Re: EcoBoost motory
Napsal: 17.01.2012 18:34
Cowley píše:ja se obavam ze tyhle turbomoturky dojedou na to vseobecny setreni.
Treba petivalec v ST je priklad neosizenyho turbomotoru (alespom co jsem s nim mel tu cest ve Volvu s T5). Jinej slusnej turbobenzin jsem si vyzkousel v Saabu - taky parada. Takze v principu nic proti. Naopak treba TSI je ukazka jak ne - a mam takovou obavu, ze 1.0 pujde spis touhle cestou.
Takze nejspis nehrozi ani 500 tisic, ani 250 tisic - prvni drahy zavady zacnou kolem 120k.
Ovsem rad bych se mylil a treba tyhle moturky ze sekacky budou mit dlouhej spokojenej zivot
Ukaž mě prosímtě které auto v Dieselu tu vydrží 500 tis. v Dnešní době to není ani možné pomalu:)
A jako když narážíš na to že 120 tis a potom velké investice tak když začnem u Dieselu tak 120 tis. je akorat na nový DPF filtr za 30 k.... to rači když koupim za 20 tis Nové turbo a vydrží dalších 120 tis. km A i když je EcoBoost nový motor tak bych řekl že je furt levnější na ůdržbu než Diesel a to že by byl nějak komplikovaný oproti klasickém denzináku bych taky neřekl....
A obecně na co by byly automobilkám auta které najedou pul mega bez problému a vydrží majitelovi 10 roků????( Jsou podobné stroje ale nestoji půl mega) Nevím jestli by nebyly sami proti sobě..... aute je třeba Vyrábět a kupovat né skladovat když sklady už jsou plné a dělá se jenom na sklady.