
Atmosféra vs. downsizing motory
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A chceš tím k tématu vlastně něco říct? Nebo tím videem z youtube
Neznáš zábavná auta s turbem, byť s downsizing motorem?

Ford Focus ST 2014
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5779
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No prave, že na každém, tím spíš novem aute se dá něco najít. ... krom Mondea 2.0i. 

Naposledy upravil(a) Stanley_vy dne 14.03.2021 16:32, celkem upraveno 1 x.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Snažím se říct, že hodnotím auto jako celek, může mít i chabý výkon(teď jsem si zrovna vzpomněl na Citigo, to mě vlastně bavilo ohromně).
Ale litrový tříválec ve větším autě, než je například to Citigo, se už skoro automaticky samo diskvalifikuje z toho, aby bylo celkově dobré a stálo by za to, utratit za něj půl míče a víc.
ps: už se tu schází stará liga, diskuse půjde do háje, takže čus.
Ale litrový tříválec ve větším autě, než je například to Citigo, se už skoro automaticky samo diskvalifikuje z toho, aby bylo celkově dobré a stálo by za to, utratit za něj půl míče a víc.
ps: už se tu schází stará liga, diskuse půjde do háje, takže čus.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tvl tady je zase nasr.no...
Stara liga by byla ještě dobra, ale koukám Chocholousek zase zapůjčil notebooky na pokoje
Hele, ja myslim, ze kazdy si stoji spravne za svym nazorem, naštěstí nejake posmesky jsem se svym historickym motorem zazil jen na netu. Na stk, na emisich, v servisu tenhle motor hodnoti hodne kladne a to beru rozhodne vazneji, nez nazor lidi, kteri meri kvalitu motoru pouze v KW, l/100km apod.
Stara liga by byla ještě dobra, ale koukám Chocholousek zase zapůjčil notebooky na pokoje

Hele, ja myslim, ze kazdy si stoji spravne za svym nazorem, naštěstí nejake posmesky jsem se svym historickym motorem zazil jen na netu. Na stk, na emisich, v servisu tenhle motor hodnoti hodne kladne a to beru rozhodne vazneji, nez nazor lidi, kteri meri kvalitu motoru pouze v KW, l/100km apod.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5779
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pravda, Kaspik obetoval spoustu času, aby sdelil, co může přinést kombinace 3l turbobenzinu a elektra, co člověka vede k jeho nákupu, aby se na oplátku dozvěděl, že zábavná je Fiesta 1,3 a před nákupem se měl poradit v servisu a na STK. 

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A co bys tak řekl k výpovědní hodnotě tvých přízpěvků? Hádám, že se cítíš jako chodící wikipedie, ale můžu tě ujistit, že tak to není 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5779
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zpívat je teď zakázáno!
Snažím se držet latku s vama - mlatim prazdnou slámu.

Snažím se držet latku s vama - mlatim prazdnou slámu.

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Všimni si, že dokud jsi opět nezačal obohacovat debatu, tak to byl jakýs takýs dialog.
Kdekoliv se ukážeš ty, tak dialog končí a už se jenom plká. Tak kdo se komu musí přizpůsobovat..
Kdekoliv se ukážeš ty, tak dialog končí a už se jenom plká. Tak kdo se komu musí přizpůsobovat..
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5779
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Debata skončila tady:
Pak nastal návrat ke chvalozpevu na 2.0i a kdo jej nemá je blbec, pac to chválí v servisu i na STK.Kaspik píše: 14.03.2021 15:05 Vy ale odbíháte od tématu. Co koho baví je samozřejmě individuální - vy tu ale obecně v posledních příspěvcích (nejen) jdete proti turbomotorům, a proti hybridům - přitom k tomu prostě jenom není důvod, nic víc jsem tím říct nechtěl.
...
Jenom je potřeba na to koukat ne jen ze svýho vlastního úhlu využití, získávat si svoje vlastní zkušenosti a nehanit všechno nový jenom proto, že to není pro mě.![]()
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To víš STK jim odložili,tak si to chválej sami 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
"2.0i a kdo jej nemá je blbec" tohle nemůžu nikde najít, mohl by jsi mi to prosímtě ukázat?
Vlastně se sám sobě dívím, proč ti odpovídám.. proč mám takovému tartrlíkovi pořád nahazovat na ty jeho smyšlené smeče.
Vlastně se sám sobě dívím, proč ti odpovídám.. proč mám takovému tartrlíkovi pořád nahazovat na ty jeho smyšlené smeče.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ty jsi demagog. Na to, aby auto bylo zábavný, nepotřebuješ 3l turbobenzínu. Ale chápu, že každý jsme jinde. Když jsem měl ještě čerstvej inkoust na řidičáku, taky jsem se jen koukal, kolik to má kilowatt a ještě raději koní, protože těch je vícStanley_vy píše: 14.03.2021 19:09 Pravda, Kaspik obetoval spoustu času, aby sdelil, co může přinést kombinace 3l turbobenzinu a elektra, co člověka vede k jeho nákupu, aby se na oplátku dozvěděl, že zábavná je Fiesta 1,3 a před nákupem se měl poradit v servisu a na STK.![]()

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale chodící by mohl být, až mu ten krám někde zdechneenjoy píše: 14.03.2021 19:36 A co bys tak řekl k výpovědní hodnotě tvých přízpěvků? Hádám, že se cítíš jako chodící wikipedie, ale můžu tě ujistit, že tak to není![]()

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
něco podobného jsem chtěl napsat... pořád budou podsouvat nesmysly, který nikdo nenapsal. No jsou tu asi tak tři, kteří když se objeví, tak je to průser.enjoy píše: 14.03.2021 20:01 "2.0i a kdo jej nemá je blbec" tohle nemůžu nikde najít, mohl by jsi mi to prosímtě ukázat?
Vlastně se sám sobě dívím, proč ti odpovídám.. proč mám takovému tartrlíkovi pořád nahazovat na ty jeho smyšlené smeče.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A na to jsi přišel jak?

Se vsadím, že váš pokoj je ten motoristickej oddíl. "A co dělaj pod těmi postelemi, pane primáři?", "Co by, spravujou".

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host