DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
davevo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 04.01.2010 22:48

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od davevo » 05.01.2010 11:36

ja to auto koupil vcera z bazaru ale pri zkusebni jizde to moc neslo poznat az jsem to trochu protahl tak jsem zjistil ze to klouze hodne ale dela to jen chvilkama auto ma 158tis. Najeto. A jeste asi blbne termostat sem tam spadne teplota motoru a pak se zase vrati zpet ale neprehriva se. Kolik stoji termostat nevi nekdo?
Ford Mondeo 2,0i 107kW benzín 2001

Uživatelský avatar
jv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 02.02.2008 03:18

Rachot po startu

Příspěvek od jv » 25.01.2010 08:22

Ahoj všichni. Potřebuji radu zkušených. Během posledního měsíce se mi několikrát stalo, že se po startu začne ozývat příšerný zvuk - rachtání z prostoru motoru. Obvykle při krátkodobém (10min) odstavení teplého auta, ale nevím zda to není náhoda. Vždy jsem ihned při tomto zvuku po cca 2s vypnul motor (asi obranný instinkt) a zkusil nastarovat znovu. Většinou pak v pohodě, i když jednou se rachtání ozvalo znovu, ale samo přestalo. Nevím zda je to možné, ale mám pocit, že vždy po této příhodě má spojkový pedál jiný záběr ??? Při opakovaném startu mi jednou rovněž zhasl motor, což se mi nikdy dříve po startu teplého motoru nestalo. Auto má najeto 115 tis km a jinak jezdí naprosto bez problémů. Pokud se najde někdo, kdo poradí co to může být, zda je nutný okamžitý servisní zásah nebo s tím mám ještě jezdit, předem díky za pomoc.
Ford Focus combi, ghia, 1,8 TDCI, 85kW, 09/2004

Freedy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: 18.10.2009 13:07
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Freedy » 25.01.2010 15:47

Zdravím všechny, takže i mně potkal problém se setrvačníkem a i spojkou sehnal jsem si spojkovou sadu LUK a setrvák LUk pokud by měl někdo zájem spojka vyšla na 5.700,- a setrvák na 6.500,- dneska jsem to odvezl do servisu aby to tam vyměnily protože, už tam fofík stojí týden. Tak doufám že bude vše ok a zlepší se starty.
Celý problém vznikl tak, že při výjezdu z kruháku ve Focusu škublo a ozval se kovové šramocení. Které po chvilce ustalo, ale dělo se při každém vyšlápnutí spojky.
Neustále mi vybroval spojkový pedál.
Podle tabulek má mít setrvák klopnou vůly 3mm na každou stranu - já tam mám Motorkraft a vůle tak 2cm.
spojka už byla zřejmě dělaná je od LUK ale spálená na cucek. Mám najeto skoro 190.000 km Snad zítra bude hotovo, už se těším jak ho protáhnu.
Kdyby jste někdo potřeboval pomoct se spojkou a setrvákem myslím díly napište, uměl bych to sehnat.
Ford Focus kombi
2002 - 1,8 TDCI 85kw

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Jardak » 26.01.2010 18:05

Zdravím,měl bych dotaz,má TDDi taky dvouhmotový setrvačník? Nějak se nemůžu dopátrat jednoznačné odpovědi.Díky za odpověď.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od kaminek » 26.01.2010 18:22

100% nemá :wink:TDDI dvouhmotný setrvačník
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Jardak » 26.01.2010 18:43

Takže v případě poškození dvouhmotového setrvačníku u TDCi bylo možno dát tam jednoduchý s TDDi?(za cenu trochu tvrdšího chodu)
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Freedy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: 18.10.2009 13:07
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Freedy » 27.01.2010 09:24

Ahojte ne podle mne to jen tak nejde. Pokusím se vysvětlit proč. TDCI má na setrvák jinak uchycen přítlačák a lamela je stavěna na větší výkon a krouták.
Nevím jestli má jednohmoták stejné uchycení ke klice jako dvouhmoták, to jsem nikde nenašel.
ale jedno jisté je pokud by se vám jakkoliv podařilo namontovat jednohmoták do TDCI tak k němu musíte koupit sojku k TDDI a mám takovej pocit, že ta nevydrží ten přenos kroutáku.
Měl jsem kdysi ochcávku a nechal jsem ji chipnout ze 66kw na 83kw a spojka byla v pici hned. lamela spálená na hadry.
Závěrem jsem chtěl říct, že vše jde zaměnit, ale za jakou cenu a hlavně si myslím že ve finále tahle vyfikundace bude draží než namontovat dvouhmoták.
Ford Focus kombi
2002 - 1,8 TDCI 85kw

GROSSMIK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 19.10.2008 13:56

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od GROSSMIK » 28.01.2010 17:18

Pánové nešetřete na nesprávných místech a dejte tam co tam patří.Já dal taky23000 tdci 85 Asem velice spokojen.

Uživatelský avatar
Robert
Junior
Junior
Příspěvky: 280
Registrován: 18.10.2009 22:38
Bydliště: České Budějovice

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Robert » 28.01.2010 19:53

Já se můžu přidat. Dal jsem za setrvačník + komplet spojka vše origo díly + práce 30 000 Kč. Myslim si že na takovýchto věcech se nevypaltí šetřit.

EDIT foki : jeste jsi zapomel na starter za 3500 :mrgreen:
Ford S - MAX 2.5T Titanium S
Ford focus 1,8TDCi TREND (115k)r.v. 2002
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=17620 můj Fofík
Obrázek

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Jardak » 28.01.2010 20:24

Nemám se setrvačníkem ani se spojkou vůbec žádné potíže,ale když to tady čtu tak se může stát,že mě to taky potká.Občas se oběví zmíňka o jednohmoté náhradě za dvojhmotu,tak mě napadlo,ze tohle by bylo lepší řešení,protože motory jsou myslím si stejné,liší se jen vstřikováním.Na jednohmotě se nemá co zničit a myslím si,že setrvačník z TDDi by se dal celkem levně sehnat.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od SilverGhost » 28.01.2010 22:58

To, že ti někteří výrobci dílů nabídnou do tdci jako náhradu jednohmoťák ještě neznamená, že to je ten stejný z tddi, nebo jo?
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Jardak » 29.01.2010 17:53

Netvrdím,že náhrada je stejná jako ten z TDDi,ale nemůže se o moc lišit když jsou motory stejné.Stejný bude i průměr jen přítlacná síla bude nožná větší.30 000kč za setrvák+spojka mi přijde trochu přehnané.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

kodl1232
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 10.05.2009 18:50

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od kodl1232 » 29.01.2010 18:07

Já mám najeto skoro 200 000 km a taky mě začíná dvouhmoťák zlobit proto sem se byl předběžně zeptat v servisu na kolik to výjde a spojka+dvouhmoťák+práce 17000 kč.Těch 30 000 je vážně nějak moc..
Focus 1.8 TDCi combi 74 kW r.v.2003

Uživatelský avatar
Robert
Junior
Junior
Příspěvky: 280
Registrován: 18.10.2009 22:38
Bydliště: České Budějovice

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Robert » 29.01.2010 21:05

A těch 17000 je zase nějak podezřele málo. To ses asi neptal ve Ford servisu že ? Protože i ten nejlevnější setrvačník v Kelly stojí 10000 a kde je všechno to ostatní + práce. Myslim že se nevyplatí na tomto šetřit. Koukni cca do poloviny tohodle vlákna. Je tam psáno o problémech levných setrvačníků. Foki mě o tomto přesvědčil a vim že jsem udělal dobře a dal tam origo díly.
Ford S - MAX 2.5T Titanium S
Ford focus 1,8TDCi TREND (115k)r.v. 2002
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=17620 můj Fofík
Obrázek

stromboli
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 30.01.2010 18:16

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od stromboli » 08.02.2010 22:11

Ono asi na tom něco bude, za výměnu dvouhmoťáku a spoj.ložiska jsem dal 15.200,- i s prací. Zrovna koukám na fakturu. Nějakou dobu byl klid, teď mi auto vibruje v neutrálu, horší se to při sešlápnutí spojky a při zahřátí motoru. Nejsem si jistý, jestli to má souvislost s provedenou opravou, ale zkusíme to u Forda reklamovat, tak uvidíme.
FF, r.v.2004, 1,8TDCi, 74kW, najeto 95tis.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti