EcoBoost motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
chachn
Junior
Junior
Příspěvky: 360
Registrován: 24.06.2011 16:36
Bydliště: Vsisko/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od chachn » 21.01.2012 16:47

fugas:jo,tos trefil :lol:

cowley:no nevim jak u tech novych,ale tak pred peti lety jsem slysel jednu povidacku.novej dyzl jezdenej stylem jedna omezovac az pet omezovac odesel taky velmi zahy po uvedeni do provozu.vim,todle je extrem,ale takovejch lidi,co todle napadne,asi nebude malo...

a kdyz si vemes nejakej maloobjemovej benzin a rozjizdis se zasadne na dvojku,pak ho vytocis,abys mohl dat ctyrku,to ten motor musi tezce huntovat...
--Subaru Legacy--2005--SpecB kombi MT6--3.0i H6 180kW--brumla fun car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Bastr » 21.01.2012 18:01

Ale to co říkáš nejsou řidiči ale hovada....
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Eidž » 22.01.2012 07:30

Zdroj: Autosalon
Bentley v rámci sledování trendu na snižování spotřeby paliva a emisí vyrobil 8 válec, který v určitých režimech jízdy 4 válce odpojí od paliva. Pokud řidič změní dynamiku jízdu, je to 8 válec. Pokud kupující nekouká na spotřebu, je k dispozici samozřejmě model s klasickým motorem, tj. 12 válec.

Takže další vývoj ecoboost motorů bude, že odpojí 2 válce a pak budete mít super motorku s kapotováním :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Aneb ať žije velorex... nemusí se to mýt, dá se to do čistírny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od FUGAS » 22.01.2012 09:23

Eidž: Vždyť takový motor v praxi už funguje, je to osmiválec od Hemi, který při potřebě nízkého výkonu odpojí 4 válce a na druhé 4 jede. Jen by mě zajímalo, jak to je, když nastartuju studený motor, jedu šetrně, takže na 4, po 20km chci třeba předjet kolonu kamiónů a pořádně na to šlápnu. To se mi jako z ničeho nic připojí druhá půlka motoru, která se do té doby pořádně neprohřála (i kdyby tam protékala chladící kapalina, nikdy se to nedostane na provozní teplotu běžícího motoru) a začne "makat" naplno? To nemůže věstit nic dobrého.

Jinak jsem četl, že VW vyvíjí další generaci čtyřválců TSI, které taky budou odpojovat dva válce, takže tu pak budou jezdit passaty na dva válce, to bude krása :dih:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Bastr » 22.01.2012 11:22

Eidž píše:Zdroj: Autosalon
Bentley v rámci sledování trendu na snižování spotřeby paliva a emisí vyrobil 8 válec, který v určitých režimech jízdy 4 válce odpojí od paliva. Pokud řidič změní dynamiku jízdu, je to 8 válec. Pokud kupující nekouká na spotřebu, je k dispozici samozřejmě model s klasickým motorem, tj. 12 válec.

Takže další vývoj ecoboost motorů bude, že odpojí 2 válce a pak budete mít super motorku s kapotováním :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Aneb ať žije velorex... nemusí se to mýt, dá se to do čistírny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
No a proto je dobré si za včasu koupit 1,6 EcoBoost se čtyřma funkčníma válcama.
Hlavně nechcu vidět co budou dělat s Dieslama teda to už se ví že se bude dávat nový filtr místo DPF a bude to ještě lepší a drahší ;)
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Eidž » 22.01.2012 21:12

2FUGAS:Třeba je vyplý každý sudý, tj. napřeskáčku a ŘJ to střídá.

Dokoukal jsem Autosalon a Mitsubishi Pajero - 3,2 litru a 4 válec. Tj. 800 ml na válec. Tak to je sluuuušný.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 22.01.2012 22:33

bastr: spis je posledni moment koupit atmosferu - viz. zivotnost foukanejch motoru ;-)

Eidz: ted jsem koukal na nejaky forum o lokomotivach: dyzl V8, obsah 217 litru - holt kdyz je potreba nejakej vykon:-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Eidž » 23.01.2012 04:14

Cowley: to bych i oželel, že to nemá turbo. :mrgreen: Ten zvuk musí být krásný. Při této konstrukci by stačil i jeden válec .-)

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od FUGAS » 23.01.2012 10:10

Eidž píše:2FUGAS:Třeba je vyplý každý sudý, tj. napřeskáčku a ŘJ to střídá.
To je taky možný, tohle netuším
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Bastr » 23.01.2012 10:33

Cowley: Tak jako podle mě to nebude zas tak hrozné s tou životností :) a to že to má Turbo to už není zas taková hrůza aspon to trochu pojede ;) a to už jsem tu psal že ted se auta nedělají na to aby ti vydržela 10 roků.... to by automobilky šli sami proti sobě a servis taky potřebuje někde vydělat......;)
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 23.01.2012 12:14

ja tenhle pristup chapu - ale podporovat ho budu, az se ocitnu na ty spravny strane tohohle penezovodu (treba az mi bude patrit zasadni cast akcii nejaky automobilky) :-)
Do ty doby zustanu u technologii otestovanejch penezenkama jinejch ;-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Bastr » 24.01.2012 11:19

No jako co jsem četl tak 1,6EcoBoost vychází z klasikého motoru 1,6 74kW a to že tam přidají časování ventilů a turbo a nějaké vychytávky tak to nemůže byt takový šmejd ne ?
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od No Name » 24.01.2012 12:03

Nesmysl, je to úplně nová konstrukce motoru... :mrgreen:
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 24.01.2012 12:46

o duvod k opatrnosti vic :-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od MK2 » 24.01.2012 12:50

:nixw:
1,6 Ti VCT objem 1596 cm3, vrtání 79 mm, zdvih 81,4 mm
1,6 EcoBoost objem 1596 cm3, 79x81,4

Hlava je jiná kvůli přímému vstřikování, ale jestli je celá konstrukce uplně nová?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti