Napsal: 11.09.2006 17:55
to 4100: co koštuje taková Banerka?
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
To si prece umis najit.Tad píše:to 4100: co koštuje taková Banerka?
Proc by to hledal, kdyz ma tebe?pelen píše:To si prece umis najit.Tad píše:to 4100: co koštuje taková Banerka?
http://www.autodily-tomes.cz/index.php?skupina=2
Jj, svatá pravdaAhmed píše:Proc by to hledal, kdyz ma tebe?pelen píše:To si prece umis najit.Tad píše:to 4100: co koštuje taková Banerka?
http://www.autodily-tomes.cz/index.php?skupina=2
![]()
![]()
Tad píše:Jj, svatá pravdaAhmed píše:Proc by to hledal, kdyz ma tebe?![]()
![]()
to Pelen: dík
Pomohlo človeče mal som to iste ale zistil som že bol povolený kontakt na baterke.4100 píše:A je to vyřešeno!!! Byla to baterie se slabou kapacitou - 43Ah. Teprve v pátek jsem skontroloval, co to pod tím deklem mám a v sobotu jsem koupil novou 74Ah 700A Banerku. Od té doby jsou starty jako pšouk do peřin a na první brnknutí. Je třeba nepodceňovat požadavky motoru na kapacitu baterie! Doba žhavení byla správná, žhaviče OK, ale ta baterie to za tu dobu nedokázala prožhavit a ještě i se správnou razancí protočit. Snad to někomu pomůže...4100 píše:Kolik je správná doba žhavení u 1,8TDCI 85kW u studeného motoru při 20stC? Mně to žhaví tak 2sek., po zhasnutí startuju a většinou musím opakovat a i tak to motorem při naskočení dost zatřese a ozve se takový kovový zvuk. Jinak jede bezvadně i tahá jako kůň... Kontrolka žhavení nic nesignalizuje, na testu byl motor OK. Nebude to řachtat ten setrvák?
Camshaft position sensor4100 píše:Villi, prepáč, ale prelož čo je CMP...
To koli tomu tie budiky tak vyskakuju?EL píše:Nízké napětí na akumulátoru.
no musim preskusat baterku, este ze neboli zatial take mrazy, asi by som zostal niekde potom visiet, dakujem za radu.chmelko píše:ano
Jak ji budes zkouset, tak si smirkem ocisti kontakty.horvatm píše:no musim preskusat baterku, este ze neboli zatial take mrazy, asi by som zostal niekde potom visiet, dakujem za radu.chmelko píše:ano