Anketa SCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08.03.2012 08:43
Re: Anketa SCI
ten byl měněn 3.5.2013 se svíčkama (origo) . Je na to najeto 17000 km.
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Anketa SCI
Ze diag nenapise vymen to a to neznamena, ze je vsechno v poradku
Napis uzivateli Tomin123. S diag. (ma samozrejme plnokrevnou) se umi slusne ohanet a umi i SCi. Sidli teda v Praze.

je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 31.10.2011 14:16
Re: Anketa SCI
muzete mi nekdo poradit dke sehnat svicky na 1,8 sci nekde na internetu?Diky
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08.03.2012 08:43
Re: Anketa SCI
Nevim jak ostatní,ale jsou asi jen dvě možnosti bud ve fordu nebo já to objednávám v německu jako celej set filtry + svíčky vyjde to asi na 4000




-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08.03.2012 08:43
Re: Anketa SCI
Jinak novinky v tom starování. Bylo to ve fordu tak provedli nějakou akci která se jmenuje myslym šíření nebo tak nějak a nastavení jako by to vyjelo s továrny,nepomohlo. Tak jsem nechal vymněnit teplotní čidlo jen na blind a taky nepomohlo. Stále startujem s plynem jak škodovku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 31.10.2011 14:16
Re: Anketa SCI
Mohu tam dát zapalovací svíčka platinová Bosch kus za 400Kč?Našel jsem jí na kelly nebo musí být nějaká speciální?U nás v Jihlavě právě Ford zkrachoval tak nemám kde objednávat.Diky
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Anketa SCI
Jo to je vona, ale doporucuju origo (zavolej si do nejakyho forda kolik stoji), s Bosch jsem mel spatne zkusenosti, dlouho nevydrzely.
Pokud prece jen nahradu, tak si zkopiruj kod te svicky a kup ji jinde, v kelly to maj drahy jak krava. Da se koupit pod 300 kus.
Pokud prece jen nahradu, tak si zkopiruj kod te svicky a kup ji jinde, v kelly to maj drahy jak krava. Da se koupit pod 300 kus.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 31.10.2011 14:16
Re: Anketa SCI
diky.a jak casto menis svicky?
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Anketa SCI
No, u SCi jsem je menil po nejaky dobe po koupi auta pro dobrej pocit a pak az kdyz se projevil problem, coz bylo kvuli BOSCH svicim po 30tis km od te moji prvni vymeny. Dal jsem tam pak origo a od ty doby ma auto s tema origo svicema najeto nevim presne kolik, protoze s tim autem uz nejezdim ja, ale zatim drzej a rek bych ze 30tis km uz maj namotano.
Predepsany interval je 60tis km u tohoto motoru. V ankete se doctes, ze pulka lidi dava origo, pulka lidi BOSCH. Me osobne se zrovna BOSCH neosvedcily. Mozna spatna serie, buh vi. Holt nakejma zacni a uvidis. Ty puvodni si pro jistotu nech do rezervy
Predepsany interval je 60tis km u tohoto motoru. V ankete se doctes, ze pulka lidi dava origo, pulka lidi BOSCH. Me osobne se zrovna BOSCH neosvedcily. Mozna spatna serie, buh vi. Holt nakejma zacni a uvidis. Ty puvodni si pro jistotu nech do rezervy

je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12.06.2014 06:41
Re: Anketa SCI
Rok výroby: 2006
Stav km: 135 tis.
A zda jste už měnili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: ne
Vysokotlaké čerpadlo: ne
Vstřiky: ne
Váhu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne, motor se zda v dobré kondici
Svíčky dáváte origo nebo BOSCH náhradu?: BOSCH
Zapalovací cívky: ne
Čidlo tlaku v sani: ne
Oprava škrtící klapky: ne
Spojka a setrvák: ne (bude nutné, jde slyšet)
Olej lejete: Formula F 5W30
Stav km: 135 tis.
A zda jste už měnili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: ne
Vysokotlaké čerpadlo: ne
Vstřiky: ne
Váhu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne, motor se zda v dobré kondici
Svíčky dáváte origo nebo BOSCH náhradu?: BOSCH
Zapalovací cívky: ne
Čidlo tlaku v sani: ne
Oprava škrtící klapky: ne
Spojka a setrvák: ne (bude nutné, jde slyšet)
Olej lejete: Formula F 5W30
Mondeo Ghia mkIII 1.8 sci 2006 liftback
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.10.2010 00:36
Re: Anketa SCI
Rok výroby: 2004
Stav km: 153 tis. (koupeno při 114 tis. Km/4.2010)
A zda jste už měnili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: ne
Vysokotlaké čerpadlo: ne
Vstřiky: ne
Váhu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne, motor se zda v dobré kondici
Svíčky dáváte origo nebo BOSCH náhradu?: Beru 0002630904
Zapalovací cívky: ne
Čidlo tlaku v sani: ne
Oprava škrtící klapky: ne
Spojka a setrvák: ne
Olej lejete: Bp Visco 5000 FE 5W30
Spotřeba: 90% město 9-10L mimo město se dá jezdit i za 7.5L
143 000km výměna zadních brzdových destiček (Ferodo Premier) + osoustružení kotoučů
147 500km výměna zadního ložiska a pružiny pérování
151 800km výměna vlnovce ve Fordu v UH necelých 2 400kč včetně práce
Stav km: 153 tis. (koupeno při 114 tis. Km/4.2010)
A zda jste už měnili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: ne
Vysokotlaké čerpadlo: ne
Vstřiky: ne
Váhu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne, motor se zda v dobré kondici
Svíčky dáváte origo nebo BOSCH náhradu?: Beru 0002630904
Zapalovací cívky: ne
Čidlo tlaku v sani: ne
Oprava škrtící klapky: ne
Spojka a setrvák: ne
Olej lejete: Bp Visco 5000 FE 5W30
Spotřeba: 90% město 9-10L mimo město se dá jezdit i za 7.5L
143 000km výměna zadních brzdových destiček (Ferodo Premier) + osoustružení kotoučů
147 500km výměna zadního ložiska a pružiny pérování
151 800km výměna vlnovce ve Fordu v UH necelých 2 400kč včetně práce
Naposledy upravil(a) Frankeee dne 16.01.2017 23:34, celkem upraveno 4 x.
Ford Mondeo MK3, 1.8 SCI, Ghia, 5dv., 2004
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Anketa SCI
Diky panove 

