Stránka 18 z 30
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 05.01.2010 11:36
od davevo
ja to auto koupil vcera z bazaru ale pri zkusebni jizde to moc neslo poznat az jsem to trochu protahl tak jsem zjistil ze to klouze hodne ale dela to jen chvilkama auto ma 158tis. Najeto. A jeste asi blbne termostat sem tam spadne teplota motoru a pak se zase vrati zpet ale neprehriva se. Kolik stoji termostat nevi nekdo?
Rachot po startu
Napsal: 25.01.2010 08:22
od jv
Ahoj všichni. Potřebuji radu zkušených. Během posledního měsíce se mi několikrát stalo, že se po startu začne ozývat příšerný zvuk - rachtání z prostoru motoru. Obvykle při krátkodobém (10min) odstavení teplého auta, ale nevím zda to není náhoda. Vždy jsem ihned při tomto zvuku po cca 2s vypnul motor (asi obranný instinkt) a zkusil nastarovat znovu. Většinou pak v pohodě, i když jednou se rachtání ozvalo znovu, ale samo přestalo. Nevím zda je to možné, ale mám pocit, že vždy po této příhodě má spojkový pedál jiný záběr ??? Při opakovaném startu mi jednou rovněž zhasl motor, což se mi nikdy dříve po startu teplého motoru nestalo. Auto má najeto 115 tis km a jinak jezdí naprosto bez problémů. Pokud se najde někdo, kdo poradí co to může být, zda je nutný okamžitý servisní zásah nebo s tím mám ještě jezdit, předem díky za pomoc.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 25.01.2010 15:47
od Freedy
Zdravím všechny, takže i mně potkal problém se setrvačníkem a i spojkou sehnal jsem si spojkovou sadu LUK a setrvák LUk pokud by měl někdo zájem spojka vyšla na 5.700,- a setrvák na 6.500,- dneska jsem to odvezl do servisu aby to tam vyměnily protože, už tam fofík stojí týden. Tak doufám že bude vše ok a zlepší se starty.
Celý problém vznikl tak, že při výjezdu z kruháku ve Focusu škublo a ozval se kovové šramocení. Které po chvilce ustalo, ale dělo se při každém vyšlápnutí spojky.
Neustále mi vybroval spojkový pedál.
Podle tabulek má mít setrvák klopnou vůly 3mm na každou stranu - já tam mám Motorkraft a vůle tak 2cm.
spojka už byla zřejmě dělaná je od LUK ale spálená na cucek. Mám najeto skoro 190.000 km Snad zítra bude hotovo, už se těším jak ho protáhnu.
Kdyby jste někdo potřeboval pomoct se spojkou a setrvákem myslím díly napište, uměl bych to sehnat.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 26.01.2010 18:05
od Jardak
Zdravím,měl bych dotaz,má TDDi taky dvouhmotový setrvačník? Nějak se nemůžu dopátrat jednoznačné odpovědi.Díky za odpověď.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 26.01.2010 18:22
od kaminek
100% nemá

TDDI dvouhmotný setrvačník
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 26.01.2010 18:43
od Jardak
Takže v případě poškození dvouhmotového setrvačníku u TDCi bylo možno dát tam jednoduchý s TDDi?(za cenu trochu tvrdšího chodu)
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 27.01.2010 09:24
od Freedy
Ahojte ne podle mne to jen tak nejde. Pokusím se vysvětlit proč. TDCI má na setrvák jinak uchycen přítlačák a lamela je stavěna na větší výkon a krouták.
Nevím jestli má jednohmoták stejné uchycení ke klice jako dvouhmoták, to jsem nikde nenašel.
ale jedno jisté je pokud by se vám jakkoliv podařilo namontovat jednohmoták do TDCI tak k němu musíte koupit sojku k TDDI a mám takovej pocit, že ta nevydrží ten přenos kroutáku.
Měl jsem kdysi ochcávku a nechal jsem ji chipnout ze 66kw na 83kw a spojka byla v pici hned. lamela spálená na hadry.
Závěrem jsem chtěl říct, že vše jde zaměnit, ale za jakou cenu a hlavně si myslím že ve finále tahle vyfikundace bude draží než namontovat dvouhmoták.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 28.01.2010 17:18
od GROSSMIK
Pánové nešetřete na nesprávných místech a dejte tam co tam patří.Já dal taky23000 tdci 85 Asem velice spokojen.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 28.01.2010 19:53
od Robert
Já se můžu přidat. Dal jsem za setrvačník + komplet spojka vše origo díly + práce 30 000 Kč. Myslim si že na takovýchto věcech se nevypaltí šetřit.
EDIT foki : jeste jsi zapomel na starter za 3500

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 28.01.2010 20:24
od Jardak
Nemám se setrvačníkem ani se spojkou vůbec žádné potíže,ale když to tady čtu tak se může stát,že mě to taky potká.Občas se oběví zmíňka o jednohmoté náhradě za dvojhmotu,tak mě napadlo,ze tohle by bylo lepší řešení,protože motory jsou myslím si stejné,liší se jen vstřikováním.Na jednohmotě se nemá co zničit a myslím si,že setrvačník z TDDi by se dal celkem levně sehnat.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 28.01.2010 22:58
od SilverGhost
To, že ti někteří výrobci dílů nabídnou do tdci jako náhradu jednohmoťák ještě neznamená, že to je ten stejný z tddi, nebo jo?
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 29.01.2010 17:53
od Jardak
Netvrdím,že náhrada je stejná jako ten z TDDi,ale nemůže se o moc lišit když jsou motory stejné.Stejný bude i průměr jen přítlacná síla bude nožná větší.30 000kč za setrvák+spojka mi přijde trochu přehnané.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 29.01.2010 18:07
od kodl1232
Já mám najeto skoro 200 000 km a taky mě začíná dvouhmoťák zlobit proto sem se byl předběžně zeptat v servisu na kolik to výjde a spojka+dvouhmoťák+práce 17000 kč.Těch 30 000 je vážně nějak moc..
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 29.01.2010 21:05
od Robert
A těch 17000 je zase nějak podezřele málo. To ses asi neptal ve Ford servisu že ? Protože i ten nejlevnější setrvačník v Kelly stojí 10000 a kde je všechno to ostatní + práce. Myslim že se nevyplatí na tomto šetřit. Koukni cca do poloviny tohodle vlákna. Je tam psáno o problémech levných setrvačníků. Foki mě o tomto přesvědčil a vim že jsem udělal dobře a dal tam origo díly.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 08.02.2010 22:11
od stromboli
Ono asi na tom něco bude, za výměnu dvouhmoťáku a spoj.ložiska jsem dal 15.200,- i s prací. Zrovna koukám na fakturu. Nějakou dobu byl klid, teď mi auto vibruje v neutrálu, horší se to při sešlápnutí spojky a při zahřátí motoru. Nejsem si jistý, jestli to má souvislost s provedenou opravou, ale zkusíme to u Forda reklamovat, tak uvidíme.