Konverze na AWD
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze na AWD
Když na to tak koukám, tak zase na obranu Wolfa musím napsat, že to nebude jen tak. Budou na to mít minimálně nějaký ty spešl přední poloosy. A některé pohoné částy jsou nejspíš zesílené. Přece jenom to pracuje s víc jak dvojnásobným výkonem než u Kugy. Tomu by i odpovídalo, že posílají na zadek tak málo, bude to asi maximum co to snese.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Konverze na AWD
Vykon je nezaujimavy. Prevodovky a hriadele sa navrhuju na prenasany krutiaci moment. Viem si ale predstavit, ze Wolf si tie poloosi vyraba sam. Ak potrebuje zmensit priemer, moze pouzit kvalitnejsi material. Na cestu to aj tak plnu porciu krutiaku nedostane. Kardan bude musiet mat asi tiez svoj, neverim, ze ten z Kugy by to uhral.
Nieco sa mi mari, ze na Slovensku jazdi (jazdil ?) s Focusom RS 4x4 Martin Kois zavody do vrchu a ma to tiez poskladane z Kugy. Neviem to ale naisto.
Na moj 2.0i by to z tej Kugy ale bohato stacilo, aj bez LSD a ostatnych veci.
Nieco sa mi mari, ze na Slovensku jazdi (jazdil ?) s Focusom RS 4x4 Martin Kois zavody do vrchu a ma to tiez poskladane z Kugy. Neviem to ale naisto.
Na moj 2.0i by to z tej Kugy ale bohato stacilo, aj bez LSD a ostatnych veci.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze na AWD


Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze na AWD
Nooo, tak tohle je minimalne na Nobelovku za fyziku ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Konverze na AWD
6666667 :
Navrhni "na doraz" napr. spojku pre 2.0TDCI podla vykonu 100kW pri 4000 rpm. Rucim Ti za to, ze fungovat bude veeelmi kratko. Pretoze v realnej prevadzke bude systematicky pretazovana o cca 40%. Takze vykon si mozes strcit za klobuk. Musis poznat maximalny krutiak, nie maximalny vykon.
Samozrejme pravdu mas v tom, ze vykon je ine vyjadrenie krutiaku a opacne.
Navrhni "na doraz" napr. spojku pre 2.0TDCI podla vykonu 100kW pri 4000 rpm. Rucim Ti za to, ze fungovat bude veeelmi kratko. Pretoze v realnej prevadzke bude systematicky pretazovana o cca 40%. Takze vykon si mozes strcit za klobuk. Musis poznat maximalny krutiak, nie maximalny vykon.
Samozrejme pravdu mas v tom, ze vykon je ine vyjadrenie krutiaku a opacne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze na AWD
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze na AWD
ževitut píše:Nooo, tak tohle je minimalne na Nobelovku za fyziku ...

Ok, ok příště napíšu, že motor generuje zhruba dvakrát větší rotující energii.V12 píše:6666667 :
Navrhni "na doraz" napr. spojku pre 2.0TDCI podla vykonu 100kW pri 4000 rpm. Rucim Ti za to, ze fungovat bude veeelmi kratko. Pretoze v realnej prevadzke bude systematicky pretazovana o cca 40%. Takze vykon si mozes strcit za klobuk. Musis poznat maximalny krutiak, nie maximalny vykon.
Samozrejme pravdu mas v tom, ze vykon je ine vyjadrenie krutiaku a opacne.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 836
- Registrován: 01.08.2008 20:07
Re: Konverze na AWD
No ne tak úplně . Práce = síla * dráha , výkon je práce za čas , síla je úměrná krouťáku.6666667 píše: Výkon a točivý moment je to stejné, akorát vyjádřeno dvěma různými způsoby
Takže když pojedeš na stejný převodový stupeň po rovině 4000 otáček po dobu vteřiny bude motor dávat nějaký výkon a ujedeš nějakou dráhu. Když na ten samý převodový stupeň pojedeš do kopce 2000 otáček po dobu vteřiny ujedeš poloviční dráhu. Motor ale bude dávat stejný výkon a dvakrát větší sílu-krouťák.
Nobelovku prosím vrátit.

-
- .
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2013 17:19
- Bydliště: Frýdlant
Re: Konverze na AWD
Tak se mi konečně včera vrátilo od Wolfa přestavěný RS na čtyřkolu 

Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Tohle musim videt!
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konverze na AWD
dvousloup mam, chci to zvednout 

Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- Dragic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3773
- Registrován: 14.12.2010 19:36
- Bydliště: Liberec
Re: Konverze na AWD


Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
-
- .
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2013 17:19
- Bydliště: Frýdlant
Re: Konverze na AWD
V pondělí jdu do servisu, potřebuju namontovat zpátky 3´´ výfuk, tak Vám udělám nějaký fotky.
Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti