lepší stavu, než auto, které najede kolem komína 10 tis. km.
A jestli předchozí majitel dá slevu, tak budu spokojený. Bude finanční polštář na DSG, u auta mně nic nechybí.
Ale štve mě, že by stačily jednoduché změny legislativy a byl by s tím utrum, jenže takhle je to legislativní rámec pro beztrestný byznys. Koupit v zahraničí auto s 300 tis. km. Cena nízká. Přivést sem, omladit a prodat jako 100 tis. km. A nejde o trestný čin. A servisní knížka není veřejná listina, jejíž padělání je trestné.





Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Predať, alebo nepredať?
Znama sla s kamoskou do Talianska na zanovnej Octavke tesne po zaruke. A tam im kdesi v kopcoch klaklo DSG. Musel ist pre nich muz tej jej kamaratky, auto na podvale rovno do servisu a tam prekvapenie cislo 1 - ok ziadny problem, DSG vymenime za novu iba za 4500 EUR
Po tahaniciach, hadkach a neviem akych presvedcovacich metodach spojenych s niekolkymi telefonatmi priamo do Skodofky prekvapenie cislo 2 - DSG vymenena zadara, kocka cvakala len robotu a to bolo nejak do 500 eciek. Dovod - DSG je rozmaznavane koncernove dietatko a koncern nechce, aby sa svetom sirili spravy, ze z casu na cas nejaka klakne aj po 120 tisic km. Cize dovod na riadnu oslavu.
Apropo - vymeni mi Ford PowerShifta po zaruke iba za cenu roboty
Pretoze kolegovi z SK fora po 67k (zaruka do 60k) zacala tiect vodna pumpa a o zarucnej oprave nechceli ani pocut. Ak mam spravne info, cvakal vsetko sam, vratane noveho rozvodu (ako inak). To ho nastvalo tak, ze Focus siel z baraku a teraz jazdi Meganom.

Apropo - vymeni mi Ford PowerShifta po zaruke iba za cenu roboty

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- SW3JK
- Nováček
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16.07.2013 11:28
- Bydliště: Praha
Re: Predať, alebo nepredať?
O service na Škodovku bych mohl mluvit dlouho a nic pěknýho bych neřekl. V minulý firmě jsme měli od škodovky spousty Octavii II 1.9 TDI Jedna od začátku měla problémy s motorem, nikdo nevěděl co tomu je bylo to většinu času v service než jezdilo, posílalo se to i do Mladý bolaslavi několikrát a nikdo si s tím nevěděla rady. Pak nám i ty servisi v celý prace nezvedali telefony a nechtěli to řešit. Problém byl v tom že to mělo velkou kouřivost (větší než starý Karosy autobusy) volnoběh byl neklidný skákal, byl tam mezi 1500-1700 otáčkami výkonový pokles, kdy to přestalo táhnout a pak to táhlo chvilku naplno i když byl jenom jemně sešlápnutý plyn a celkově ten motor se choval divně. Nakonec se to řešilo dva roky a po dvou letech řekli že už máme po záruce a nikdo to už pak nikdy neřešil a měli jsme smůlu.
Jinak celý motor byl skoro vyměněný po součástkách (např. turbo, nízkotlaký a vysokotlaký čerpadlo, těsnění na všech válcích postupně, řídící jednotka (zaseknutá) lamda sonda, filtry výfuku atd. atd. a něco bylo víckrát.
a to na nás zkoušeli že jsme tankovali nekvalitní naftu a že všechny ty opravy musímu uhradit což bylo ohodně víc než cena nového vozu, to jim naštěstí neprošlo.
takže za mě Škodovku nikdy.
podobný proces jsme měli i s WV Passatem, ale ten byl míň poruchový a většina bylá záručně vyřešena.
Jinak celý motor byl skoro vyměněný po součástkách (např. turbo, nízkotlaký a vysokotlaký čerpadlo, těsnění na všech válcích postupně, řídící jednotka (zaseknutá) lamda sonda, filtry výfuku atd. atd. a něco bylo víckrát.
a to na nás zkoušeli že jsme tankovali nekvalitní naftu a že všechny ty opravy musímu uhradit což bylo ohodně víc než cena nového vozu, to jim naštěstí neprošlo.
takže za mě Škodovku nikdy.
podobný proces jsme měli i s WV Passatem, ale ten byl míň poruchový a většina bylá záručně vyřešena.
Ford Focus mk1 2.0l Zetec, 96KW, rv. 98, 3dv 
Vzduchový filtr K&N, EBC Ultimax Brake Discs, EBC Yellowsstuff Brake Pads, Tlumiče a pružiny K.A.W. -40mm, přední spodní rozpěrná tyč, zadní horní rozpěrná tyč
Mazlik

