A když ne tak tu budeme mít druhou Kubu a budeme v provozu udržovat 30 let staré krámy protože nové krámy budou mimo naše možnosti, takový socialistický skanzen 2.0

Jakou "silou mocou"?stano. píše: 16.02.2023 11:45 To iste s autami. Co (ne)bolo v tej kokcafke za 600.000 a ake mala vlastnosti. V porovnnai s tym, co kupis teraz za rovnake peniaze. Ked chces auta silou mocou co najlacnejsie, preco nie aj mobil a TV? Nestaci 32"? Musi mat kazdy aspon 55"?
Ano, to jsem napsal taky
Najedu 800 km mezi dvěma návštěvami benzínky, tak jsme na to zvyklý, stejně jako spousta dalších lidí, kteří ani jinou možnost nemají (každý nemá domeček s vlastním parkovacím stáním). To je 10 minut času jednou za 800 km. Naproti tomu současné auto na každou hodinu cesty 20-30 minut nabíjíš. Nebe a dudy.
Aaaaale netrep.pkadecka píše: 16.02.2023 14:22 Naproti tomu současné auto na každou hodinu cesty 20-30 minut nabíjíš.
To jsem si nevycucal z prstu, to jsou data z www.autonabijecka.cz --> dělali dálkové testovací jízdy. 20 minut nabíjení na každou hodinu cesty jsou reálná data. Představ si, že to máš do práce tam i zpátky 2 hodiny = denně 40 minut nabíjíš = 3 hodiny a 20 minut času týdně. Se spalovacím autem jednou týdně za 10 minut dotankuješ plnou.
Můj typický pátek: až 250 km za den. Hyundai Kona 39,2kWh (850 tisíc ceníkovka): až 305 km dojezd; rezerva na 55km cesty není mnoho; Kona 64kWh už je za 1,05 mega, dojezd má až 484 km. A to je to v podstatě malé auto velikosti fabie.
Ale nebude, neboj. Když ty předražené krámy s omezeným použitím nebudou mít ty správné prodeje, tak lobbisté zatlačí, vznikne nová likvidační daň, poplatek, zákon o emisích... Však oni si už něco vymyslí.finsa píše: 16.02.2023 12:57 A když ne tak tu budeme mít druhou Kubu a budeme v provozu udržovat 30 let staré krámy protože nové krámy budou mimo naše možnosti, takový socialistický skanzen 2.0![]()
Tohle je nekonecna diskuze, proste el.auta jsou nasilim tlacena bez pozitiv pro 99% populace, prirovnani k mobilum je scestne, Tve prirovnani urcitych prikladu je podle me minimalne ucelove, ten jejich vyvoj byl podle trhu, technologii a zakaznik se sam rozhodl, el. auta tlaci eurobolsevici nasilim a v tom je ten rozdil, zpusobi to obrovske problemy v hospodarstvi, jen Ford oznamil obrovske propousteni a dalsi se pridavaji, na automobilky jsou navazani dalsi vyrobci, dodavatele, tohle melo byt postupne a ne konec bez technologii, infrastruktury a propoctu co to zpusobi. Jak uz jsem psal, proc se za 200 let el.auto neprosadilo, protoze neni celkove lepsi v pouzivani jak klasicky spalovak. Vem si zakaz tep. elektraren, teplaren, ktere jsou vybaveny odlucovaci, filtry. Ted lidi zacinaji topit zase vsim bordelem, kde je tedy ta ekologie? Kde je prinos tech "ekologickych" zakazu, proste jen banda humanitne vzdelanych "ekoteroristu" prosazuje bezmyslenkove svoji vizi bez premysleni, jako treba kdyz jim do toho hodil vidle Putin. Poslechni si Pepu jak povida o sve ceste na sever, staci byt dal od mest a el.auto je v prd.. pro bezne denni pouzivani a to bylo tusim Norsko no.1 v el.autech.stano. píše: 16.02.2023 14:40
Nemusis kafe. Ja nepijem, neznasam. Kazdych 200-300km/2-3 hodiny zastanem, ponatahujem sa, pochodim, idem dalej. Auta uz maju navigacie, spojenie s mobilom, aktualne dopravne informacie atd. Doplnia sa aktualne informacie o volnych nabijackach, pripadne aj system rezervacie. Das ciel cesty a auto spocita optimalnu trasu, zarezervuje nabijaci stojan, a mozes vyrazit.
Dnes su bezne 400km dojazdy. Kolkokrat rocne ides na dlhsiu cestu?
Kolega v práci (2 malé děti) přišel se zajímavým nápadem:pkadecka píše: 16.02.2023 14:22Najedu 800 km mezi dvěma návštěvami benzínky, tak jsme na to zvyklý, stejně jako spousta dalších lidí, kteří ani jinou možnost nemají (každý nemá domeček s vlastním parkovacím stáním). To je 10 minut času jednou za 800 km.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Bing [Bot] a 2 hosti