Stránka 3 z 8
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 21.05.2009 11:35
od berkym
na kvalituz práce veľký dosah nemám. skor zháňam referencie. v auto koiš si naúčtujú 9 servisných hodín po 26€.
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 21.05.2009 11:53
od Anndy
mas - vhodnym vyberom servisu.
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 21.05.2009 12:08
od berkym
preto zháňam referencie
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 21.05.2009 20:11
od foki
kois je asi dobra volba , ne ? akorat si myslim ze pokud ti budou menit setrvak tak ti budou menit i spojku s loziskem .
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 21.05.2009 20:48
od tomason
tomason píše:železářství dvouhmoťák


já to tušil to byla diagnóza

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 26.05.2009 11:57
od SilverGhost
Na začátku byly zmíněny problémy se startem. To by dvouhmoťák asi nevyřešil, pokud to dobře chápu

Pokud jsi spojil pazvuky při startu = problémy se startem, tak to už bych pochopil (=gumo-železářství

), ale kvůli dvouhmoťáku že by motor nenaskočil

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 26.05.2009 12:44
od berkym
presne toho sa obávam...
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 26.05.2009 14:34
od killerhammer
do ford kois banovce nad bebravou chodi tu z fora vela chalanov
je to maly servis, netreba dlho cakat, o auto by sa ti tam mali postarat dobre

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 27.05.2009 00:07
od goodbuy
nekteri pokrocily psali, ze neznalost neomlouva,jiste maji castecne pravdu,ale
neni to tak dlouho co jsem psal v kapitole cerpadlo, nakoupil jsem presne tak jak se nema, ojetej diesel bez historie TDCI 74, 2003 (na tachometru 133). Proste jsem se pomatl a sel jsem na to od lesa, to sem se jeste trefil do obdobi kdy ty ceny ojetin byly pomerne vysoko 10/08. Z nadseni jsem do toho hned po nakupu vrazil dalsich 30 tis (nový komplet kola,defentlock,brzdy).Dohromady investice cca 200 tis. V lednu 09 prvni naznaky vypnuti motoru pri plnem vykonu. Test v diesel servisu, zjistena vada cerpadlo dvacetdva, vstriky dvacet, plus prace. Jednoducha matematika, aktualni vykupni cena cca 90 tis. minus oprava 60 tis. rovna se ztrata 170 tis. Dekuji nechci, puvodni cerpadlo vrátili zpatky do motoru (motor bezel aniz by palubni deska signalizovala poruchu) a zacal jsem se hadat s bazarem az do dnesnich dnu kdy mi napsali, ze mi na opravu prispeji 6 tis. korun protoze souciti ze jsem byl jejich zakaznik, ale za vadu se neciti absolutne odpovedni, protoze jsem tankoval spatnou naftu zrejme v JZD (OMV). Ted se zamerim na spolecnost FORD. Jak je mozne, ze focus nesignalizuje poruchu cerpadla delphi a umoznuje provoz vozidla, signalizace palubni desky mlci a pritom v cerpadle probiha destrukcni proces pro vstrikovace? Az kdyz toho maji vstrikovace "plne"zuby vypne ridici jednotka motor do nouzoveho rezimu, coz v praxi znamena, ze se vam zniceho nic vypne motor napr. v situaci kdy jedete 100 km a predjizdite. Stalo se mi to akorat jsem mel stesti ze jsem nepredjizdel, vezl jsem dalsi ctyri osoby, vsichni jsme tou situaci byli sokovany, ptali jsme se jak je mozne ze pet let stare auto vypne motor za plneho chodu. Odbornici radte. Na papire mam posudek z diesel servisu ktery rika, ze poskozene cerpadlo delphi muze ve voze pracovat tydny ci mesice aniz by system vozidla na neco upozornil. Me auto je toho dukazem, cerpadlo mam v desolatnim stavu presto palubni deska focuse se tvari ze se nic nedeje a laik nepozna ze je na vozidle skryta vada.
Souhrn nekupujte ojete Focusy s čerpadlem delphi, jednak vas osidi bazar, ikdyz vozidlo ma skrytou vadu cerpadla tezko to poznate, palubni deska focuse nic nerika. Dale vas osidi spolecnost Ford, protoze si za tento poruchovy komponent delphi uctuje neadekvatni castky vzhledem k tomu, ze tento vadny komponent v souvislosti se software focuse je zivotu nebezpecny-jak jiz bylo popsano vyse, vozidlo vam umoznuje se rozjet a pak se zniceho nic vypne, muze vam zablokovat volant, v pripade ze ne jedte v klidu na setrvacnost, pak znovu otocte zapalovanim, motor opet nabehne a palubni deska nic nebude signalizovat, tento postup muzete opakovat do zblbnuti nebo spis do zabiti.
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 27.05.2009 08:30
od madbugie
nuz smola... ale pricin moze byt plno... napr. ze auticko ma 233 tis. realnych a tym padom je na konci zivotnosti...
hold casy kedy hladke dizle vydrzali 400 tis. km su nenavratne prec (ved z coho by automobilky zili) dnes sa projektuje na 250 tis. a hotovo... a dnesne prekomplikovane TDCIcka pri 150 tis. uz zacinaju strajkovat vstrekmi, turbami,... to je dnesna trhova realita... z coho tiez niesom nadseny ale co mame robit...
no ale neboj sa toto sa deje aj u inych znaciek... mame dost firemnych audin, no a raz si tak nasi isli 180 na nemeckej dialnici dole kopcom a zrazu cely displej zhazol a tma... motor sa vypol... este ze sa nic nestalo a pomohla len odtahovka, proste skapala elektronika auto total BSODka... bolo toho za 60 000 plus odtah do servisu...
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 27.05.2009 09:34
od tomason
Delphi starý systém prostě nemá adekvátní životnost

co vím tak všichni co ho používali Ford,Renault přešli většinou na commonrail siemens/vdo včetně čerpadla pak jedině ještě volit Bosch i ty jejich solenoid vstřiky sou kvalitní Kia Ceed .Koupě Focuse 1 je vlastně zajíc v pytli a ještě k tomu bez servisky to už je lepčí TDDi nízkonapětové vstřiky mají opravdu krátkou životnost a to ještě ani nevýš kam s tím kdo jezdil tankovat spíš bych to viděl na víc kilometrů myslim že 130000km vydrží
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 27.05.2009 10:33
od tomason
Do Fordu nechoď tam tě stáhnou z kůže nech to repasovat v Delphi servisu

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 27.05.2009 14:40
od SilverGhost
tomasone, zpomal trochu tok svých myšlenek, prosím, nestíhám
BTW "nízkonapětové vstřiky" , to je co ?
to goodbye:
Vůbec Ti nebudu vyvracet podle mne vcelku oprávněné rozhořčení nad šmejdem od Delphi. Nicméně co se týče těch hlášek v řídící jednotce, mám za to, že je to dost přeceňovaná věc a to bohužel i ze strany servisů. Větu typu "ale v řídící jednotce není žádná chyba" na reklamaci nějaké závady při provozu auta jsem už (a jistě ne jen já) slyšel dostkrát
Přeceňovány jsou tyto hlášky proto, že ten kompůtr prostě nemá všude čidla (která se navíc mohou porouchat) a tudíž prostě nemůže vědět všechno... On hlásí chybu tehdy, když si myslí, že nastala...
Mimochodem myslím, že jsem tady dříve popisoval, jak vcelku dlouho trvalo servisu, než objevil moji vadu v ESP. V krátkosti řečeno vadné bylo čidlo natočení volantu, jenže počítač Ford je tak dobře udělaný, že po každém vypnutí motoru se jim ta hláška vymazala, takže mi tak nějak moc nevěřili, že je něco v nepořádku.
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 27.05.2009 16:49
od tomason
Dvoupružinový SOLENOID motoru TDCI pracuje s nízkým ovládacím napětím ,řádově nižším než CR firmy Bosch třeba u VW dopručuju přečíst si tyto dva článečky
http://www.tipcar.cz/poradna--ford-focu ... -2819.html http://www.tipcar.cz/poradna--oprava-vs ... -2357.html
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Napsal: 28.05.2009 01:05
od goodbuy
to: madbugie
Citace, specialisty na diesel pana Vaculíka:
Nadměrný zpětný tok se projevuje nejdříve pouze v situacích, kdy potřebujete plný výkon motoru. Čerpadlo nestíhá vytvořit požadovaný tlak v zásobníku, načež řídicí jednotka zpanikaří a přepne motor do nouzového režimu. Osobně mohu říci, že nic horšího dnešní auta už snad neumějí, představte si, že se vám to stane při předjíždění (což se také stane, protože i plynule jezdící řidič v tu chvíli sešlápne plný plyn), které jste si vyměřili skutečně nachlup. Tato závada ohrožuje na životě vás, ne však motor. Postupně se přepad vstřikovačů dále zvětšuje a k jejímu vyvolání stačí stále méně. Po opětovném startu je vždy vše zdánlivě pořádku.
-toto umi jen ford prvni rady a zrejme renault oboji ma common rail delphi, audina neni uvedena samozrejme ma sve vady, ale rozhodne ne vyse popsanou, pripada mi zes to velmi zlehcoval a bagatelizoval, i sam p. Vaculik v clanku od Tomasona neprimo naznacuje ze je to vyrobni vada.
to: tomason
diky za clanky, repasovat to nemuzu , cerpadlo bylo v diesel servisu mam protokol, repase se vzhledem k poniceni nevyplati, mam to minimalne za 50 tis a jsem pekne vytocenej ze jsem podporil bazar a jeste podporim vyrobni vadu forda. je to nehorazny ze ford rika uzivatelum focuse prvni rady s delphi ze jim to opravi za takovy prachy, pricemz samotna cena focusu prvni rady je v soucasne dobe skoro stejna jako cena opravy. ford dela z focusu prvni rady s delphi neprodejna vozidla, mozna je to jejich umysl, moc dobre vedi jaky je to prusvih s delphi a tim ze je to zivotu nebezpecne, podle me by ford byl nejradsi kdyby je lidi odlozili na vrakoviste a tim je meli z krku nemuseli by se nervovat s jejich opravama a celit zalobam, ze jejich vyrobek je zivotu nebezpecny
domnivam se ze nastal cas uzivatelu focuse prvni rady s delphi aby poradne pritlacili na ford, je vas spostu kteri cerpadlo budete resit a s velkou pravdepodobnosti se vam cena opravy nevyplati bude mit stejnou hodnotu jako auto. uz ted jsou plny bazary fordu s delphi je to casovana bomba pro bezpecnost silnic a past na kupujici kteri o tom nevedi. Vsichni se toho zacali vcas zbavovat a bazary chytaj na udice takove jako ja kteri o tom nic nevedi.Taky jsem to mohl strelit dal, ale na to jsem nemel zaludek, to se radsi budu hadat s Fordem, nez zit s pocitem, ze novej majitel(neznalec delphi) se v tom zabije. Zkusim napsat na zakaznicky centum forda, popsat situaci a natvrdo rict aby mi zaplatili vstrikovace, coz ma svou logiku, protoze znicene cerpadlo postupne nici vstrikovace, pricemz cerpadlo nehlasi zastav vymen si me nebo ti zkurvim doposud funkcni dily. Asi me poslou do p...., pak si nejspis koupim jiny auto na forda s..., nemuzu duveru ve znacku ktera me a dalsi 4 lidi malem zabila. Muj odstavenej exemlar poslu na čoiku, nebo ministerstvo dopravy, at se s nim projedou do mirneho kopecka s nohou na plynu, se poserou. Kdyz je ford svoji politikou tvrdej na nas, musime se stejne tvrde chovat vuci nemu.