Tak si este pozri zrychlenie 0-60kmh mudrlant. Lebo 0-100 ti je na semaforoch fakt treba.
A ty uz aj vies pocet nabijacich cyklov. Tebe netreba teda nic dalsie pisat.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 29.07.2022 00:22
od blackbox80
zase vytrhávaš z kontextu mrkni, že tam toho citovaného textu je víc, kde jsi o semaforech nenapsal ani čárku
výrobce uvádí 30-60 za 3,5 sekundy a jmenovitý výkon 25 kW + jsem našel na YT test 0-50 za 4,3 sekundy, ale nevíme jak to měřil a ani ostatní podmínky a stav pohonu >> dá se předpokládat, že za nepříznivých podmínek budou ty časy horší
Ohledně nabíjecích cyklů jsem napsal "asi + cca" = přesně nevím(ani nemohu vědět), ale přibližně by to mohlo sedět(pokud jste se k tomu vozu chovali normálně), takže zkus být věcný a říct jak se věci mají doopravdy..
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 29.07.2022 00:52
od stano.
Tak si prisposobuj ako sa ti hodi. 47/49 kW verzia urcote nema cez 4 sekundy
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 29.07.2022 09:00
od blackbox80
nic si nepřízpůsobuji .. řídím se pouze tím, co uvádí výrobce a neoficálním testem, kde týpek dosáh o cca 20% lepšího času, než uvádí výrobce
btw ty si z prstu vycucáváš skoro vše, neuvedeš nic konkrétního a stavíš své konstrukty mj. na dojmech a druzí si to přízpůsobují
Model pravidelneho predplatneho na odomknutie funkcii uz skusa na niektorych trhoch napr. BMW alebo Mercedes.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.07.2022 07:39
od ZaQik
me vadi dodatecne zasahy od automobilky, pokud zjisti, ze mnou koupena vec ma jine parametry nez maji zaznamenano ve sve databazi vyrobku (a to kdykoli behem existence vyrobku bez ohledu na aktualniho majitele)
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 31.07.2022 14:36
od Ma.rt
Hlavne, ze si hrajeme na ekologii. Vyrobíme neco a kdyz se nenecha zakaznik podojit poradne, radeji to po case nepoužité zrecyklujeme. Zrovna u tech baterii je to dost extrem.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 03.08.2022 07:24
od ZaQik
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
... clanek je jasne psan jako "nasiraci", ale zajima jsou cisla: Jak nedávno opět spočítal časopis Auto Motor & Sport, ve Francii produkuje VW ID.3 díky vysokému podílu jaderné energie pouze 17,9 gramů CO2 na kilometr. V Německu jsou ovšem emise CO2 čtyřikrát vyšší a dosahují 70,4 gramů. Ve dnech, kdy nefouká do větrných elektráren, je výsledek ještě horší. V Polsku, kde se téměř veškerá elektřina vyrábí v uhelných elektrárnách, produkuje jízda vozem ID.3 dvakrát více CO2 než v Německu: 148,9 gramů na kilometr. Kvůli nedostatku plynu a jaderné energie bude Německo v příštích letech muset spalovat mnohem více uhlí, a to i v případě, že se rychle rozšíří větrná a solární energie.
takze existuje pouzivana metrika vypoctu emisi CO2, ktera se da pouzit v boji "za zachranu spalovacich motoru"
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 03.08.2022 07:56
od pkadecka
Jádro je také špatně: jeden debil na Linkedin prohlásil, že je to "slepá větev". Po kratší diskuzi, kdy jsme srovnávali spotřebu betonu na výstavbu větrné elektrárny a jaderky (kdy se ukázalo, že trepe píčoviny), jsem se ho zeptal na alternativu za jádro, tedy kromě světla a větru (které jsou na hovno v noci a za bezvětří):
...sezonni akumulace tepla, biomasa, bioplyn, drevoplyn, voda, vlny, priliv, geotermal… a pak vyssi level-energie nuloveho bodu, nebo rekneme energie castic s frekvenci spektra mimo nas dosavadni fyzikalni svet.
To poslední je zřejmě nějaká technologie ze Startreku. Na otázku, jaké máme v ČR přírodní podmínky na vlny, příliv a geotermál, už neodpověděl.
(Jo, k tomu betonu, on tvrdil, že na jeden větrník je to promile ve srovnání s chladící věží... já jsem si to našel a ve skutečnosti je pro stejný jmenovitý výkon potřeba 10x tolik betonu než na chladící věž jaderky; OK, elektrárna není jen chladící věž, to vím, ale promile, to je desetina procenta, takže se debil spletl jen asi 10 000 krát.)
Tak tohle ví snad každej, kdo měl to "štěstí" a byl nucen jezdit např. v takovým verglu jako je poslední oktávka... Proč něco dělat jednoduše, když to jde tak úžasně neergonomicky a složitě Parádní na tom je, jak se to automobilky snaží prodat jako super moderní a přitom je to zase jen o penězích .. jako vždycky.
Nikdy, prostě nikdy nepochopim, proč bych namísto pootočení jednim kolečkem nebo stisknutím jednoho tlačítka /i poslepu/ měl šmrdlat po displeji v podmenu druhýho menu a nastavovat klimatizaci. Hnus.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 23.08.2022 09:10
od stano.
Myslis ti isti novinari, ktori kydali kyble hejtu na vela tlacitok napriklad u Fordu, Opla alebo starsich BMW?
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 23.08.2022 09:16
od Sentik
Hodně tlačítek taky neni správná cesta ... jsou auta, kde to vypadalo jak na palubě Challengeru Ale ty základní funkce, často používaný, který človek ovládá i v rukavicích, poslepu - to má bejt na kolečku, tlačítku. Je to rokama osvědčená metoda, jednoduchá.
Ale moderní je narvat všechno do jednoho displeje a ovládat pokud možno neodladěným, pomalým a zabugovaným SW, paráda.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 23.08.2022 09:29
od stano.
Ford interiery sa mi nikdy nezdali ako rakotoplan. Praveze tam podla mna uz nebolo co odobrat. Ani novsie, so Syncom. Ok, tam nejako nepouzivam tlacitka na ladenie stanic.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 29.08.2022 06:32
od Karel2
zajimave srovnani rychlosti a cen u nabijecek v CR pri dnesni situaci