Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali

Příspěvek od Anduril » 23.01.2011 19:37

:mrgreen: Tak uz vime, jak se u novych aut resi vysoka spotreba, staci to prepocitat na hodiny :mrgreen:
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
LamB_17
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 568
Registrován: 24.07.2010 22:59
Bydliště: skoro BRNO

Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali

Příspěvek od LamB_17 » 23.01.2011 23:52

Nepér píše:Průměrná spotřeba by se dala sice počítat jako integrál všech dílčích okamžitých spotřeb v určitém intervalu ujeté vzdálenosti, (Recipročně by se okamžitá spotřeba dala počítat jako derivace celkové průměrné.) mnohem jednodušší ale je změřit si celkovou ujetou vzdálenost a počítat celkové množství spotřebovaného paliva (např. z počtu a délky vstřiků). Okamžitá spotřeba se pak nemusí dělat derivací (ono by to bylo i výpočetně náročnější) ale stačí dostatečně zkrátit interval pro výpočet - jako by jste nulovali průměrnou spotřebu např. po vteřině.
staci ze tyhle sracky s integralama a derivacema slysim ve skole tady s tim bezte nekam :nunu: :mrgreen:
Ford Focus kombi, 1.6 benzín, rv. 2004, černá panther, dotaženo z NDR :) , fólie SunTek HP15 (už jen vzadu)

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali

Příspěvek od V12 » 24.01.2011 19:31

Neper :
Jj, svetom hybe exaktna matematika.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali

Příspěvek od černý.fikus » 24.01.2011 20:16

kazdopadne 1,0l / h je mi v passatu o dost sympatictejsi, nez ve fokalu 99,9... na to se fakt neda divat :lol:
FoFo II 2.0

Hellis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 19.05.2010 14:31

Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali

Příspěvek od Hellis » 23.02.2011 13:13

Pro...Neper i Sedlovec. Oba jste roztomilí a nad diskuzí jsem se velmi pobavil. Rozdíl je pouze v různé inteligenci pri popisování věcí. Samozřejmě Nepér má pravdu a řekl bych, že dosti vysilujícím způsobem to vysvětlil do naprostého podrobna. Mám pouze připomínku k Sedlovec....to jak funguje Octavia, Focus nebo prostě jakýkoli vůz při počítání průměrné spotřeby (tedy L/100km) je jedno jestli stojím, jedu, couvám nebo mám auto na hevéru a točím kola naprázdo. Prostě stejně každý vůz (vybaven lambda sondou - tedy dnes skoro všechny) umí počítat primárně aktuální spotřebu, tedy jakoby aktuální průtok palivovou hadičkou. Vše ostatní už počítá jako kalkulačka a převádí si to na ostatní jednotky za pomoci informace o ujeté vzdálenosti a času.

Já mám Focus II TDCI 2.0 (100kW) a taky tam mám při stání 99.9l/100km ale to jen proto, že holt fordík neumí ukazovat aktuální spotřebu, to by tam byly ony l/h. Nicméně tak i tak se to započítává do celkové průměrné spotřeby. Uff :-)

Uživatelský avatar
karl666
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 26.03.2011 02:25

Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali

Příspěvek od karl666 » 06.04.2011 06:12

me teda fofik ukazuje pri stani l/h. jeste jsem udelal testik. ciste bez klimy papa 0.8, s klimou v automatu 0.9, s klimou na plno 1.2, bez klimy plny ventilator 1.1-1.2 a bez klimy ventilator na pulku 0.9-1. vse v l/hod.
Fofo II combi 1.6 74kw Trend Plus 2011 blue blazer Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti