Stránka 15 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 14:12
od ballu
Když hodím stejnou převodovku na naftu a benzín, někdo nedomyslel, když nafta pojede na 3500 ot/min 180 km/hod, co potom bude mít benzín na tachometru při 6000 ot/min.
Nehledě tomu, že benzín ten převod v určitých otáčkách neutahne.
Tak stejná převodovka , blbost

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 14:45
od fofok
Jel jsem s takovým autem a jede to akorát to řadilo zbytečně vysoko a cukalo to.
Max rychlost není daná převodovkou,ale výkonem :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 15:39
od petulak
fofok píše:Jel jsem s takovým autem a jede to akorát to řadilo zbytečně vysoko a cukalo to.
Max rychlost není daná převodovkou,ale výkonem :mrgreen:
Aha, tak už vím po létech, proč jsem dával jinou špajzku na kopce, a jinou na okruhy. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 15:53
od fofok
Tady se ale bavíme o různých motorech se stejnou převodovkou a ještě USA automat :mrgreen: a ne o veteran rallye :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 16:11
od petulak
:palec_nahoru: :D :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 16:20
od ballu
fofok píše:Tady se ale bavíme o různých motorech se stejnou převodovkou a ještě USA automat :mrgreen: a ne o veteran rallye :mrgreen:
Jen o dvou motorech, nafta, benzín na stejné převodovce. Za mne nereálné.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 16:32
od fofok
No vidíš,že to google nenajde neznamená,že to není pravda.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 16:54
od ballu
Tak to mám chápat tak, když tak oprav.
Na EB1.0 ; 1,5 ; 1,6 stačí jedna převodovka. Rozdíl rychlosti a spotřeby je dáno výkonem motoru. V podstatě je jedno, jak bylo podáno, co za kola jsou v převodovce , jestli pro EB 1,6 ; nebo 1,6 nafta, důležitý je výkon.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 17:29
od phofy
Nedávala se náhodou převodovka MTX75 do benzínu a i do nafty a nelišila se v převodovým poměru? :idea:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 18:35
od ballu
Dávala, dokonce ta samá je i v benzinovém Mondeu. Samozřejmě jiný stálý poměr a jinak odtupňované kvalty.
Tady se řeší, že na chlup stejná převodovka je použita jak pro benzín, tak pro naftu. A že maximálku a spotřebu nedělá převodovka, ale výkon motoru.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 18:39
od fofok
ballu píše:Tak to mám chápat tak, když tak oprav.
Na EB1.0 ; 1,5 ; 1,6 stačí jedna převodovka. Rozdíl rychlosti a spotřeby je dáno výkonem motoru. V podstatě je jedno, jak bylo podáno, co za kola jsou v převodovce , jestli pro EB 1,6 ; nebo 1,6 nafta, důležitý je výkon.
:dih: Já reaguju na článek co sem dal Zaqik a vůbe nechci zabředávat do focusů a manuálů.Převodovka stejná,stejnej vnitřek AUTOMAT USA.Můžu to mít jinej sw,ale vlv na spotřebu to má taky kvůli jiný charakteristicee turba.

A u toho výkonu mám na mysli auto se stejnou převodovkou a různejama motorama,tak který bude mít větší maximálku?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 19:04
od ballu
Klidně i ten nejslabší.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 19:08
od fofok
No to právě ne :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 27.01.2019 19:52
od Ma.rt
Klidne se to muze stat, ze se to tak sejde, pokud budou max.vykony v ruznych otackach.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.02.2019 07:28
od Karel2
Takze uz i 1,5EB ma problem i tady na foru? viewtopic.php?f=241&t=49420 Pocitam podobny pristup jako s 1,6EB a auto delsi dobu mimo provoz, pristup Forda. A to jsem si myslel, ze ta 1,5EB bude lepsi ve spolehlivosti, cice zatim 1 pripad, ale....