Tak to nikdo nepopírá, ale člověk s nižšími nároky si bohatě vystačí s BEV a faktický problém jsou právě ty provozní náklady..

Např. kdo si dnes kupuje úplně nový vůz v ceně kolem 1 milionu, tak by byl hloupý, kdyby si koupil např. Octavii, když vzhledem k provozním nákladům to BEV vyjde mnohem lépe a je vhodný i na pravidelné delší trasy. Samozřejmě pokud potřebuje v šibeničním čase stíhat velké porce km 800+/den a nebo jiné náročné práce, které BEV není schopné pokrýt, tak musí koupit ICEV, ale to jsme u toho, že takové scénáře se týkají drtivé menšiny..
1. drahé, těžké, s malou hustotou na váhu/objem - ano >> ALE takový velkoobjemový mtoor s pořádnou převodovkou taky není nejlehčí
- nabíjení není pro tu nenáročnou většinu obvykle problém
2. ano i ne a jsme zase u těch nenáročných(většina), kteří zdaleka nenajezdí ani ten průměr = ti mohou nabíjet pomalu v momentě, kdy vozidlo nejezdí a ničemu to nevadí ba právě naopak, kdy je pomalé nabíjení vhodnější pro masovou elektromobilitu jak to rychlé..
3. ano to je problém, ale problém není ani tak nárůst rozložený v čase(když tedy budeme stavět zdroje, když ty stávající dosluhují >> naivně věřím, že se konečně proberou), ale špičkové odběry způsobené v první řadě těmi náročnějšími a pak v období dovolených, prázdnin, víkendů,... kdy se dá do pohybu velká část občanů EU
