Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 14.03.2021 15:50

A chceš tím k tématu vlastně něco říct? Nebo tím videem z youtube :?: Neznáš zábavná auta s turbem, byť s downsizing motorem?
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5779
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 16:29

No prave, že na každém, tím spíš novem aute se dá něco najít. ... krom Mondea 2.0i. :D
Naposledy upravil(a) Stanley_vy dne 14.03.2021 16:32, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 16:30

Snažím se říct, že hodnotím auto jako celek, může mít i chabý výkon(teď jsem si zrovna vzpomněl na Citigo, to mě vlastně bavilo ohromně).
Ale litrový tříválec ve větším autě, než je například to Citigo, se už skoro automaticky samo diskvalifikuje z toho, aby bylo celkově dobré a stálo by za to, utratit za něj půl míče a víc.

ps: už se tu schází stará liga, diskuse půjde do háje, takže čus.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 17:46

Tvl tady je zase nasr.no...
Stara liga by byla ještě dobra, ale koukám Chocholousek zase zapůjčil notebooky na pokoje :mrgreen:
Hele, ja myslim, ze kazdy si stoji spravne za svym nazorem, naštěstí nejake posmesky jsem se svym historickym motorem zazil jen na netu. Na stk, na emisich, v servisu tenhle motor hodnoti hodne kladne a to beru rozhodne vazneji, nez nazor lidi, kteri meri kvalitu motoru pouze v KW, l/100km apod.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5779
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 19:09

Pravda, Kaspik obetoval spoustu času, aby sdelil, co může přinést kombinace 3l turbobenzinu a elektra, co člověka vede k jeho nákupu, aby se na oplátku dozvěděl, že zábavná je Fiesta 1,3 a před nákupem se měl poradit v servisu a na STK. :bebng:

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 19:36

A co bys tak řekl k výpovědní hodnotě tvých přízpěvků? Hádám, že se cítíš jako chodící wikipedie, ale můžu tě ujistit, že tak to není :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5779
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 19:42

Zpívat je teď zakázáno! :?

Snažím se držet latku s vama - mlatim prazdnou slámu. :wink:

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 19:46

Všimni si, že dokud jsi opět nezačal obohacovat debatu, tak to byl jakýs takýs dialog.
Kdekoliv se ukážeš ty, tak dialog končí a už se jenom plká. Tak kdo se komu musí přizpůsobovat..
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5779
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 14.03.2021 19:54

Debata skončila tady:
Kaspik píše: 14.03.2021 15:05 Vy ale odbíháte od tématu. Co koho baví je samozřejmě individuální - vy tu ale obecně v posledních příspěvcích (nejen) jdete proti turbomotorům, a proti hybridům - přitom k tomu prostě jenom není důvod, nic víc jsem tím říct nechtěl. :nazdravi:
...

Jenom je potřeba na to koukat ne jen ze svýho vlastního úhlu využití, získávat si svoje vlastní zkušenosti a nehanit všechno nový jenom proto, že to není pro mě. :palec_nahoru:
Pak nastal návrat ke chvalozpevu na 2.0i a kdo jej nemá je blbec, pac to chválí v servisu i na STK.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 14.03.2021 19:58

To víš STK jim odložili,tak si to chválej sami :totlsmile:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 14.03.2021 20:01

"2.0i a kdo jej nemá je blbec" tohle nemůžu nikde najít, mohl by jsi mi to prosímtě ukázat?
Vlastně se sám sobě dívím, proč ti odpovídám.. proč mám takovému tartrlíkovi pořád nahazovat na ty jeho smyšlené smeče.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 20:12

Stanley_vy píše: 14.03.2021 19:09 Pravda, Kaspik obetoval spoustu času, aby sdelil, co může přinést kombinace 3l turbobenzinu a elektra, co člověka vede k jeho nákupu, aby se na oplátku dozvěděl, že zábavná je Fiesta 1,3 a před nákupem se měl poradit v servisu a na STK. :bebng:
ty jsi demagog. Na to, aby auto bylo zábavný, nepotřebuješ 3l turbobenzínu. Ale chápu, že každý jsme jinde. Když jsem měl ještě čerstvej inkoust na řidičáku, taky jsem se jen koukal, kolik to má kilowatt a ještě raději koní, protože těch je víc :roll:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 20:13

enjoy píše: 14.03.2021 19:36 A co bys tak řekl k výpovědní hodnotě tvých přízpěvků? Hádám, že se cítíš jako chodící wikipedie, ale můžu tě ujistit, že tak to není :mrgreen:
Ale chodící by mohl být, až mu ten krám někde zdechne :totlsmile:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 20:16

enjoy píše: 14.03.2021 20:01 "2.0i a kdo jej nemá je blbec" tohle nemůžu nikde najít, mohl by jsi mi to prosímtě ukázat?
Vlastně se sám sobě dívím, proč ti odpovídám.. proč mám takovému tartrlíkovi pořád nahazovat na ty jeho smyšlené smeče.
něco podobného jsem chtěl napsat... pořád budou podsouvat nesmysly, který nikdo nenapsal. No jsou tu asi tak tři, kteří když se objeví, tak je to průser.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.03.2021 20:17

fofok píše: 14.03.2021 19:58 To víš STK jim odložili,tak si to chválej sami :totlsmile:
A na to jsi přišel jak? :totlsmile: hele, už ty notebooky panu primáři vraťte a do hajan...
Se vsadím, že váš pokoj je ten motoristickej oddíl. "A co dělaj pod těmi postelemi, pane primáři?", "Co by, spravujou". :totlsmile:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host