Vzduchový filtr K&N, EBC Ultimax Brake Discs, EBC Yellowsstuff Brake Pads, Tlumiče a pružiny K.A.W. -40mm, přední spodní rozpěrná tyč, zadní horní rozpěrná tyč
Mazlik
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predať, alebo nepredať?
DSG při slušném zacházení (tj. minimálně občas někdo vymění náplň, nejpozději tak do 80-100 000 km)
1. vydrží i 400 000 - měl jsem půjčenou Octu po tureckým taxikáři s DSG vysoko nad 400 000 km nájezd, po cca půl roce odešel motor na sešlost stářím, nikoliv převodovka...
2. DSG se běžně repasuje, není pravda, že se jen mění. Po repasi je trochu kumšt to naučit znovu řadit, ale umí se to...
Tyhle pohádky od "strejdy mechanika" či od "priatelky mojej kamošky" zbožňuju

1. vydrží i 400 000 - měl jsem půjčenou Octu po tureckým taxikáři s DSG vysoko nad 400 000 km nájezd, po cca půl roce odešel motor na sešlost stářím, nikoliv převodovka...
2. DSG se běžně repasuje, není pravda, že se jen mění. Po repasi je trochu kumšt to naučit znovu řadit, ale umí se to...
Tyhle pohádky od "strejdy mechanika" či od "priatelky mojej kamošky" zbožňuju



- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Predať, alebo nepredať?
Podstatne je to, ze platila iba robotu. A ked myslis, ze je to rozpravka, precitaj ju detom, ked pojdu spat
Obcas naozaj to DSG padne. Tak isto, ako PowerShift, ci cokolvek ine. Stat sa to moze. Mozno prave v tejto padnutej prevodovke nebl vymeneny olej, to uz samozrejme neviem. Fakt je ten, ze klakla po slabych 130 tisic km. A fakt je to, ze to Skodovka menila vramci zaruky, aj ked auto uz bolo tesne po nej.
A dalsia "rozpravka na dobru noc" :
Kolegovi zacal po 3 rokoch a 35 tisic km blbnut motor vo Fabii HTP. Zistili, ze mal vylagrovane voditka ventilov, nasledkom coho sa pomaly zatvarali a doslo k podpaleniu tych vyfukovych. Okrem toho bola mierne prehnuta hlava a zopar dalsich mensich zavad. Skodovka vymenila komplet hlavu, pretoze to uznali ako konstrukcnu vadu a majitel platil iba robotu.
Cize nadavat na skodovku a servisy je folklor, no skutocnost je ina, ako krcmove reci...

Obcas naozaj to DSG padne. Tak isto, ako PowerShift, ci cokolvek ine. Stat sa to moze. Mozno prave v tejto padnutej prevodovke nebl vymeneny olej, to uz samozrejme neviem. Fakt je ten, ze klakla po slabych 130 tisic km. A fakt je to, ze to Skodovka menila vramci zaruky, aj ked auto uz bolo tesne po nej.
A dalsia "rozpravka na dobru noc" :
Kolegovi zacal po 3 rokoch a 35 tisic km blbnut motor vo Fabii HTP. Zistili, ze mal vylagrovane voditka ventilov, nasledkom coho sa pomaly zatvarali a doslo k podpaleniu tych vyfukovych. Okrem toho bola mierne prehnuta hlava a zopar dalsich mensich zavad. Skodovka vymenila komplet hlavu, pretoze to uznali ako konstrukcnu vadu a majitel platil iba robotu.
Cize nadavat na skodovku a servisy je folklor, no skutocnost je ina, ako krcmove reci...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů