Stránka 16 z 18

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 21.08.2014 16:27
od sth-1
při výměně pal filtru by snad mohlo stačit odvzdušnit jen ten filtr , nebo se pletu ?

. Jinak zkušenost u Feldy 1,9D jsem jednou koupil filtr Bosch , a po výměně ani boha nastartovat a to jsem jej natáhl plný naftou (pomocí hadičky a to kupodivu šlo ) . ale feldu jsem už ani nenastartoval vlastně nastartoval párkrát se převalil motor zakuckal a zdechnul, nakonec jsem ji zkoušel i roztáhnout přes 4 a nic . Druhý den jsem koupil ten samej filtr stejný postup musel jsem sice točit startérem déle než při jiných výměnách ale šlo to bez roztahovaní . Pak jsem vzal ten filtr co to s ním nešlo a zkusil jej zacpat a pustit tam tlak z kompresoru postupně přes redukční ventil a už asi při 0,6Atm z něj šla nafta ze spoje . Nakonec jsem jej i vyreklamoval , ale o to ani nešlo spíš jsem s tím strávil asi 3 hodiny zbytečně než mě napadlo že nový díl neznamená funkční díl .
Teď mě napadá že jsem jej dotahoval do držáku až po tom nasátí tak tím se možná víc otevřel

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 21.08.2014 21:51
od radda77
Tak v tom dalším servise na to neměli dneska čas a pak mají dovolenou...
to foki: čidlo vačky to asi nebude, to by zjistili na diagnostice nebo ne? zkoušel jsem je odpojit a při startu se to chová jinak začne blikat kontrolka žhaveni, když je zase zapojím tak kontrolka žhaveni při startu nebliká. Točí, ale nechytne. Nebo mám zkusit koupit nové čídlo? Mohlo by to být tím? Je to jen takovej prcek a stojí to přes osm stovek.... v autě je čidlo šedý.

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 21.08.2014 21:56
od stano.
Pri vymene filtra staci odvzdusnit iba ten za predpokladu, ze zastuplovali hadice. Ak nie, tak padla nafta uplne do nadrze.
Tak znova. Je to odvzdusnene?

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 22.08.2014 10:48
od radda77
Tak jsem zkusil vymontovat čidlo vačky a objednal nové, přikládám foto, ta černá tečka s tou čárkou pod ní by tam asi neměla být ....
SAM_0108.JPG

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 26.08.2014 08:28
od foki
sede by melo byt to novejsi , to by asi melo fungovat

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 26.08.2014 08:29
od foki
a zkousel nekdo startovaci tlak na railu ? pokud by zustavali striky otevrene na prepadu tak to nenatlaci a tudiz nechytne

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 26.08.2014 23:36
od Xwege
Zdravim Vas, ja mam zas taky problem.. pri podtoceni 5-ky a drzani plynu do vyssej rychlosti (140) mi auto spadne do nudzoveho rezimu, rozblika zhavenie.. zastavim, nastartujem a idem dalej.. robi to iba pri tejto situacii na 5ku..
Vymenil som cidlo vacky, ale dal som tam cierny neoriginal..
Viete mi poradit ci bude chyba v tom cidle a mam kupit origo diel, alebo to moze byt nieco uplne ine (pedal, cerpadlo,vstreky atd.. ) ? Diagnostika ukazala chyby P1200,P1211,P0251,P0012,P1102 ..najazdenych 260t.Velke dik za kazdu radu

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 27.08.2014 10:50
od radda77
foki píše:a zkousel nekdo startovaci tlak na railu ? pokud by zustavali striky otevrene na prepadu tak to nenatlaci a tudiz nechytne
Jo jedni v servise mně tvrdili, že to jde vstřiky do přepadu. Co s tím? Je to na jejich výměnu (repas)? To čidlo jsem včera vyměnil a nepomohlo to, auto pořád nenastartuje.

