vadnou kladku vodící, napínací a ještě zadřený ložisko na volnoběžce na altíku.
Takže toto byl zřejmě příčina mého poškubávání hlavně za studena - to když kuličky ložiska sjeli k jedné straně tak se to přidrhávalo.
A mám rovnou rady na co jem přišel - možná že už to někdo ví také.
šponovací kladka na mikrořemen - použitá z C8 - je úplně stejná, ale cena 500Kč
Vodící kladka mikrořemenu - jde přelisovat ložisko - cena 250Kč
Volnoběžka alternátoru - lze koupit repasovací sadu s ložiskem za 1500Kč
Takže to zatím není tak hrozné.
Myslím si, že tady kladky mohli mít i vliv na spotřebu. - obrovskej odpor a sekaly se.
myslím že jsem měl štěstí že se to tam nerozlétlo a řemen to tam celé neojebal.
Padla tady otázka otázka filtr palivový, jak jsem již říkal, mám tam filtron, ale četl jsem tady na fóru spoustu příspěvků - takže jsem si objednal Delphi

jinak začal jsem tankovat aditivovanou naftu a přidal jsem do prvního jednou tolik aditiv a zatím kouření zmizelo.