Stránka 16 z 30
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 21.05.2009 16:46
od Rumbo
berkym píše:aj mňa postihla diagnóza "dvojhmotový zotrvačník". v servise ford mi to narátali na 1700 € z origo dielmi alebo o 600 menej z náhrad (zotvačník, komplet spojka + 9 hodín práce po 27 €)
Keďže sa tu velmi pozitívne vyjadrujete o p. dudíkovy z opavy a ceny sú omnoho prijatelnejšie, asi pôjdem podporiť český HDP a urobím výlet do opavy. možte mi niekto poslať kontakt na p. Dudíka? resp. doporučte mi iný servis na morave. dík
daj vediet co a ako.. zachvilu ma caka to iste..

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 21.05.2009 21:59
od Bouma
603901906 Dudík,zjus zavolat a uvidíš
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 24.05.2009 21:58
od berkym
dik. brnknem
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 28.08.2009 18:39
od Fako sk
Zdravím. Budem meniť dvojhmotný zotrvačník a v servise mi povedali že sa dá zameniť aj za jednohmotný. Čo na to vravíte? v čom je výhoda dvojhmotného a v čom výhoda jednohmotného? Díki
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 31.08.2009 19:39
od HUBIS
Nedávno jsem nechal měnit kompletní spojku i se setrvačníkem vše od firmy LUK za 16000 Kč i s prací...
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 31.08.2009 19:41
od HUBIS
Fako sk píše:Zdravím. Budem meniť dvojhmotný zotrvačník a v servise mi povedali že sa dá zameniť aj za jednohmotný. Čo na to vravíte? v čom je výhoda dvojhmotného a v čom výhoda jednohmotného? Díki
O téhle variantě jsem taky slyšel ale prý záleží na typu motoru u některých to jde a u jiných zase ne a prej je ten setrvačník z Mondea a rozdíly tam nejsou...
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 31.08.2009 22:57
od Fako sk
ten jednohmotný by mal byť lacnejší a jednoduchší ale neviem aká je výhoda dvojhmotného. máte niekto nejaké skúsenosti resp. informácie o výhodách a nevýhodách týchto zotrvačníkov?

ďakujem
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 02.09.2009 10:22
od zajo
Fako sk píše:ten jednohmotný by mal byť lacnejší a jednoduchší ale neviem aká je výhoda dvojhmotného. máte niekto nejaké skúsenosti resp. informácie o výhodách a nevýhodách týchto zotrvačníkov?

ďakujem
výhoda dvojhmotového setvačníku je hlavně v zamezení přenosu vibrací a hluku do převodu a následně do káry. Nevýhoda, nesmíš "podtáčet" motor - utržení tlumicí hmoty!! cena atd.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 02.09.2009 10:33
od Fako sk
čiže jednohmotným sa menej kazí a možem s tým jazdiť potom ako s benzínovým motorom- brzdenie motorom, prudšie odpichy a tak? za cenu vačšieho hluku a vibrácii je tak?
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 04.09.2009 11:44
od zajo
Fako sk píše:čiže jednohmotným sa menej kazí a možem s tým jazdiť potom ako s benzínovým motorom- brzdenie motorom, prudšie odpichy a tak? za cenu vačšieho hluku a vibrácii je tak?
brzdit motorem můžes (ba i musíš z důvodu snižení průměrné spotřeby), ale nejít pod 1300 ot/min, akcelerace taktéž nemá větší vliv na životnost dvojhmoťáku.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 04.09.2009 17:28
od Fako sk
aha čiže ked mi napr. skape motor tak to tiež môže poškodiť dvojhmoťák? ale niekde som čítal že sa nesmie ísť pod volnobežné otáčky to je najako 800-900 RPM
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 08.09.2009 11:57
od zajo
pod volnoběžnýmí otáčkami ho můžeš odjebať coby dup.
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 28.09.2009 13:08
od georgesandall
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.11.2009 12:33
od ferencxx
Ahoj lidi, chci se zeptat jestli už někdo má namontovaný ten jednohmotový setrvák? Jaké s tím má zkušenosti a tak. Koukal jsem že se dá koupit sada s tímhle jednohmotovým setrvákem od valea tak to zvažuju.dík
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Napsal: 22.11.2009 13:43
od Maverick_cz
co to je za blbosti, že se nesmí jít pod 1300? to je úplná hloupost. Dvouhmoťák ničí, když mu z malých otáček, třeba pod těma 1300 dáte pořádně zabrat na velký kvalt. Čili na pětku, nebo šestku v plnym autě, když zrovna máte otáčky 1200 a vy tomu šlápnete do plna na plyn, tak tomu opravdu pomáháte, ale né, když točíte dvojku, nebo jedničku v koloně pod 1300.
a co se týče té výhody, že tlumí vibrace, tak to je moc pěkný, ale ve chvíli, když se načne, což ještě zdaleka neznamená, že odešel, tak už je to prakticky horší, než s jednohmotovym, kde sice vibrace jsou, ale pořád menší, než ve vyběhanym dvouhmotovym. Já osobně jedinou výhodu dvouhmotovýho setrvačníku vidím pro servisy, který se na tom pěkně nakapsujou. Pro uživatele to žádná výhoda není a pokud tam nějaká je, tak se rychle smázne, až uvidíte fakturu za opravu.