Stránka 3 z 4

Re: Anketa SCI

Napsal: 04.04.2014 10:20
od šnek11
ten byl měněn 3.5.2013 se svíčkama (origo) . Je na to najeto 17000 km.

Re: Anketa SCI

Napsal: 06.04.2014 14:57
od zeli
Ze diag nenapise vymen to a to neznamena, ze je vsechno v poradku :) Napis uzivateli Tomin123. S diag. (ma samozrejme plnokrevnou) se umi slusne ohanet a umi i SCi. Sidli teda v Praze.

Re: Anketa SCI

Napsal: 27.10.2014 10:33
od marluc0007
muzete mi nekdo poradit dke sehnat svicky na 1,8 sci nekde na internetu?Diky

Re: Anketa SCI

Napsal: 03.11.2014 12:52
od šnek11
Nevim jak ostatní,ale jsou asi jen dvě možnosti bud ve fordu nebo já to objednávám v německu jako celej set filtry + svíčky vyjde to asi na 4000 :) :) :)

Re: Anketa SCI

Napsal: 03.11.2014 12:57
od šnek11
Jinak novinky v tom starování. Bylo to ve fordu tak provedli nějakou akci která se jmenuje myslym šíření nebo tak nějak a nastavení jako by to vyjelo s továrny,nepomohlo. Tak jsem nechal vymněnit teplotní čidlo jen na blind a taky nepomohlo. Stále startujem s plynem jak škodovku.

Re: Anketa SCI

Napsal: 07.12.2014 15:26
od marluc0007
Mohu tam dát zapalovací svíčka platinová Bosch kus za 400Kč?Našel jsem jí na kelly nebo musí být nějaká speciální?U nás v Jihlavě právě Ford zkrachoval tak nemám kde objednávat.Diky

Re: Anketa SCI

Napsal: 11.12.2014 00:43
od zeli
Jo to je vona, ale doporucuju origo (zavolej si do nejakyho forda kolik stoji), s Bosch jsem mel spatne zkusenosti, dlouho nevydrzely.
Pokud prece jen nahradu, tak si zkopiruj kod te svicky a kup ji jinde, v kelly to maj drahy jak krava. Da se koupit pod 300 kus.

Re: Anketa SCI

Napsal: 14.12.2014 20:19
od marluc0007
diky.a jak casto menis svicky?

Re: Anketa SCI

Napsal: 20.12.2014 17:51
od zeli
No, u SCi jsem je menil po nejaky dobe po koupi auta pro dobrej pocit a pak az kdyz se projevil problem, coz bylo kvuli BOSCH svicim po 30tis km od te moji prvni vymeny. Dal jsem tam pak origo a od ty doby ma auto s tema origo svicema najeto nevim presne kolik, protoze s tim autem uz nejezdim ja, ale zatim drzej a rek bych ze 30tis km uz maj namotano.
Predepsany interval je 60tis km u tohoto motoru. V ankete se doctes, ze pulka lidi dava origo, pulka lidi BOSCH. Me osobne se zrovna BOSCH neosvedcily. Mozna spatna serie, buh vi. Holt nakejma zacni a uvidis. Ty puvodni si pro jistotu nech do rezervy :wink:

Re: Anketa SCI

Napsal: 21.12.2014 18:14
od Otakar
Rok výroby: 2006
Stav km: 135 tis.
A zda jste už měnili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: ne
Vysokotlaké čerpadlo: ne
Vstřiky: ne
Váhu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne, motor se zda v dobré kondici
Svíčky dáváte origo nebo BOSCH náhradu?: BOSCH
Zapalovací cívky: ne
Čidlo tlaku v sani: ne
Oprava škrtící klapky: ne
Spojka a setrvák: ne (bude nutné, jde slyšet)
Olej lejete: Formula F 5W30

Re: Anketa SCI

Napsal: 24.12.2014 14:50
od Frankeee
Rok výroby: 2004
Stav km: 153 tis. (koupeno při 114 tis. Km/4.2010)
A zda jste už měnili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: ne
Vysokotlaké čerpadlo: ne
Vstřiky: ne
Váhu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne, motor se zda v dobré kondici
Svíčky dáváte origo nebo BOSCH náhradu?: Beru 0002630904
Zapalovací cívky: ne
Čidlo tlaku v sani: ne
Oprava škrtící klapky: ne
Spojka a setrvák: ne
Olej lejete: Bp Visco 5000 FE 5W30

Spotřeba: 90% město 9-10L mimo město se dá jezdit i za 7.5L
143 000km výměna zadních brzdových destiček (Ferodo Premier) + osoustružení kotoučů
147 500km výměna zadního ložiska a pružiny pérování
151 800km výměna vlnovce ve Fordu v UH necelých 2 400kč včetně práce

Re: Anketa SCI

Napsal: 24.12.2014 15:42
od zeli
Diky panove :palec_nahoru:

Re: Anketa SCI

Napsal: 08.03.2015 11:13
od Frankeee
Zdravím,
vysktl se mi na mém SCIčku tento problém. Když mám studený motor a motor je v tahu tak mi při otáčkách 1700-1900 zaškube někdy víc někdy méň, někdy i vůbec. Tankuju stále u stejné benzinky Albert a pozoruju tento problém už delší dobu. Zkoušel jsem natankovat u Agip ale problém se pbjevoval dál.
Poradíte mi co by to mohlo být? Stalo se Vám to už?

Re: Anketa SCI

Napsal: 10.04.2015 00:32
od zeli
Jestli opravdu jen v tahu motoru, tak mrknout na svicky jak vypadaji a jestli jsou dotazene.
Jinak by to mohl byt EGR, doporucuju prostriknout kontakty konektoru kontaktolem. To same u vahy vzduchu. Ale tohle by spis cukalo pri poklidne jizde, stejne jako vyskakany setrvak.

Re: Anketa SCI

Napsal: 03.07.2015 01:18
od Pavel_t
zeli píše:Panove,
kdo ma tento a pouze tento motor, necht se podeli o zazitky s nim. Zajima me:
Rok vyroby: 9/2004
Stav km: skoro 140tis (koupeno 2012 primo v DE pri 100tis...temer 100%)
A zda jste uz menili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: jen snaha o cisteni a vycisteni trubky ustici do sani (ale usti bylo celkem ciste)
Vysokotlake cerpadlo: ne
Vstriky: ne
Vahu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne
Svicky davate origo nebo BOSCH nahradu?: BOSCH (original ma na izolatoru tistene znaceni Motorcraft a na kovu vyrazene znaceni Bosch, Bosch ma obe znaceni pochopitelne stejne :) )
Zapalovaci civky: ne
Cidlo tlaku v sani: ne
Oprava skritici klapky: ne
Spojka a setrvak: ne
Olej lejete: 5W30 ruznych vyrobcu

Svar priruby EGR: ano, viz jiny muj prispevek
Cidlo teploty vyfuku: kaput, menit toto drahe kurvitko nechci, spise resim jak ho "opravit" ale zatim nevim co to presne je, asi termoclanek typu K.

Na motoru jsem navic menil jen termostat a palivovy filtr (filtry olej a vzduch menim samozrejme kazdorocne). Jinak z obecnych dilu jsem uz menil obe predni a jedno zadni lozisko kola. Kondenzator (poskozeny) + susak (preventivne) klimatizace. A hned po koupi komplet brzdove koutouce a desticky. Jinak menim akorat spotrebak. No a jestli budu menit spojku tak me ceka i oprava prevodovky, na 1 nefunguje synchron a na 3/4 je posunuta radici vidlice (auto bylo o cca 1.500 E levnejsi nez srovnatelne).

Celkem spokojenost, tehda jsem po nem sahl hned jak se objevilo ale nevim jestli bych dnes do toho sel znova. Preci jen je tam mnohem vice potencialnich kurvitek nez v klasickem Duratecu a jestli by mi za to ten 6kvalt a +4kW stali. Do ceho byl ale urcite nesel je nastupce tohoto motoru, do Ecoboostu :blee: bohuzel dnes sehnat dobry benzin bez downsizingu a truba je cim dal vetsi problem :(