Jak Vám topí focus?

Prostě vše kolem vzduchu.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 30.12.2006 12:49

Tak jsem dnes osahal tu vrchní silnou hadici, co vede do chladiče a byla teplá (bylo to po cca 3km jízdy) a přitom ručička teploty byla teprve "za kostičkou". Takže to asi bude fakt termostat co? Do chladiče by měl pustit vodu až po zahřátí na provozní teplotu ne? :cry:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
Mysak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mysak » 30.12.2006 13:13

Ahoj,
kde máte rafičku teploty, když máte auto ohřáté. Já ji mám přesně vodorovně a zdá se, že mě to topí docela v pohodě. :D Mám 3 staré Renaulty 15 z roku 1974 o obsahu 1,3 a 1,6 a topí skoro ihned po nastartování 8O . Nechci svého ff pomlouvat, ale kvalita Renaultu byla dříve oproti ff, ale i ostatním autům lepší než dnes. To co jsem musel již opravovat u svého ff, tak je na Renaultech stále původní 32 let 8O. No je jiná doba a auta jsou stále složitější :D
FF 1,616V GHIA 100PS 00 SILVER COMBI

Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 30.12.2006 13:22

To Mysak: Ta rafička má být při provozní teplotě v půlce, to máš dobře. No a s těmi opravami s tebou musím souhlasit. Na Jette jsem za 6 let co jsem ji měl nemusel opravovat skoro nic a na FF už mraky a stále to přibývá :cry:
Jinak teď jsem koukal na termostaty u Kelly a mají tam termostat se spínanou teplotou 88 a jiný s teplotou 92 st. celsia. Má to nějaký zásadní vliv nebo je to jedno? Jaký mám koupit? :wink:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
Mysak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mysak » 30.12.2006 13:24

Hurvajs píše:Tak jsem dnes osahal tu vrchní silnou hadici, co vede do chladiče a byla teplá (bylo to po cca 3km jízdy) a přitom ručička teploty byla teprve "za kostičkou". Takže to asi bude fakt termostat co? Do chladiče by měl pustit vodu až po zahřátí na provozní teplotu ne? :cry:
Tak to bude asi fakt termostat. Chtělo by ho vyndat a zkusit v kastrolku s vodou a teploměrem kdy ti otvírá. Pokud se ti otevře dříve než má napsáno na termostatu, nevím kolik přesně, ale asi by měl kolem 90°C+-, tak to bude na výměnu za nový :( .
FF 1,616V GHIA 100PS 00 SILVER COMBI

Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.12.2006 13:35

Hurvajs píše:To Mysak: Ta rafička má být při provozní teplotě v půlce, to máš dobře. No a s těmi opravami s tebou musím souhlasit. Na Jette jsem za 6 let co jsem ji měl nemusel opravovat skoro nic a na FF už mraky a stále to přibývá :cry:
Jinak teď jsem koukal na termostaty u Kelly a mají tam termostat se spínanou teplotou 88 a jiný s teplotou 92 st. celsia. Má to nějaký zásadní vliv nebo je to jedno? Jaký mám koupit? :wink:
88°C bude pro jizni staty a 92°C pro severni staty.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Mysak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mysak » 30.12.2006 13:35

Hurvajs píše:To Mysak: Ta rafička má být při provozní teplotě v půlce, to máš dobře. No a s těmi opravami s tebou musím souhlasit. Na Jette jsem za 6 let co jsem ji měl nemusel opravovat skoro nic a na FF už mraky a stále to přibývá :cry:
Jinak teď jsem koukal na termostaty u Kelly a mají tam termostat se spínanou teplotou 88 a jiný s teplotou 92 st. celsia. Má to nějaký zásadní vliv nebo je to jedno? Jaký mám koupit? :wink:
No oni udávají, že je letní a zimní termostat. Koukal jsem na ně jako 8O, že přece nebudu měnit termostat podle ročního období 8O. Asi bych volil ten 92 °C. Někde jsem čet, že u ff se termostat otvírá až při 100°C, že ta tekutina má jiné vlastncsti než voda a nebude se vařit 8O. Asi jsem to četl v manuálu nebo té knížce ,,Jak na to''. Mám ji bohužel v autě a zrovna dělám altík a zámek dveří, tak teď nevím. Za chvíli to jdu dodělat, tak se tam mrknu. Ale asi tu knížku máš taky ne :) .
FF 1,616V GHIA 100PS 00 SILVER COMBI

Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 30.12.2006 13:42

JJ knížku mám v elektronické podobě, mrknu se. Asi tam dám ten 92, alespoň mi to bude topit o 4stupně víc :lol:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.12.2006 13:46

Pocatek otevirani termostatu podle "Jak na to" je 86-92°C.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 30.12.2006 13:51

pelen píše:Pocatek otevirani termostatu podle "Jak na to" je 86-92°C.
Aha, hmm, tak to je asi jedno co tam dám, stejně si myslím, že ty 4 stupně nehrají už takovou roli. Šoupnu tam ten 92 a hotovo. 8)
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.12.2006 13:53

Kdyz jsem hledal v katalogu nahradnich dilu http://www.cat.apm.cz tak pro benzin 1,6 16V je oteviraci teplota 82°C a pro diesel 1,8 je teplota 87 nebo 88°C.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 30.12.2006 13:56

pelen píše:Kdyz jsem hledal v katalogu nahradnich dilu http://www.cat.apm.cz tak pro benzin 1,6 16V je oteviraci teplota 82°C a pro diesel 1,8 je teplota 87 nebo 88°C.
No já to hledal přímo pro 1,8 benzín a tam je na výběr z těch dvou co jsem psal.
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.12.2006 14:00

Hurvajs píše:
pelen píše:Kdyz jsem hledal v katalogu nahradnich dilu http://www.cat.apm.cz tak pro benzin 1,6 16V je oteviraci teplota 82°C a pro diesel 1,8 je teplota 87 nebo 88°C.
No já to hledal přímo pro 1,8 benzín a tam je na výběr z těch dvou co jsem psal.
Ja bych tam dal take ten 92°C. Mel by zpusobit rychlejsi nabeh na provozni teplotu motoru.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira » 03.01.2007 14:32

Stenly píše:
petulka píše:Musím říct, že mně focus co se týče topení trochu zklamal. Felda topí dřív a intenzivněji.Skoro to až opaluje obočí a řasy :lol: U fofa to nastupuje tak jako vlažnějc a příval teplého vzduchu se nekoná.Co ale musím ocenit, tak skutečnost, že Fofo má perfektně zvládnutý rozvedení dle poloh ovladače.Krásně to hřeje na nohy, což u feldy ani omylem. Při delší cestě nad 30 km je ve fofu jak v pokojíčku. :D
Jojo, už kdysi v recenzích topení u feldy chválili. Na nohy mi topila dobře, ale jen vpředu, vzadu nohy mrzly.
U Fofo se topení nechá pomoci zapnutím vnitřního oběhu, teda až po ofouknutí skla :wink:
Když ale topí pomalu jít na termostat - u feldy jsem ho také měnil a poznal jsem to až při celodenních mrazech
Naprosto s Vámi souhlasím, taky jsem měl před tím feldu a pravda co píšete. Navíc se mi teď pořád nedaří "vyladit" teplotu vzadu, vozím na delší trasy děti a vzadu pořád zamlženo - teda jen boční okna. Navíc když mám foukání na poloze "1" začínají se mlžit i ty boční v předu. :( ááále co, pořád se s FoFo ještě poznáváme :D
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
Stoker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Stoker » 03.01.2007 16:35

Z aut která jsem měl topí fofo nejpozději,ale je s ním suveréně nejlepší svezení.Když mrzne tak nastartuju o pět minut dřív než vyjedu,ale nedovírám dveře :lol: :lol:,no a topí mi hned.Mám výhodu že mám RD.
Ford focus 1.6 16V HB 1999-Ghia-Pacific greenObrázek

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 03.01.2007 17:28

no parkuji venku, a i když bylo - 10 °C, tak než jsem projel město, cca 2km, tak už bylo v autě příjemně no a po chvíli už musím ubírat na teplotě, protože začíná být topinková teplota, ale je fakt, že musím nechat ventilátor aspoň na 2, jinak se mlží přední boční skla. jinak píše Mira, zadní boční se mi taky mlží :( takže je musím otřít a pak už to je v pohodě.
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Odpovědět

Zpět na „Focus - klimatizace a ventilace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host