Stránka 18 z 34

Re: EcoBoost motory

Napsal: 21.01.2012 16:47
od chachn
fugas:jo,tos trefil :lol:

cowley:no nevim jak u tech novych,ale tak pred peti lety jsem slysel jednu povidacku.novej dyzl jezdenej stylem jedna omezovac az pet omezovac odesel taky velmi zahy po uvedeni do provozu.vim,todle je extrem,ale takovejch lidi,co todle napadne,asi nebude malo...

a kdyz si vemes nejakej maloobjemovej benzin a rozjizdis se zasadne na dvojku,pak ho vytocis,abys mohl dat ctyrku,to ten motor musi tezce huntovat...

Re: EcoBoost motory

Napsal: 21.01.2012 18:01
od Bastr
Ale to co říkáš nejsou řidiči ale hovada....

Re: EcoBoost motory

Napsal: 22.01.2012 07:30
od Eidž
Zdroj: Autosalon
Bentley v rámci sledování trendu na snižování spotřeby paliva a emisí vyrobil 8 válec, který v určitých režimech jízdy 4 válce odpojí od paliva. Pokud řidič změní dynamiku jízdu, je to 8 válec. Pokud kupující nekouká na spotřebu, je k dispozici samozřejmě model s klasickým motorem, tj. 12 válec.

Takže další vývoj ecoboost motorů bude, že odpojí 2 válce a pak budete mít super motorku s kapotováním :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Aneb ať žije velorex... nemusí se to mýt, dá se to do čistírny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Re: EcoBoost motory

Napsal: 22.01.2012 09:23
od FUGAS
Eidž: Vždyť takový motor v praxi už funguje, je to osmiválec od Hemi, který při potřebě nízkého výkonu odpojí 4 válce a na druhé 4 jede. Jen by mě zajímalo, jak to je, když nastartuju studený motor, jedu šetrně, takže na 4, po 20km chci třeba předjet kolonu kamiónů a pořádně na to šlápnu. To se mi jako z ničeho nic připojí druhá půlka motoru, která se do té doby pořádně neprohřála (i kdyby tam protékala chladící kapalina, nikdy se to nedostane na provozní teplotu běžícího motoru) a začne "makat" naplno? To nemůže věstit nic dobrého.

Jinak jsem četl, že VW vyvíjí další generaci čtyřválců TSI, které taky budou odpojovat dva válce, takže tu pak budou jezdit passaty na dva válce, to bude krása :dih:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 22.01.2012 11:22
od Bastr
Eidž píše:Zdroj: Autosalon
Bentley v rámci sledování trendu na snižování spotřeby paliva a emisí vyrobil 8 válec, který v určitých režimech jízdy 4 válce odpojí od paliva. Pokud řidič změní dynamiku jízdu, je to 8 válec. Pokud kupující nekouká na spotřebu, je k dispozici samozřejmě model s klasickým motorem, tj. 12 válec.

Takže další vývoj ecoboost motorů bude, že odpojí 2 válce a pak budete mít super motorku s kapotováním :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Aneb ať žije velorex... nemusí se to mýt, dá se to do čistírny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
No a proto je dobré si za včasu koupit 1,6 EcoBoost se čtyřma funkčníma válcama.
Hlavně nechcu vidět co budou dělat s Dieslama teda to už se ví že se bude dávat nový filtr místo DPF a bude to ještě lepší a drahší ;)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 22.01.2012 21:12
od Eidž
2FUGAS:Třeba je vyplý každý sudý, tj. napřeskáčku a ŘJ to střídá.

Dokoukal jsem Autosalon a Mitsubishi Pajero - 3,2 litru a 4 válec. Tj. 800 ml na válec. Tak to je sluuuušný.

Re: EcoBoost motory

Napsal: 22.01.2012 22:33
od Cowley
bastr: spis je posledni moment koupit atmosferu - viz. zivotnost foukanejch motoru ;-)

Eidz: ted jsem koukal na nejaky forum o lokomotivach: dyzl V8, obsah 217 litru - holt kdyz je potreba nejakej vykon:-)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 23.01.2012 04:14
od Eidž
Cowley: to bych i oželel, že to nemá turbo. :mrgreen: Ten zvuk musí být krásný. Při této konstrukci by stačil i jeden válec .-)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 23.01.2012 10:10
od FUGAS
Eidž píše:2FUGAS:Třeba je vyplý každý sudý, tj. napřeskáčku a ŘJ to střídá.
To je taky možný, tohle netuším

Re: EcoBoost motory

Napsal: 23.01.2012 10:33
od Bastr
Cowley: Tak jako podle mě to nebude zas tak hrozné s tou životností :) a to že to má Turbo to už není zas taková hrůza aspon to trochu pojede ;) a to už jsem tu psal že ted se auta nedělají na to aby ti vydržela 10 roků.... to by automobilky šli sami proti sobě a servis taky potřebuje někde vydělat......;)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 23.01.2012 12:14
od Cowley
ja tenhle pristup chapu - ale podporovat ho budu, az se ocitnu na ty spravny strane tohohle penezovodu (treba az mi bude patrit zasadni cast akcii nejaky automobilky) :-)
Do ty doby zustanu u technologii otestovanejch penezenkama jinejch ;-)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 24.01.2012 11:19
od Bastr
No jako co jsem četl tak 1,6EcoBoost vychází z klasikého motoru 1,6 74kW a to že tam přidají časování ventilů a turbo a nějaké vychytávky tak to nemůže byt takový šmejd ne ?

Re: EcoBoost motory

Napsal: 24.01.2012 12:03
od No Name
Nesmysl, je to úplně nová konstrukce motoru... :mrgreen:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 24.01.2012 12:46
od Cowley
o duvod k opatrnosti vic :-)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 24.01.2012 12:50
od MK2
:nixw:
1,6 Ti VCT objem 1596 cm3, vrtání 79 mm, zdvih 81,4 mm
1,6 EcoBoost objem 1596 cm3, 79x81,4

Hlava je jiná kvůli přímému vstřikování, ale jestli je celá konstrukce uplně nová?