DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rumbo
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 08.01.2009 16:17
Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Rumbo » 21.05.2009 16:46

berkym píše:aj mňa postihla diagnóza "dvojhmotový zotrvačník". v servise ford mi to narátali na 1700 € z origo dielmi alebo o 600 menej z náhrad (zotvačník, komplet spojka + 9 hodín práce po 27 €)
Keďže sa tu velmi pozitívne vyjadrujete o p. dudíkovy z opavy a ceny sú omnoho prijatelnejšie, asi pôjdem podporiť český HDP a urobím výlet do opavy. možte mi niekto poslať kontakt na p. Dudíka? resp. doporučte mi iný servis na morave. dík
daj vediet co a ako.. zachvilu ma caka to iste.. :evil:
FF 1 1.8 TDCi, r.v.11/2002, X-Trend, Černá Panther (met) + Red Harlequin Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Bouma
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 03.01.2009 19:50
Bydliště: Ostrava -Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Bouma » 21.05.2009 21:59

603901906 Dudík,zjus zavolat a uvidíš
Ford Focus Combi ,1,8 TDCI 85KW ,GHIA ,rv 04/2002 , stříbrná machine
byl Ford Escort Combi 1,4 EFi 55KW rv 1996 modrý
Obrázek

https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=13241

berkym
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 15.05.2009 14:29

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od berkym » 24.05.2009 21:58

dik. brnknem
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km

Uživatelský avatar
Fako sk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1124
Registrován: 31.07.2008 16:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fako sk » 28.08.2009 18:39

Zdravím. Budem meniť dvojhmotný zotrvačník a v servise mi povedali že sa dá zameniť aj za jednohmotný. Čo na to vravíte? v čom je výhoda dvojhmotného a v čom výhoda jednohmotného? Díki
Obrázek
Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..

Uživatelský avatar
HUBIS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18.04.2009 20:57
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od HUBIS » 31.08.2009 19:39

Nedávno jsem nechal měnit kompletní spojku i se setrvačníkem vše od firmy LUK za 16000 Kč i s prací...
Focus 1.8 TDCi 74Kw Ghia

Uživatelský avatar
HUBIS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18.04.2009 20:57
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od HUBIS » 31.08.2009 19:41

Fako sk píše:Zdravím. Budem meniť dvojhmotný zotrvačník a v servise mi povedali že sa dá zameniť aj za jednohmotný. Čo na to vravíte? v čom je výhoda dvojhmotného a v čom výhoda jednohmotného? Díki
O téhle variantě jsem taky slyšel ale prý záleží na typu motoru u některých to jde a u jiných zase ne a prej je ten setrvačník z Mondea a rozdíly tam nejsou...
Focus 1.8 TDCi 74Kw Ghia

Uživatelský avatar
Fako sk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1124
Registrován: 31.07.2008 16:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fako sk » 31.08.2009 22:57

ten jednohmotný by mal byť lacnejší a jednoduchší ale neviem aká je výhoda dvojhmotného. máte niekto nejaké skúsenosti resp. informácie o výhodách a nevýhodách týchto zotrvačníkov? :wink: ďakujem
Obrázek
Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..

zajo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 27.03.2009 10:39
Bydliště: Frenštát p. R.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od zajo » 02.09.2009 10:22

Fako sk píše:ten jednohmotný by mal byť lacnejší a jednoduchší ale neviem aká je výhoda dvojhmotného. máte niekto nejaké skúsenosti resp. informácie o výhodách a nevýhodách týchto zotrvačníkov? :wink: ďakujem
výhoda dvojhmotového setvačníku je hlavně v zamezení přenosu vibrací a hluku do převodu a následně do káry. Nevýhoda, nesmíš "podtáčet" motor - utržení tlumicí hmoty!! cena atd.
Fo Fo Combi 1,8 TDDi 10/2002, 66kW, šedá metal?!
Obrázek

Uživatelský avatar
Fako sk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1124
Registrován: 31.07.2008 16:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fako sk » 02.09.2009 10:33

čiže jednohmotným sa menej kazí a možem s tým jazdiť potom ako s benzínovým motorom- brzdenie motorom, prudšie odpichy a tak? za cenu vačšieho hluku a vibrácii je tak?
Obrázek
Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..

zajo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 27.03.2009 10:39
Bydliště: Frenštát p. R.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od zajo » 04.09.2009 11:44

Fako sk píše:čiže jednohmotným sa menej kazí a možem s tým jazdiť potom ako s benzínovým motorom- brzdenie motorom, prudšie odpichy a tak? za cenu vačšieho hluku a vibrácii je tak?
brzdit motorem můžes (ba i musíš z důvodu snižení průměrné spotřeby), ale nejít pod 1300 ot/min, akcelerace taktéž nemá větší vliv na životnost dvojhmoťáku.
Fo Fo Combi 1,8 TDDi 10/2002, 66kW, šedá metal?!
Obrázek

Uživatelský avatar
Fako sk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1124
Registrován: 31.07.2008 16:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Fako sk » 04.09.2009 17:28

aha čiže ked mi napr. skape motor tak to tiež môže poškodiť dvojhmoťák? ale niekde som čítal že sa nesmie ísť pod volnobežné otáčky to je najako 800-900 RPM
Obrázek
Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..

zajo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 27.03.2009 10:39
Bydliště: Frenštát p. R.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od zajo » 08.09.2009 11:57

pod volnoběžnýmí otáčkami ho můžeš odjebať coby dup.
Fo Fo Combi 1,8 TDDi 10/2002, 66kW, šedá metal?!
Obrázek

Uživatelský avatar
georgesandall
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14.09.2009 22:26
Bydliště: Červený Kostelec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od georgesandall » 28.09.2009 13:08

FOCUS, 1.8TDCi, HATCHBACK, GHIA, 2004

ferencxx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22.11.2009 12:23

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od ferencxx » 22.11.2009 12:33

Ahoj lidi, chci se zeptat jestli už někdo má namontovaný ten jednohmotový setrvák? Jaké s tím má zkušenosti a tak. Koukal jsem že se dá koupit sada s tímhle jednohmotovým setrvákem od valea tak to zvažuju.dík

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Maverick_cz » 22.11.2009 13:43

co to je za blbosti, že se nesmí jít pod 1300? to je úplná hloupost. Dvouhmoťák ničí, když mu z malých otáček, třeba pod těma 1300 dáte pořádně zabrat na velký kvalt. Čili na pětku, nebo šestku v plnym autě, když zrovna máte otáčky 1200 a vy tomu šlápnete do plna na plyn, tak tomu opravdu pomáháte, ale né, když točíte dvojku, nebo jedničku v koloně pod 1300.

a co se týče té výhody, že tlumí vibrace, tak to je moc pěkný, ale ve chvíli, když se načne, což ještě zdaleka neznamená, že odešel, tak už je to prakticky horší, než s jednohmotovym, kde sice vibrace jsou, ale pořád menší, než ve vyběhanym dvouhmotovym. Já osobně jedinou výhodu dvouhmotovýho setrvačníku vidím pro servisy, který se na tom pěkně nakapsujou. Pro uživatele to žádná výhoda není a pokud tam nějaká je, tak se rychle smázne, až uvidíte fakturu za opravu.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů