Stránka 3 z 4

Napsal: 03.11.2006 06:05
od zirafak
hide píše:Si dofouknu a přehodím a zkontroluju kapalinu sám za 0,- Kč včetně DPH. A vyvážený je to z loňska. 8)
Nesmíš to tak prožívat ! :P
Hide...nejde o prezivanie,mudrovanie a vyhadzovanie penazi :!:
Ide o nasu bezpecnost/ako tak citam,tak väcsina z Vas vozi v autach deti a manzelky/
Pneumatiky su predsa to jedine,co nas spaja s vozovkou.Takze na ich kvalite,stave a sposobe montaze zalezi asi dost vela. :idea: Setrit sa da,ale nie na bezpecnosti :!: :idea:
...ale kazdy si rozumie najlepsie sam :wink:

Napsal: 03.11.2006 07:36
od Foqus
zirafak píše:
hide píše:Si dofouknu a přehodím a zkontroluju kapalinu sám za 0,- Kč včetně DPH. A vyvážený je to z loňska. 8)
Nesmíš to tak prožívat ! :P
Hide...nejde o prezivanie,mudrovanie a vyhadzovanie penazi :!:
Ide o nasu bezpecnost/ako tak citam,tak väcsina z Vas vozi v autach deti a manzelky/
Pneumatiky su predsa to jedine,co nas spaja s vozovkou.Takze na ich kvalite,stave a sposobe montaze zalezi asi dost vela. :idea: Setrit sa da,ale nie na bezpecnosti :!: :idea:
...ale kazdy si rozumie najlepsie sam :wink:

pod to se můžu podepsat, ale možná to moc "prožíváme" - ona je totiž asi důležitější loketní opěrka :evil:

Napsal: 03.11.2006 09:36
od hide
Loketní opěrku nemám. A přehodit a dofouknout kola a zkontrolovat kapalinu, to snad zvládne průměrně nadaný motorista sám. Auto jezdí na pravidelný garančky do FORDU, žádní garážníci. Takže si myslím, že ho mám v perfektním stavu. Takže než něco napíšete, tak se raději dvakrát nadechněte a pak to zkuste. 8) :evil: :twisted:

Napsal: 03.11.2006 09:49
od chmelko
záver je, že su dva tábory...
1/ si to chcu prezut doma a skontrolovat naplne sami, pretože ich to baví
2/ si až tak nedoveruju a nechávaju to na servisoch a maju dobrý pocit, že nenechali nič náhode..
tak to bolo už odkedy vznikli auta, tak nechápem, prečo sa presvedčovat čo je lepšie...
ta mala hadka mi prijde malinko mimo...

Napsal: 03.11.2006 09:52
od hide
No já si myslím, že přehodit kola fakt není něco strašně odbornýho. Na zimních jsem najel jenom 4000 km, jinak jsou skoro nový. Vyvážit je nechám až za rok. Ale psát tady něco jako že ohrožuju děti a ženy, jenom kvůli tomu, že si nahodím kola sám, tak to je divný. :x
Jinak jezdím pravidelně na garančky, protože chci mít auto v pořádku.

Napsal: 03.11.2006 09:53
od Foqus
no jádro sporu bylo o to, jestli kola vyvážit nebo ne - ne nějaká kapalina apod., to byla až reakce na tvoji připomínku, kdo co jak prožívá - tam ses mohl nadechnout ty jako první a byl by klid......
Ale mohli bychom to uzavřít, nějaké spory tady asi nikoho nezajímají... Každej má svůj názor a to je v pořádku, kola nechám vždycky vyvážit a mám jistotu, že mě auto nebude táhnout do stran, vibrovat volant apod. (jako že když jsem to u předchozího auta neudělal, tak se mi to dělo) :wink:

Napsal: 03.11.2006 10:28
od hide
Když mi zimní gumy nevibrovaly v dubnu, tak nebudou ani v listopadu. :idea:

Dál se k tomuto tématu odmítám vyjadřovat. :evil:

Napsal: 03.11.2006 10:56
od zirafak
je smutne,ze niekto nechape,ze je to myslene v dobrom :cry:
skoda,ze niektore debaty potom koncia takymito konstatovaniami...
Myslim si,ze tu piseme sami rozumni a dospeli ludia,tak sa nespravajme ako nejaky pubertaci na nejakych "tuningovych" forach.
Osobne sa rozumnej a kvalitnej rade vobec nebranim,dokonca ju s radostou a respektom od toho druheho,alebo druhych prijmem.

Napsal: 03.11.2006 11:01
od Forfoc
Tak k tom taky něco napíšu. Kdysi jsem si koupil Al disky i s pneu. Kupoval je známej a dovezl mi je na dvakrát . Nejprve 4 disky + 2 gumy a pak zbejvající 2 gumy (měl málo místa v autě atd, ale to není důležité).
Prostě jsem si nechal nejprve obout a vyvážit ty dvě kola a pak jsem jel asi za týden obout a vyvážit i ta zbylá dvě do jiného pneuservisu. Tam se mě ptali jestli nechci radši zkontrolovat i ty dvě již obuté kola. Řekl jsem , že třeba ano, ale že musejí být vyvážené. Tak to zkontrolovali a ukázalo jim to , že jsou totálně nevyvážené. No a teď si vyber -kdo měl pravdu - první servis nebo druhý servis.
Jde jim hlavně o prachy a vždy ti řeknou , že kola byly úplně rozhozený.
Samozžřejmě je lepší (asi) je nechat vyvážit, ale zase když je nenechám každou sezónu vyvažovat, tak se toho taky moc nestane.
PS: Kladli jste tady důraz na utahování šroubů. Co se může stát nebo nemůže stát když je správně nedotáhnu resp moc utáhnu.

Napsal: 03.11.2006 11:10
od chmelko
zaujímavy postreh..
tiež ma zarazilo to správne dotahovanie matic..
ved sa mi už tiež stalo, že som mal kola vymenené v servise a ked som dostal defekt. nemal som šancu kolo vymenit až potom násadou z lešenia...
ale ved aj všade mate napísane, že pneuservis sa zrieka odpovednosti ak kola nedotahnes po cca.50 km, to mam ist zase do toho pneuservisu?
blbost...

Napsal: 03.11.2006 11:16
od Foqus
Forfoc píše:Tak k tom taky něco napíšu. Kdysi jsem si koupil Al disky i s pneu. Kupoval je známej a dovezl mi je na dvakrát . Nejprve 4 disky + 2 gumy a pak zbejvající 2 gumy (měl málo místa v autě atd, ale to není důležité).
Prostě jsem si nechal nejprve obout a vyvážit ty dvě kola a pak jsem jel asi za týden obout a vyvážit i ta zbylá dvě do jiného pneuservisu. Tam se mě ptali jestli nechci radši zkontrolovat i ty dvě již obuté kola. Řekl jsem , že třeba ano, ale že musejí být vyvážené. Tak to zkontrolovali a ukázalo jim to , že jsou totálně nevyvážené. No a teď si vyber -kdo měl pravdu - první servis nebo druhý servis.
Jde jim hlavně o prachy a vždy ti řeknou , že kola byly úplně rozhozený.
Samozžřejmě je lepší (asi) je nechat vyvážit, ale zase když je nenechám každou sezónu vyvažovat, tak se toho taky moc nestane.
PS: Kladli jste tady důraz na utahování šroubů. Co se může stát nebo nemůže stát když je správně nedotáhnu resp moc utáhnu.

jo, určitě v některejch servisech natáhnou zákazníka, jak jen to jde. Já vždycky obšlapuju v dílně, když to kluk dělá a tak jsem viděl, že mu to tam vždy ukázalo, že tam má jako závaží dodat - otázkou je, nakolik ten stroj je přesnej.
Ale faktem zůstává, že u Méganu mně auto táhlo doleva a třásl se volant, dojel jsem to nechat vyvážit a rázem tyto projevy zmizely. Od tý doby těch 100Kč za vyvážení kol radši vynaložím a jsem vnitřně v klidu, i když je to možná zbytečný

Jinak mně kdysi servisák říkal, že ten šroub (pokud je moc utaženej) může rupnout, mně se to naštěstí nestalo :roll:

Napsal: 03.11.2006 11:23
od hide
U FOFO jsou matky. :?

Napsal: 03.11.2006 11:26
od Foqus
hide píše:U FOFO jsou matky. :?
to je fakt, jak ty auta měním, tak v tom mám bordel - tenkrát jsem měl Mégana a ten měl šroub, nicméně matku dáváš taky na šroub, takže důsledek může být teoreticky stejný, ale nevim, já to naštěstí nezažil

Napsal: 03.11.2006 11:30
od chmelko
ok matky som mal na renaulte 5 (to bola síla, kvoli defektu som musel spat v aute) :?
taže myslite šruby tak dotiahnut nejde hej? 8O

Napsal: 03.11.2006 11:33
od Foqus
chmelko píše:ok matky som mal na renaulte 5 (to bola síla, kvoli defektu som musel spat v aute) :?
taže myslite šruby tak dotiahnut nejde hej? 8O

počkej počkej, teď jsem tě taky zmátnul ne?? Nemělo to bejt obráceně?? tj. šrouby na R5 a matky na FoFO?? Sorry za zmatek :lol: