Stránka 3 z 15

Napsal: 11.09.2006 17:55
od Tad
to 4100: co koštuje taková Banerka?

Napsal: 11.09.2006 19:21
od pelen
Tad píše:to 4100: co koštuje taková Banerka?
To si prece umis najit.

http://www.autodily-tomes.cz/index.php?skupina=2

:lol:

Napsal: 11.09.2006 19:28
od Ahmed
pelen píše:
Tad píše:to 4100: co koštuje taková Banerka?
To si prece umis najit.

http://www.autodily-tomes.cz/index.php?skupina=2

:lol:
Proc by to hledal, kdyz ma tebe? :P :lol: :D

Napsal: 12.09.2006 06:54
od Tad
Ahmed píše:
pelen píše:
Tad píše:to 4100: co koštuje taková Banerka?
To si prece umis najit.

http://www.autodily-tomes.cz/index.php?skupina=2

:lol:
Proc by to hledal, kdyz ma tebe? :P :lol: :D
Jj, svatá pravda
to Pelen: dík

Napsal: 12.09.2006 17:22
od 4100
Tad píše:
Ahmed píše:
pelen píše: To si prece umis najit.

http://www.autodily-tomes.cz/index.php?skupina=2

:lol:
Proc by to hledal, kdyz ma tebe? :P :lol: :D
Jj, svatá pravda
to Pelen: dík

U nás stojí 2990,-Sk a je to Ca+. My slím, že slušná cena...

Napsal: 12.09.2006 20:16
od pelen
to 4100:
Opravdu slusna cena. :lol:

Re: Žhavení a start

Napsal: 06.01.2007 17:27
od villli
4100 píše:
4100 píše:Kolik je správná doba žhavení u 1,8TDCI 85kW u studeného motoru při 20stC? Mně to žhaví tak 2sek., po zhasnutí startuju a většinou musím opakovat a i tak to motorem při naskočení dost zatřese a ozve se takový kovový zvuk. Jinak jede bezvadně i tahá jako kůň... Kontrolka žhavení nic nesignalizuje, na testu byl motor OK. Nebude to řachtat ten setrvák?
A je to vyřešeno!!! Byla to baterie se slabou kapacitou - 43Ah. Teprve v pátek jsem skontroloval, co to pod tím deklem mám a v sobotu jsem koupil novou 74Ah 700A Banerku. Od té doby jsou starty jako pšouk do peřin a na první brnknutí. Je třeba nepodceňovat požadavky motoru na kapacitu baterie! Doba žhavení byla správná, žhaviče OK, ale ta baterie to za tu dobu nedokázala prožhavit a ještě i se správnou razancí protočit. Snad to někomu pomůže...
Pomohlo človeče mal som to iste ale zistil som že bol povolený kontakt na baterke.
Diagnostika ukázala kód P0335 čo by malo byť chybné CMP.
Po očistení kontaktu som spravil 800 km v kuse bez chyby a teraz váham lebo som sa dozvedel že ten CMP Ford teraz robí úplné nový alebo modifikovaný a že ho vymienajú lebo sa se....
Viete niekto niečo o tom?

Napsal: 06.01.2007 18:01
od 4100
Villi, prepáč, ale prelož čo je CMP...

Napsal: 06.01.2007 21:49
od pelen
4100 píše:Villi, prepáč, ale prelož čo je CMP...
Camshaft position sensor
Cidlo polohy vackoveho hridele

Startovanie

Napsal: 15.01.2007 09:01
od horvatm
Dnes rano ked som zapol zhavenie pred startom, vsetky budiky vyskocili do maximalnych poloh a potom klesli ale nenastartoval som, vypol sa elektr. obvod a vsetko zhaslo, urobilo to dvakrat ale vzdy potom vypadla elektrina neslo ani zamknut auto. Pohybal som poistkami, lebo sa mi zdalo ze tam nieco puklo, potom pohybal baterkou, ci su dobre kontakty, a potm na treti krat uz nabehlo, ale je to zvlastne preco tie budiky vyskocili az na maximum, aj otacky aj rychlomer. ostatne som si nevsimol...

Mal niekto s tymto skusenosti?

Napsal: 15.01.2007 09:25
od EL
Nízké napětí na akumulátoru.

Napsal: 15.01.2007 10:19
od horvatm
EL píše:Nízké napětí na akumulátoru.
To koli tomu tie budiky tak vyskakuju?

Napsal: 15.01.2007 10:25
od chmelko
ano

Napsal: 15.01.2007 12:36
od horvatm
chmelko píše:ano
no musim preskusat baterku, este ze neboli zatial take mrazy, asi by som zostal niekde potom visiet, dakujem za radu.

Napsal: 15.01.2007 19:37
od Ahmed
horvatm píše:
chmelko píše:ano
no musim preskusat baterku, este ze neboli zatial take mrazy, asi by som zostal niekde potom visiet, dakujem za radu.
Jak ji budes zkouset, tak si smirkem ocisti kontakty.