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 27.08.2014 15:18
od MirkoP
Zdravim som tu novy tak dufam ze davam prospevok spravne :nixw:. Auto mi pri jazde na 4ke uplne zhodilo vykon a potom uz len svietila kontrolka zhavenia. Aj po vyputi motora a opätovnom nastartovani. Bol som s tym na diagnostike kde vyhodilo dve chyby: 1. Chyba vstreku a 2. Klepanie 4 valca. Auto ide v pohode nastartovat ale motor stale klepe sem tam na volnobehu zdochne. Pri pridavani plynu otacky stupaju max na 3000. Z vyfuku sa vali biely dym. Na volnobehu takmer nedymi.
Po debate s mechanikmi mi bolo poradene vymenit 4ty vstrek.
Viete mi dakto prosim poradit ci to moze byt fakt tym jednym vstrekom? a ak ano neviete kde by sa v Prahe a okoli dal zohnat jeden vstrek. Zatial mi vsade povedali ze len v serii 4ch. :(

dakujem

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 31.08.2014 14:11
od Pavel Jurkovic
Vlastnim focuse 1.8TDCI,NAJETO 170000,menil sem zatim jenom dvouhmotovy setrvak.Vstriky zatim O.K.,PRI kazdem tankovani liju aditivum od VIFU.

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 01.09.2014 19:48
od radda77
Tak Fordík je u pana Hlaváče, tlak na railu při startování je prý dobrý tak to prý nejspíš fakt budou ty vstřiky ...

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 03.09.2014 21:54
od radda77
Tak jsem si byl pro fordíka, už jezdí ... vstřiky to nakonec nebyly. Jen mně příjde, že každej servis nějak mlží .... prej to bylo víc věcí, něco v elektrice u čidla vačky, nahranej novej sw do řídící jednotky (prej tam byl nějakej starej), zadaný znovu kódy vstřikovačů, EGR ventil ... příjde mně, že to auto jede nějak líp (nebo to bude tím, že jsem chvilku jezdil takovým nákupním vozejkem ...Daewoo Matiz), tak snad už bude vše ok najel jsem po opravě zatím 40km.

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 11.09.2014 21:04
od radda77
týden uběhl a focus jezdí bez problémů, tak doufám, že se neprojeví nějakej problém...

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 21.12.2014 20:32
od jerhead1991
Zdravím, tak jsem se po osobně naježděných 30000 km a celkových 170000 také stal obětí vstřiků a čerpadla:(

Fofan mi dva dny po sobě nechtěl nastartovat tak sem ho odvez na diagnostiku a výsledek:

Vstriky :
Korekční množství 1 válce 0,23mg - ok
Korekční množství 2 válce -0,22mg - ok
Korekční množství 3 válce 1,28mg - ko
Korekční množství 4 válce -1,31mg - ko

Výčet paměti závad:
P1664 Vstřikovací čerpadlo - chybná funkce
P1200 neznámá závada - ví někdo?
P2291 Neznámá závada - ví někdo?

Máte někdo zkušenosti s nějakou firmou na repas čerpadla a vsřiků?

Díky za odpovědi

Re: Vstřiky 1.8 tdci

Napsal: 22.12.2014 11:42
od xbobcz
Ty korekce +-1,3mg bych jeste nevidel tak dramaticky - to nemusi byt vstrikovac pro smrti.
Pokud je na tom spatne tak, ze to jednotka nemuze kompenzovat tak to zapise primo chybu vstrikovace.

K tem chybam P1200 - tahle chyba se tam zapise po 175 milionech vstrikovacich cyklech
je to priznak pro servis ze by se meli ty vstrikovace zkontrolovat a snizi to maximalni
tlak vstrikovani na 1200Bar. Odstranit se ta chyba da akorat novym zapisem kodu vstrikovacu.
P1664 - chyba jednotky vstrikovani - pricin tam muze byt asi 20. Ale muze to souviset jen s tim kodovanim vstriku.
P2291 - tohle je ten problem proc auto nenastartovalo - nepovedlo se vytvorit potrebny tlak ve vstrikovacim systemu do 6 vterin.
Tady tech pricin muze byt vic - zavzdusneny palivovy system, ucpany palivovy filtr, male otacky starteru, vada cerpadla, vstriky pousteji moc do prepadu.
Pokud nevis od kdy je tam palivovy filtr tak vymenit nejlepe za Delphi HDF924.
Potom diagnostika, ktera umi zapsat vstrikovace - Ford IDS, Delphi, FoCom, Fordiag - znovu zapsat kody vstrikovacu, vymazat chyby. Dal se diagnostikou podivat jak rychle roste tlak v railu pri startu a kolik otacek toci starter. U vstriku bych nechal udelat maximalne prepadovy test,
jestli nepropousteji extremne moc.
Pocitej s tim, ze jakmile to das do dieselservisu tak ti reknou, ze cerpadlo i vstriky jsou na repas
a pokud to udelaji komplet vcetne cisteni palivoveho systemu, nadrze atd tak cena je na urovni hodnoty auta.