Stránka 17 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 10:57
od phofy
Ať si každý jezdí tím na co má, a tím čím chce jezdit :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 11:02
od ballu
Trochu zavádějící, postav vedle toho nového atmosféru z roku 2001 , nově vyrobenou. Dej si pak pro a proti u obou motorů. Krom více navěšených ekokurvítek to zase takový zázrak není. Já se novým věcem nebráním, ale musí jít správným směrem. Ono se dá udělat i úsporná atmosféra, a v dnešním provozu a radarech na každém kroku je kára dělající stovku za 6 sekund , krokem mimo. A mít káru jen na 4 roky, to by musela být za 200 tis.Kč, protože pro problémy s motory bude v bazaru neprodejná.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 11:12
od TomFocus
Zrovna švýcaři a němci jsou ve většině případů velice velice opatrní na náklady všeho druhu.
Jsou mnohem více šetrní než my! Mám tam nebližší příbuzný (několik generací). Neznamená, že když strejda vydělává 5500EUR měs. tak kupuje SVOJE auto každé 3-4 roky :nnou: Dívá se co stojí pojistky, servis, daně, co vydrží a kolik pak za něj dostane. A zrovna ve švýcarsku se stačí podívat kolik jezdí letitých audi, subaru, toyot!

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 12:12
od Karel2
U nas je navic problem i ta zaruka, na co je mne zaruka 7 let, kdyz me pak muze auto stat u forda i klidne 1/2 roku. To si mam na tu dobu koupit druhe auto ci platit pujcene?. Je to i o pristupu prodejce. To me vadi vic jak ta "nespolehlivost". To neni jen Ford, nedavno jsem videl peripetie zakaznika BMW. s autem za 2mega a nebyl to motor. O pristupu je dost napsano v tomhle vlakne. viewtopic.php?f=241&t=41207&st=0&sk=t&sd=a&hilit=pist

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 12:22
od Ma.rt
Sentik píše: Jinak vidím tady Ballua jak nemůže cejtit naše "oturbený Babety", no to je přesně ono. Znám hodně lidí, co přešlo z motoru +- jako máš ty na oturbenou babetu a světe div se, jsou nadšeny. Zpět by to nikdo nechtěl. Jsem jedním z nich, jestli někdy poctivou neoturbenou babetu .. tak jo, ale Mustanga 5.0 V8 :mrgreen: a né tu tvojí downsizovanou sekačku na trávu :mrgreen:
Tak ja jsem si mohl vybrat, co jsem chtel, puvodne jsem o 1.6EB uvazoval, ale muj mechanik mi to moc nedoporucil. Ptal jsem se i primo u Forda a totez. Pokud krátké trasy, tak ne s EB. Cenove byl muj 2.0 srovnatelny s 1.6EB, uz se o tech pruserech vedelo. Kdyby to nebyl primy vstrik, tak dejme tomu. A ze mi to jede hur, to me netrapi, 140 to jede kopec nekopec jako EB. Spotreba 7.7, o kolik bych si pomohl s EB? O pul litru? Zanedbatelny...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 12:26
od Ma.rt
ballu píše:Trochu zavádějící, postav vedle toho nového atmosféru z roku 2001 , nově vyrobenou. Dej si pak pro a proti u obou motorů. Krom více navěšených ekokurvítek to zase takový zázrak není. Já se novým věcem nebráním, ale musí jít správným směrem. Ono se dá udělat i úsporná atmosféra, a v dnešním provozu a radarech na každém kroku je kára dělající stovku za 6 sekund , krokem mimo. A mít káru jen na 4 roky, to by musela být za 200 tis.Kč, protože pro problémy s motory bude v bazaru neprodejná.
Presne... a jak se zda, s 1.5EB to stale jeste nevychytali...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 13:34
od Wolf78
Ma.rt píše:
Presne... a jak se zda, s 1.5EB to stale jeste nevychytali...
A podle čeho tak soudíš ?? Podle jednoho motoru tady na fóru a jednoho turba ?? Dost málo na úsudek , že je motor 1,5 EB špatný :wink:

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 13:53
od kozelos
Ale ono je prostě potřeba brat, co je. Auto jsem měnil primárně proto, že se zrychlil provoz a s celou rodinou naložený bylo občas o hubu předjíždět a zaroven jsem po 50kw felicii a 1.6 focusu chtěl nějakou tu dynamiku i pro radost. No a chtel-li jsem ideálně focus novy ci stari max. 3 roky, jinak než ecoboost jsem se rozhodovat nemohl. Až vám ty atmosféry dojezdi, budete mít problem taky. Az bude možnost porovnat dva motory se slušnou dynamikou, že budou oba v prodeji ve stejnou dobu, bude mít smysl řešit A ci B. Ale teď je to zjednodušeně řečeno volba starsi / novejsi

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 13:57
od Sentik
Naprosto u každý serie motoru najdeš na netu příběh, kdy to někomu chcíplo. At už jde o DuraTec, EcoBoost, TSIčko, TDIčko .. cokoliv.

2Karel: To víš, jak dlouho auto při případným využití záruky bude stát v servisu se tu můžeme tak akorát bavit a psát zkušenosti, bude to servis od servisu jiný. Od roku 2003 servisuju jen v autorizácích a mam příběhy celkem hororový a jindy i naprosto parádní a spokojenost. To není o Fordu jako takovým, je to o daným servisu, o lidech .. znáš to.
Z celkovýho pohledu ale za mne spokojenost, jinak bych to nekupoval :roll:

EDIT: A jinak presne jak říkáš, to neni jen Ford, když si vezmu jak reklamoval známej MLko na pokračování, přehazovali si ho jak horkej brambor, nic nevyřešili a auto je za cenu pul parkoviště focusů :oops:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 14:18
od Wolf78
kozelos píše: Až vám ty atmosféry dojezdi, budete mít problem taky.
V čem problémy ??

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 14:24
od kozelos
Problém co koupit, když nebudou chtít downsizovany turbomotory. Protože nic jinyho už pomalu k mani nebude.. Ja jsem se svym 1.5EB nadmiru spokojen, ale taky se samozřejmě bojim, kolik let s nim proziju..

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 14:33
od Wolf78
Pokud si budeš chtít nechat auto třeba 5-7 let a pak ho prodáš a budeš si chtít koupit nové auto , tak budeš tak max. řešit, kde vezmeš elektriku na dobíjení :totlsmile: a ti co si myslí , že něčemu takovému utečou používáním starých paštik , tak jim ekoteroristé ukážou , že s euroeko normou 4 - 5 na silnici nevyjedou :totlsmile: nebo vyjedou ,ale budou platit nejspíše poplatek za znečištění ovzduší , kde se jim provoz potom určitě nevyplatí a pak to stejně hodí do šrotu :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 15:14
od Karel2
Dobre to bagatelizujes, jde preci o spolehlivost a ne o to ze tomu chci uteci. :lol: Bohuzel v dobe el. aut to dopadne hur jak tady.https://www.denik.cz/ekonomika/s-ulevam ... 71017.html

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 15:23
od Wolf78
Karel2 píše:Dobre to bagatelizujes, jde preci o spolehlivost a ne o to ze tomu chci uteci. :lol:
Spolehlivost čeho ?? Motoru 1,5 EB který byl uvedený někdy v roce 2015 ?? O spolehlivosti těchto motorů se může bavit až tak někdy v roce 2025 kdy auta budou min. 10 letá a budou mít něco najeto a né teď :nnou: kdy auta mají najet cca 60 tis .km :wink: A když koukám na majitele zdejších 1,5EB tak jsou nadmíru spokojení včetně mě :palec_nahoru: samozřejmě kromě dvou majitelů zde na F-F.cz který mají problém s motorem a turbem :ble2:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 24.02.2019 15:56
od stano.
Ked vidim, ako sa niektori spravaju k autam a co s nimi robia, nezvaloval by som to hned na vyrobcu.
Niektori dokazu pokazit aj gulicky z lozisiek. Tam aj blbovzdorny motor taha za kratsi koniec.