Stránka 3 z 3

Re: Přední ložiska

Napsal: 20.09.2014 17:50
od zeli
Jak se projevuje vnitrni nevim. Nevsiml jsem si, ze by se resilo ve vetsim mnozstvi. Je pravda, ze je dost exponovane vnejsim vlivum, ale zase nenese prakticky zadnou zatez.
Loziska kol jsou dvourada, takze kdyz to huci v pravotocive zatacce, tak to vicemene nic neznamena, ale tak dalo by se rict, ze je lepsi zacit s levou stranou, tam je ta zatez preci jen vyssi pri toceni doprava. Nekdy se da lozisko poznat pri toceni kolem v ruce, nekdy ne. Dal bych to do servisu s tim, ze to proste huci a at to opravej. Pripadne bych se domluvil, at zavolaj, az budou mit podezreni co to dela. Aby ti zniceho nic nemenili loziska na vsech ctyrech a to by ses sakra prohnul, protoze ty zadni sou origo drahy jako prase.
Ja jsem takhle menil loziska a kdyz uz jsem vymenil treti, tak jsem s tim prestal a nejspis stejne hucely pneu :) Nastesti jsem menil s kamaradem, takze cena zasahu byla nakupka lozisek v eshopu.

Re: Přední ložiska

Napsal: 24.09.2014 21:49
od tomelektron
Brehowicz píše:Byses divil co někteři doma dokážou
https://www.youtube.com/watch?v=BPs-QALECqs

Re: Přední ložiska

Napsal: 25.09.2014 01:37
od Nonid
Tak tohle je hodne velkej mazec :cooler:

Re: Přední ložiska

Napsal: 25.09.2014 11:22
od HmerX
přesně to video jsem několikrát zkouknul, než jsem šel měnit ložisko na Pumě. Je to moc dobré video :cooler: některé věci tak lehce, jak na videu nešli (klasika) :mrgreen: ... ale z hlediska postupu super :) staré ložisko jsem ven víceméně vybouchal kladivem pomocí vhodných trubek, a nové nalisoval ve velkém svěráku :)