Stránka 13 z 30

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 04.03.2009 22:23
od lewis
Kačud: Tak jsi to našel? Teď nevím jestli to jde aktualizovat...ale myslím, že jsem to zkoušel...už je to déle....Jakej máš setrvák zjistíš až po rozebrání...já tam měl ten těžší- číslo 1S416477DE....někde mám i foto...zkusím dodat...s porovnáním s novým...

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 04.03.2009 23:13
od jamaka
netreba robit v servise. Staci mat online Ecat :wink:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 05.03.2009 05:57
od Kačud
Nojo ale ecat taky není pro každého, ne? Není třeba se registrovat a platit za to? Nemusí mít člověk autoservis? Být živnostník?

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 05.03.2009 10:23
od jamaka
Kačud píše:Není třeba se registrovat a platit za to?
Presne tak. Alebo este Microcat, ale tam su mesacne updaty a kazdy by si musel nejako rozchodit, pretoze v originaly potrebuju hardwerovy kluc.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 05.03.2009 11:14
od Regulos
Jen tak pro info.
Takhle vypadá setrvák, se kterým se jezdí až do jeho smrti. Prostě praskne v nejslabším místě.
A ten rachot, co pak dělá bych vám nepřál slyšet. :wink:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 05.03.2009 14:17
od lewis
Tak jsem našel foto - porovnání původního (s vyšším momentem setrvačnosti) a nyní dodávaného (s nízkou setrvačností - tak je nyní uváděn)....najdi 10 rozdílů.... :D
...To poznáte až po rozebrání...a nebo by se to dalo možná nahmatat přes otvor po startéru...bohužel jsem před výměnou ani netušil, že existovali 2 různé setrváky..... i když nakonec už dávají jen ten lehčí.....????...... :?

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 05.03.2009 14:19
od lewis
Ještě 3 foto...zde by to mělo být vidět....ty nové jsem fotil u kluků v Elitu....

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 05.03.2009 15:27
od Regulos
Ať koukám sebevíc, žádný rozdíl nevidím. Otázkou je, o kolik je ten nový lehčí a která část to je. Jestli ubrali materiálu na pevný, nebo odpružený části, a co k tomu vedlo. :?:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 05.03.2009 22:37
od lewis
Regulos píše:Ať koukám sebevíc, žádný rozdíl nevidím. Otázkou je, o kolik je ten nový lehčí a která část to je. Jestli ubrali materiálu na pevný, nebo odpružený části, a co k tomu vedlo. :?:
Tak se zkus zaměřit na poslední 3 fota...na starém setrvačníku je navařený prstenec (na pevné části u ozubeného věnce), který obepíná pohyblivou (odpruženou) část (k lamele)....

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 10.03.2009 09:55
od Walker
to Lewis: Kamarad mi menil setrvak se spojkou za LUK dily, taky se mi zda ze to ted vic vibruje nez driv :( , ale co se da delat. Ted uz s tim nic neudelam, vymenil to podle vseho tak, jak se ma. Presne podle toho, ze ten Fordackej je taky od LUKu. A komplet to udelal za 18000,- Takze pokud se to nejak nerozsype, tak tam bude do chcipnuti.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 10.03.2009 11:35
od lewis
Walker: A prosím tě můžeš zjistit, jestli ten tvůj původní setrvák je stejné konstrukce jako u mne? (koukám že máš fofo z 10 měsíce, já z 9) Viz. foto (těžší s prstencem).....doufám, že tuto specialitku nemám jen já....ale možná, když ti to víc vibruje, tak jsi tam měl původně také ten těžší....horší setrvačnost....

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 11.03.2009 16:27
od Walker
Zkusim se ho zeptat, ale menilo se to uz v lednu, takze taky nebude asi uz vedet. Jeste nez jsem nasel tvuj prispevek tak jsem myslel, ze tam je neco spatne, tak jsem se s nim o tom bavil a taky nevedel. Podle nej to bylo vymeneno spravne za novej dil od LUKu kterej to dodava FORDu. Proto by me nenapadlo, ze to muze bjet rozdil :( Ted jak se s nim uvidim, hned mu reknu poznatek co jsem tu zjistil ;)

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 13.03.2009 09:50
od vozgrunt
Jak to tady tak čtu pořád mi uniká nějaký smysl toho težšího a lechčího setrvačníku. Dle mého názoru, je to přeci úplně jedno !! Pořád se to montuje na jeden a ten samý motor 1,8 TDCi !!!!! Proč by to mělo nějak vadit ??????!!!!!?????

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 13.03.2009 14:37
od Maverick_cz
no je to dost divný, protože to že má víc nebo míň hmoty by u pevnýho setrvačníku bylo vcelku fuk, ale u dvouhmoťáku, který má rušit určitý vlastní frekvence, tak tím, že bude mít víc nebo míň hmoty, přeci dostanu úplně jinej charakter těch frekvencí .. na druhou stranu.. dávaji to do stejnýho motoru, tak by to mělo být z jejich strany i odladěný stejně, takže ve výsledku by to opravdu mělo chodit správně, tak jako ten předtím i když maji každý rozdílné hmoty.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 13.03.2009 14:54
od milansputnik
Tak jsem přivezl svého ff ze servisu po výměně setrváku a komplet spojky. Staré věci mám v kufru tak zítra hodím oko na to číslo. Byl jsem u soukromníka a cena včetně práce a navíc nové manžety u pr.před.kola byla 21.000,-. Spojka by se ještě dala nějaký čas používat, ale když už to bylo dole ,tak jsem nechal dělat vše komplet. V originál servisu po mě chtěli 33.000,-což si myslím,je přehnané.