
Jak Vám topí focus?
- Hurvajs
- Pokročilý
- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Tak jsem dnes osahal tu vrchní silnou hadici, co vede do chladiče a byla teplá (bylo to po cca 3km jízdy) a přitom ručička teploty byla teprve "za kostičkou". Takže to asi bude fakt termostat co? Do chladiče by měl pustit vodu až po zahřátí na provozní teplotu ne? 

Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Mysak
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Ahoj,
kde máte rafičku teploty, když máte auto ohřáté. Já ji mám přesně vodorovně a zdá se, že mě to topí docela v pohodě.
Mám 3 staré Renaulty 15 z roku 1974 o obsahu 1,3 a 1,6 a topí skoro ihned po nastartování
. Nechci svého ff pomlouvat, ale kvalita Renaultu byla dříve oproti ff, ale i ostatním autům lepší než dnes. To co jsem musel již opravovat u svého ff, tak je na Renaultech stále původní 32 let
. No je jiná doba a auta jsou stále složitější 
kde máte rafičku teploty, když máte auto ohřáté. Já ji mám přesně vodorovně a zdá se, že mě to topí docela v pohodě.




- Hurvajs
- Pokročilý
- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
To Mysak: Ta rafička má být při provozní teplotě v půlce, to máš dobře. No a s těmi opravami s tebou musím souhlasit. Na Jette jsem za 6 let co jsem ji měl nemusel opravovat skoro nic a na FF už mraky a stále to přibývá
Jinak teď jsem koukal na termostaty u Kelly a mají tam termostat se spínanou teplotou 88 a jiný s teplotou 92 st. celsia. Má to nějaký zásadní vliv nebo je to jedno? Jaký mám koupit?

Jinak teď jsem koukal na termostaty u Kelly a mají tam termostat se spínanou teplotou 88 a jiný s teplotou 92 st. celsia. Má to nějaký zásadní vliv nebo je to jedno? Jaký mám koupit?

Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Mysak
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Tak to bude asi fakt termostat. Chtělo by ho vyndat a zkusit v kastrolku s vodou a teploměrem kdy ti otvírá. Pokud se ti otevře dříve než má napsáno na termostatu, nevím kolik přesně, ale asi by měl kolem 90°C+-, tak to bude na výměnu za novýHurvajs píše:Tak jsem dnes osahal tu vrchní silnou hadici, co vede do chladiče a byla teplá (bylo to po cca 3km jízdy) a přitom ručička teploty byla teprve "za kostičkou". Takže to asi bude fakt termostat co? Do chladiče by měl pustit vodu až po zahřátí na provozní teplotu ne?

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
88°C bude pro jizni staty a 92°C pro severni staty.Hurvajs píše:To Mysak: Ta rafička má být při provozní teplotě v půlce, to máš dobře. No a s těmi opravami s tebou musím souhlasit. Na Jette jsem za 6 let co jsem ji měl nemusel opravovat skoro nic a na FF už mraky a stále to přibývá![]()
Jinak teď jsem koukal na termostaty u Kelly a mají tam termostat se spínanou teplotou 88 a jiný s teplotou 92 st. celsia. Má to nějaký zásadní vliv nebo je to jedno? Jaký mám koupit?
- Mysak
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
No oni udávají, že je letní a zimní termostat. Koukal jsem na ně jakoHurvajs píše:To Mysak: Ta rafička má být při provozní teplotě v půlce, to máš dobře. No a s těmi opravami s tebou musím souhlasit. Na Jette jsem za 6 let co jsem ji měl nemusel opravovat skoro nic a na FF už mraky a stále to přibývá![]()
Jinak teď jsem koukal na termostaty u Kelly a mají tam termostat se spínanou teplotou 88 a jiný s teplotou 92 st. celsia. Má to nějaký zásadní vliv nebo je to jedno? Jaký mám koupit?




- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Hurvajs
- Pokročilý
- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz jsem hledal v katalogu nahradnich dilu http://www.cat.apm.cz tak pro benzin 1,6 16V je oteviraci teplota 82°C a pro diesel 1,8 je teplota 87 nebo 88°C.
- Hurvajs
- Pokročilý
- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
No já to hledal přímo pro 1,8 benzín a tam je na výběr z těch dvou co jsem psal.pelen píše:Kdyz jsem hledal v katalogu nahradnich dilu http://www.cat.apm.cz tak pro benzin 1,6 16V je oteviraci teplota 82°C a pro diesel 1,8 je teplota 87 nebo 88°C.
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych tam dal take ten 92°C. Mel by zpusobit rychlejsi nabeh na provozni teplotu motoru.Hurvajs píše:No já to hledal přímo pro 1,8 benzín a tam je na výběr z těch dvou co jsem psal.pelen píše:Kdyz jsem hledal v katalogu nahradnich dilu http://www.cat.apm.cz tak pro benzin 1,6 16V je oteviraci teplota 82°C a pro diesel 1,8 je teplota 87 nebo 88°C.
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Naprosto s Vámi souhlasím, taky jsem měl před tím feldu a pravda co píšete. Navíc se mi teď pořád nedaří "vyladit" teplotu vzadu, vozím na delší trasy děti a vzadu pořád zamlženo - teda jen boční okna. Navíc když mám foukání na poloze "1" začínají se mlžit i ty boční v předu.Stenly píše:Jojo, už kdysi v recenzích topení u feldy chválili. Na nohy mi topila dobře, ale jen vpředu, vzadu nohy mrzly.petulka píše:Musím říct, že mně focus co se týče topení trochu zklamal. Felda topí dřív a intenzivněji.Skoro to až opaluje obočí a řasyU fofa to nastupuje tak jako vlažnějc a příval teplého vzduchu se nekoná.Co ale musím ocenit, tak skutečnost, že Fofo má perfektně zvládnutý rozvedení dle poloh ovladače.Krásně to hřeje na nohy, což u feldy ani omylem. Při delší cestě nad 30 km je ve fofu jak v pokojíčku.
U Fofo se topení nechá pomoci zapnutím vnitřního oběhu, teda až po ofouknutí skla
Když ale topí pomalu jít na termostat - u feldy jsem ho také měnil a poznal jsem to až při celodenních mrazech


- Stoker
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Děčín
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
no parkuji venku, a i když bylo - 10 °C, tak než jsem projel město, cca 2km, tak už bylo v autě příjemně no a po chvíli už musím ubírat na teplotě, protože začíná být topinková teplota, ale je fakt, že musím nechat ventilátor aspoň na 2, jinak se mlží přední boční skla. jinak píše Mira, zadní boční se mi taky mlží
takže je musím otřít a pak už to je v pohodě.

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host