je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.10.2010 00:36
Re: Anketa SCI
Zdravím,
vysktl se mi na mém SCIčku tento problém. Když mám studený motor a motor je v tahu tak mi při otáčkách 1700-1900 zaškube někdy víc někdy méň, někdy i vůbec. Tankuju stále u stejné benzinky Albert a pozoruju tento problém už delší dobu. Zkoušel jsem natankovat u Agip ale problém se pbjevoval dál.
Poradíte mi co by to mohlo být? Stalo se Vám to už?
vysktl se mi na mém SCIčku tento problém. Když mám studený motor a motor je v tahu tak mi při otáčkách 1700-1900 zaškube někdy víc někdy méň, někdy i vůbec. Tankuju stále u stejné benzinky Albert a pozoruju tento problém už delší dobu. Zkoušel jsem natankovat u Agip ale problém se pbjevoval dál.
Poradíte mi co by to mohlo být? Stalo se Vám to už?
Ford Mondeo MK3, 1.8 SCI, Ghia, 5dv., 2004
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Anketa SCI
Jestli opravdu jen v tahu motoru, tak mrknout na svicky jak vypadaji a jestli jsou dotazene.
Jinak by to mohl byt EGR, doporucuju prostriknout kontakty konektoru kontaktolem. To same u vahy vzduchu. Ale tohle by spis cukalo pri poklidne jizde, stejne jako vyskakany setrvak.
Jinak by to mohl byt EGR, doporucuju prostriknout kontakty konektoru kontaktolem. To same u vahy vzduchu. Ale tohle by spis cukalo pri poklidne jizde, stejne jako vyskakany setrvak.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 28.11.2012 23:18
Re: Anketa SCI
Rok vyroby: 9/2004zeli píše:Panove,
kdo ma tento a pouze tento motor, necht se podeli o zazitky s nim. Zajima me:
Stav km: skoro 140tis (koupeno 2012 primo v DE pri 100tis...temer 100%)
A zda jste uz menili/opravovali...jednu z lambda sond: ne
jeden z KATu: ne
EGR ventil: jen snaha o cisteni a vycisteni trubky ustici do sani (ale usti bylo celkem ciste)
Vysokotlake cerpadlo: ne
Vstriky: ne
Vahu vzduchu: ne
Ventily, rozvody: ne
Svicky davate origo nebo BOSCH nahradu?: BOSCH (original ma na izolatoru tistene znaceni Motorcraft a na kovu vyrazene znaceni Bosch, Bosch ma obe znaceni pochopitelne stejne

Zapalovaci civky: ne
Cidlo tlaku v sani: ne
Oprava skritici klapky: ne
Spojka a setrvak: ne
Olej lejete: 5W30 ruznych vyrobcu
Svar priruby EGR: ano, viz jiny muj prispevek
Cidlo teploty vyfuku: kaput, menit toto drahe kurvitko nechci, spise resim jak ho "opravit" ale zatim nevim co to presne je, asi termoclanek typu K.
Na motoru jsem navic menil jen termostat a palivovy filtr (filtry olej a vzduch menim samozrejme kazdorocne). Jinak z obecnych dilu jsem uz menil obe predni a jedno zadni lozisko kola. Kondenzator (poskozeny) + susak (preventivne) klimatizace. A hned po koupi komplet brzdove koutouce a desticky. Jinak menim akorat spotrebak. No a jestli budu menit spojku tak me ceka i oprava prevodovky, na 1 nefunguje synchron a na 3/4 je posunuta radici vidlice (auto bylo o cca 1.500 E levnejsi nez srovnatelne).
Celkem spokojenost, tehda jsem po nem sahl hned jak se objevilo ale nevim jestli bych dnes do toho sel znova. Preci jen je tam mnohem vice potencialnich kurvitek nez v klasickem Duratecu a jestli by mi za to ten 6kvalt a +4kW stali. Do ceho byl ale urcite nesel je nastupce tohoto motoru, do Ecoboostu


Mondeo kombi, 1.8 SCi, 9/2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host