Stránka 14 z 15
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 05.09.2022 20:42
od SlaGy
Propájel jsem celej ten konektor (celkem asi 32 pinů to má), i jsem tam přidal trochu cínu. Ještě si půjčím bino lupu a mrknu na to pořádně zblízka, zkusím propájet i ty pavouky (horkovzdušku bohužel nemám abych to vzal plošně). tak uvidíme.
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 06.09.2022 09:46
od foki
vetsinou to neni jen o proletovani , chce to zkontrolovat celou desku
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 13.09.2022 19:14
od SlaGy
Tak jsem to celý propájel, vyčistil a dal zpátky, za skoro 14 dnů najel 150 km a myslel, si že je to v cajku. Jenže ta moje dementní kraksna nemůže mít standardní problémy a dycky si vymyslí něco extra. Takže to zase svití a stejný chybový kódy. Nejvtipnější je, že si to rozsvítí kontrolu, ale diagnostika žádnou chybu nenajde, když dám smazat chyby tak kontrolka zhasne, ale zase se rozsvítí (předtím se po smazání chyby už nerozsvítila), po nastartování a půl hodině zkoumání to načetlo 3 chybové kódy. Motor běží normálně. Kam vedou ty dráty z budíků ví někdo?
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 14.09.2022 11:06
od gecko-x
foki píše: 06.09.2022 09:46
vetsinou to neni jen o proletovani , chce to zkontrolovat celou desku
Naopak... většinou stačí jen ten konektor...
Pokud chybové hlášení a problémy přetrvávají, tak je problém hlouběji a pouhé proletovani nepomůže....
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 04.10.2022 12:58
od foki
gecko-x píše: 14.09.2022 11:06
Naopak... většinou stačí jen ten konektor...
Pokud chybové hlášení a problémy přetrvávají, tak je problém hlouběji a pouhé proletovani nepomůže....
no a pak to clovek musi po nekom ,kdo to za petikilo proletuje a nerozumi tomu ,predelavat . proc to teda neudelat rovnou poradne . ale to je tak kdyz to napadne kutil domaci .
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 04.10.2022 12:58
od foki
SlaGy píše: 13.09.2022 19:14
Tak jsem to celý propájel, vyčistil a dal zpátky, za skoro 14 dnů najel 150 km a myslel, si že je to v cajku. Jenže ta moje dementní kraksna nemůže mít standardní problémy a dycky si vymyslí něco extra. Takže to zase svití a stejný chybový kódy. Nejvtipnější je, že si to rozsvítí kontrolu, ale diagnostika žádnou chybu nenajde, když dám smazat chyby tak kontrolka zhasne, ale zase se rozsvítí (předtím se po smazání chyby už nerozsvítila), po nastartování a půl hodině zkoumání to načetlo 3 chybové kódy. Motor běží normálně. Kam vedou ty dráty z budíků ví někdo?
udelat to poradne
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 19.10.2022 07:46
od foki
gecko-x píše: 14.09.2022 11:06
foki píše: 06.09.2022 09:46
vetsinou to neni jen o proletovani , chce to zkontrolovat celou desku
Naopak... většinou stačí jen ten konektor...
Pokud chybové hlášení a problémy přetrvávají, tak je problém hlouběji a pouhé proletovani nepomůže....
Pokud se ti tu nelíbí a chceš dal urážet tak tě tu nic nedrží.
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 25.11.2022 22:10
od Suke
Tak už to potkalo i mě s fofo2 2010. Jednou mi problikla chyba posilovače řízení a hned na to engine malfunction, ale hned to zmizelo .. dnes jedu a naráz spadly budíky, chyba posilovače, chyba motoru a nechtělo to startovat. Po par minutách se to podařilo. Na diagnostice to ukazuje chybu na přístrojích sběrnici. Rovnou pošlu budíky na komplet prohlídku a opravu a budu se modlit, aby to tím bylo

. Nerad bych, aby mě to někde totiž nechalo ve štychu


Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 27.11.2022 01:01
od fotopetr
Vzhledem k tomu co se tu poslední dobou probírá, jsem při včerejší opravě dalších budíků vyfotil častý problém. A sice "lehkou" oxidaci. Bývá tam často, na různých místech a v různém rozsahu. Zásadní je hlavně u kondenzátorů, které jsou ukostřené. Někdy je oxidace vidět pouhým okem, někdy je potřeba lupa, nebo i mikroskop. Je důležité ji za použití vhodné chemie očistit a také "zakonzervovat". Jsou na to různé chemické přípravky, které mají za úkol chránit desku. Několikrát jsem i hledal jestli do auta neteče a většinou jsem nic nenašel. Vypadá to, že problém vzniká kondenzací v kombinaci se špínou (prachem) pod palubkou.
Jestli to někomu pomůže budu rád
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 27.11.2022 08:16
od stano.
Pin vlavo dole je tiez viditelne prasknuty.
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 28.11.2022 08:20
od fotopetr
Možná jsem se špatně vyjádřil. Je jasné, že pájení konektoru je v háji, ale chtěl jsem ukázat, že tam bývají i jiné problémy...
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 28.11.2022 08:45
od stano.
Pochopil som. Pisem, ze nemusi byt prasknuty len konektor.
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 28.11.2022 18:31
od fotopetr
Souhlasím

Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 01.12.2022 13:36
od Suke
Suke píše: 25.11.2022 22:10
Tak už to potkalo i mě s fofo2 2010. Jednou mi problikla chyba posilovače řízení a hned na to engine malfunction, ale hned to zmizelo .. dnes jedu a naráz spadly budíky, chyba posilovače, chyba motoru a nechtělo to startovat. Po par minutách se to podařilo. Na diagnostice to ukazuje chybu na přístrojích sběrnici. Rovnou pošlu budíky na komplet prohlídku a opravu a budu se modlit, aby to tím bylo

. Nerad bych, aby mě to někde totiž nechalo ve štychu

Tak vyřešeno, jen jsem budíky demontoval a celé je poslal. Raději jsem do toho vůbec nerýpal, ikdyž nějaké základní znalosti a pájku mám, určitě bych to dodrbal
Překvapilo mě jak byl pán seriózní, stálo to 2 tisíce včetně faktury a záruky. Budíky dorazily zaplombované a otestované. Rád bych jej doporučil, proty ktěří si na to netroufají, ale nechci porušovat pravidla nějakou reklamou. Jo a ten samý den co mu to dorazilo to udělal a poslal, maximální rychlost..
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Napsal: 06.12.2022 14:22
od Jarda43
Zdravím všechny a já se taktéž připojím s totožým problémem. Jde mi jenom o to ,jestli je chyba pouze v mobilizéru nebo vyndat budíky ( přístrojovou desku) A NECHAT JÍ OPRAVIT !
Bliká mi nahoře immobilizér , někdy málo přestane blikat , většinou to nenastartuji a obcas ano. Svítí mi kontrolky, ruční brzdu nepovolím a občas někdy ano .. ,píše to \.: acceleration reduced ... apod.. . Zde posílám v příloze nějaké videa a fotky, třeba někdo bude chytřejší.... Když to chci nastartovat, musím na diagnostice vymazat chyby a pak to jde , i ta kontolka nahoře imobilizéru nebliká. A když jsem to projel ,tak budíky nepadají ,chová se to uplně normálně. Akorát zpočátku při startování mě dole píše žlutou kontrolkou : TOTAL EPB ( ! ) FAULURE, což v překladu znamená . totální selhání EPB , po té když vypnu klíček a zapnu ,tak to i zmizí !
PS: Omlouvám se za menší obrázek dole, je potřeba si ho někde uložit třeba na plochu a zvětšit si ho ,děkuji za pochopení...