 
  Čekal sem kdy začnou hucet, že neuslyším radio či partnerku a volant sem držel, tak pevně, že by mě ho nevyrval ani defekt kostry, který sem po zdejším čtení očekával
 Možná, že mám celý život pondělní zimaky a tím štěstí
  Možná, že mám celý život pondělní zimaky a tím štěstí  

 
   Možná, že mám celý život pondělní zimaky a tím štěstí
  Možná, že mám celý život pondělní zimaky a tím štěstí  


 jezdím na kde čem (pneu) jezdím hodně a rozhodně ne po Praze (jen) V pracovní ,,dobe,, kontroluji stavy ZÚ v noci, odpoledne, ráno, dopoledne na ledě, sněhu..atd. Záleží jen a jen na řidiči a jeho schopnostech.
  jezdím na kde čem (pneu) jezdím hodně a rozhodně ne po Praze (jen) V pracovní ,,dobe,, kontroluji stavy ZÚ v noci, odpoledne, ráno, dopoledne na ledě, sněhu..atd. Záleží jen a jen na řidiči a jeho schopnostech.




 
  

 
  Pak přijde ,,venca,, a najednou to jde/jede/projede/odveze...
  Pak přijde ,,venca,, a najednou to jde/jede/projede/odveze...
predvedies uhybny manever ako Loeb a zabrzdis auto na polovicnej drahe ako vsetci ostatni. Ok. Vyborne. Obdivujem ta. V druhom zivote sa mozno aj ja tak narodim. Urcite budes ten jediny sofer, ktory vraj existuje, ktory dokaze vzdy zvladnut necakany pretacavy smyk a zareagovat uplne dokonalou kontrou do volantu.Stav auta, rychlost, podklad, výkon přenesený na kola, reakce auta na podklad, naklonenou rovinu, okolní klima a k tomu mozek potřebuje senzory ...oči, dlaně, zadek, chodidla, střední ucho/rovnovaha.


Proč bych měl na ledě dělat ,,losí test,,?stano. píše:Tak este raz. Ked ti nieco vybehne necakane do cesty, predpokladam, ze ty behom pol sekundy vyhodnotispredvedies uhybny manever ako Loeb a zabrzdis auto na polovicnej drahe ako vsetci ostatni. Ok. Vyborne. Obdivujem ta. V druhom zivote sa mozno aj ja tak narodim. Urcite budes ten jediny sofer, ktory vraj existuje, ktory dokaze vzdy zvladnut necakany pretacavy smyk a zareagovat uplne dokonalou kontrou do volantu.Stav auta, rychlost, podklad, výkon přenesený na kola, reakce auta na podklad, naklonenou rovinu, okolní klima a k tomu mozek potřebuje senzory ...oči, dlaně, zadek, chodidla, střední ucho/rovnovaha.
Pretoze ja som sa asi narodil chybny. Bicyklujem bez pomocnych koliesok od 3 rokov. Najazdil som desattisice km. A to jazdil aj downhill. Beznou rychlostou aut v meste na bicykli dole lesom. Skodovku 120tku som prehanal po uzavretom areali este v 16tich, aj na zamrznutom parkovisku som blbol s kazdym autom. No ked sa mi stalo, ze zrazu nieco vybehlo, tak jedine, co som v zlomku sekundy spravil bolo, ze som dupol na brzdu. Lebo akekolvek vyhodnocovanie v tom momente by oneskorilo reakciu a uz by som to rozflakal. No nic, do staroby to uz lepsie nebude. Tak mozno v druhom zivote sa narodim dokonaly.


 
  tomu se říká psychopatie (ztráta zdravého úsudku).
  tomu se říká psychopatie (ztráta zdravého úsudku).   
  
 

 
  
  
   
 
 mam stejny auto a tolik nejede.. to bude asi aditivy
 mam stejny auto a tolik nejede.. to bude asi aditivy 

 ). Třeba nejednou se mi stalo, že se mi někde za horizontem nebo za zatáčkou vyřítilo auto, které bylo částečně na mojí straně silnice a musel jsem zajet do krajnice. A třeba v případě sněhu nebo břečky je takové zajetí do krajnice velmi silným zážitkem. A věřím, že zrovna v takových situacích je moc fajn mít nějakou pneu, která se dokáže dobře probrodit tím sajrajtem a bude mít dobrou ovladatelnost a já se takového manévru nemusím bát. Já třeba z hlediska bezpečnosti měním zimní pneu každé dvě zimy, to mají ještě zhruba 5-6 mm, stejně jako dělám čištění brzd a nechám nastavit geometrii. A třeba rozdíl mezi novou 8 mm pneu a dva roky starou 5-6 mm pneu je také neskutečný rozdíl. Neříkám, že bych neuměl jezdit na 4 mm zimní pneu, ale proč? Zdraví mám jedno a při té koncentraci idiotů co dnes na silnicích je raději oželím pár stovek (víc to není, ty staré pneu vždy ještě prodám), než abych se někde kvůli nějakému ... rozsekal a pak v lepším případě ležel rozlámaný v nemocnici. Připomínáš mi jednoho kolegu, který říká "já se do krizových situací nedostávám a ani jsem se nikdy nedostal". V tom případě gratuluji, kéž bych to měl stejně. Jenže jednou se prostě chtě-nechtě do té krizové situace člověk dostane. A tam pak nebude rozhodovat jen řidičský um, ale i technický stav vozidla (tlumiče, podvozek, silentbloky ...), geometrie, pneumatiky ... těch prvků co všechno tohle ovlivní je spousta. Samozřejmě, 95% dělá řidič, ale těch pár dalších procent v krizovce je sakra hodně. Vem si, jak těch 5% pravděpodobnosti hlavní výhry ve sportce je obrovská šance .... A v případě řešení krizovky na silnici to bude jinak?
 ). Třeba nejednou se mi stalo, že se mi někde za horizontem nebo za zatáčkou vyřítilo auto, které bylo částečně na mojí straně silnice a musel jsem zajet do krajnice. A třeba v případě sněhu nebo břečky je takové zajetí do krajnice velmi silným zážitkem. A věřím, že zrovna v takových situacích je moc fajn mít nějakou pneu, která se dokáže dobře probrodit tím sajrajtem a bude mít dobrou ovladatelnost a já se takového manévru nemusím bát. Já třeba z hlediska bezpečnosti měním zimní pneu každé dvě zimy, to mají ještě zhruba 5-6 mm, stejně jako dělám čištění brzd a nechám nastavit geometrii. A třeba rozdíl mezi novou 8 mm pneu a dva roky starou 5-6 mm pneu je také neskutečný rozdíl. Neříkám, že bych neuměl jezdit na 4 mm zimní pneu, ale proč? Zdraví mám jedno a při té koncentraci idiotů co dnes na silnicích je raději oželím pár stovek (víc to není, ty staré pneu vždy ještě prodám), než abych se někde kvůli nějakému ... rozsekal a pak v lepším případě ležel rozlámaný v nemocnici. Připomínáš mi jednoho kolegu, který říká "já se do krizových situací nedostávám a ani jsem se nikdy nedostal". V tom případě gratuluji, kéž bych to měl stejně. Jenže jednou se prostě chtě-nechtě do té krizové situace člověk dostane. A tam pak nebude rozhodovat jen řidičský um, ale i technický stav vozidla (tlumiče, podvozek, silentbloky ...), geometrie, pneumatiky ... těch prvků co všechno tohle ovlivní je spousta. Samozřejmě, 95% dělá řidič, ale těch pár dalších procent v krizovce je sakra hodně. Vem si, jak těch 5% pravděpodobnosti hlavní výhry ve sportce je obrovská šance .... A v případě řešení krizovky na silnici to bude jinak? . Reálně jsem jel takovou rychlostí maximálně v Need For Speed
. Reálně jsem jel takovou rychlostí maximálně v Need For Speed  
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti