Stránka 3 z 14
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 31.05.2009 09:20
od carPWR
Wolf2 píše:já jdu na seřízení ventilů na 1,8-16v , 3.6. do Ford servisu ,tak pak dám vědět kolik ta sranda stojí ,ale předběžně to má být 1200kč za seřízení + co podložka to 50 kč

mě ve fordu řekli cenu 20.000kč za kompletní seřízení včetně výměny.....ale nevím zda v to počítali i rozvody?? protože ta cena se mi zdá neuvěřitelná...
PS: v jakým stavu máš rozvody? protože když ti mění ty podložky tak jde rozvodák dolů u 1.8-2.0 u 1.4-1.6 to jde prý bez sundání vaček ale 1.8-2.0 ne...takže pokud se chystáš měnit rozvody tak doporučuji při jednom...
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 31.05.2009 12:31
od Wolf2
rozvody už mám udělané při 150 000km (nyní mám 195tis.km) ,jinak sundání vaček při výměně těch vymezovacích podložek je někdy potřeba a někdy to jde i bez . Já mám podezření na to ,že mi Flashlube (domazávač ventilů při provozu na LPG) rozhodil ventily,protože po jeho namontování mi to začalo nějak cvakat . Uvidíme jak to bude po seřízení

doufám ,že se to zlepší a nebudu muset kupovat staronovou hlavu.
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 20.06.2009 11:48
od Wolf2
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 22.06.2009 20:55
od mario
kolik stálo to seřízení ventilů?
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 22.06.2009 22:05
od Wolf2
cena byla za práci 1200kč s DPH + 8 x 50 kč za podložky (celkem 1600kč)

Re: Cvakani ventilu
Napsal: 02.08.2009 21:07
od miki21
Nepatří do tvého motoru náááhodou 5w30?

Re: Cvakani ventilu
Napsal: 02.08.2009 21:45
od foki
husty motor snaz vymezí vule ale myslim ze pokud to cvaka tak bud zkusit udelat ventily nebo udelat spodek .
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 03.08.2009 08:00
od pbjun
No ja lil 10W40 nejlevnejsi mogul co sem nasel a je fakt ze motor prestal klepat na spodku i na vrchu, ale casem se to zase zhorsovalo. Kazdopadne pokud to klepe nahore tak udelat ventily a pokud to klepe na spodku tak mas problem a motor dle me ma stejnak najeto dvakrat vic nez mas na tachu... Pokud klepe je to spatne, mi taky klepal jak blazen a jak sme to rozdelali tak byly vydrene drazky na klice, saly uz to skoro nemelo, na pistech byly otisky ventilu jak se kdysi motor potkal a stiraci kruhy na pistech uz defakto nebyly...
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 03.08.2009 08:14
od Perňa
Jak dlouho máš olej???? není sarý apod.....moc najeto...Pokud ano vyměň...nebo taky zkontroluj hladinu oleje....
Pokud stále cvakají nebo se zeptám.....cvakají ventily jen při startu? Když se motor ohřeje stiší s ventily?
Pokud Ti tohle nepomůže tak si nechej vyměnit zdvihátka na ventilech, takové kalíšky...možná bude stačit je jen seřídit.
A na výměnu spodku se vyprdni to je blbost
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 03.08.2009 17:04
od willy
Pánové, jak tak čtu, tak se nestačím divit. Mám FoFo I, najeto asi 140.000 km a necvaká mi to, čeká mě výměna oleje a práve toho se bojím. Že když dám sintetiku, tak že mi to začne cvakat. Když dám polosintetiku, tak tomu ublížím. Tak mám takové dilema. Jinak ty vymezovací podložky - asi jak který auto a jak kdo s tím jezdil. Já jsem si to přivez ze švícarska a na rozvody se chystám příští měsíc. Tak doufám, že to bude všechno OK.
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 04.08.2009 07:04
od pbjun
perna: ja sem se na vymenu spodku vykaslal a muzu Ti rict ze sem nedopadl nejlip... Vrzajici zvuky od klikovky, klepani jak bys do bloku mlatil kladivem a nemoznost motor vytocit k 6000ot me ponaucily... Po rozebrani zjisteno ze v klice jsou vydrene ryhy, motor byl kdysi potkany a pistni kruhy se ani nerozevrely pri vyndani pistu z valce... Pokud to klepe tak je treba zavcas zjistit odkud ten zvuk jde, pokud cvrlikaji ventily a mas hlinikove viko ventilu tak Te serizeni bude stat par korun - cca kolem 1000kc, pokud mas ovsem plastove sani tak se meni cele kalisky a to uz je drazsi sranda a musi dolu i rozvody. Pokud by bouchal spodek tak Te ceka nejspis vymena, vyhrus a saly a podobne udelat sice jdou ale ne z original dilu.
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 04.08.2009 11:02
od vendolino
Takze jsem se tady vlastne nic zasadniho nedozvedel,ja osobne si myslim z technickeho pohledu,ze kdyz mam olej 10w40 tak to cvakaji za studena zdvihatka ventilu nez naberou tento hustsi olej aby se mohly dostelovat a kdyz dam syntetictejsi ridky jako 5w30 tak pri startu projede lepe mazacimi kanalky a cvakani ustane rychleji,chtel jsem jen poznatky a zkusenosti s jinymi viskozitami oleje od tech kterym to cvakalo.

Re: cvakaní ventilů
Napsal: 04.08.2009 12:20
od pbjun
Ja sem presel z 5W30 na 10W40 a akorat se motor celkove trosku ztisil, ale casem zacal byt hlucnejsi a trochu linejsi. Ted do noveho motoru urcite nic jineho nez fordovsky 5W30 nedam...
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 04.08.2009 14:45
od Perňa
Nic se nestane..jen musíš zachovat typy oleje...měl jsi sintetiku tak to vyměn za sintetiku....
Pokud slezeš z 10W40ky na 5W30ku a máš starší těsnění může se nový řidší olej skrz ně protlačit.
Prostě když zachováš co tam máš nic se nepokazí.....
Re: cvakaní ventilů
Napsal: 04.08.2009 15:17
od pbjun
Je fakt ze kdyz tam das ford 5W30 tak se muze stat, ze se zvedne spotreba oleje, ale neni to pravidlem.