Příspěvek
od Maverick_cz » 22.11.2009 13:43
co to je za blbosti, že se nesmí jít pod 1300? to je úplná hloupost. Dvouhmoťák ničí, když mu z malých otáček, třeba pod těma 1300 dáte pořádně zabrat na velký kvalt. Čili na pětku, nebo šestku v plnym autě, když zrovna máte otáčky 1200 a vy tomu šlápnete do plna na plyn, tak tomu opravdu pomáháte, ale né, když točíte dvojku, nebo jedničku v koloně pod 1300.
a co se týče té výhody, že tlumí vibrace, tak to je moc pěkný, ale ve chvíli, když se načne, což ještě zdaleka neznamená, že odešel, tak už je to prakticky horší, než s jednohmotovym, kde sice vibrace jsou, ale pořád menší, než ve vyběhanym dvouhmotovym. Já osobně jedinou výhodu dvouhmotovýho setrvačníku vidím pro servisy, který se na tom pěkně nakapsujou. Pro uživatele to žádná výhoda není a pokud tam nějaká je, tak se rychle smázne, až uvidíte fakturu za opravu.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
