DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Kačud: Tak jsi to našel? Teď nevím jestli to jde aktualizovat...ale myslím, že jsem to zkoušel...už je to déle....Jakej máš setrvák zjistíš až po rozebrání...já tam měl ten těžší- číslo 1S416477DE....někde mám i foto...zkusím dodat...s porovnáním s novým...
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
netreba robit v servise. Staci mat online Ecat 

3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- Kačud
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 14.11.2008 21:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Nojo ale ecat taky není pro každého, ne? Není třeba se registrovat a platit za to? Nemusí mít člověk autoservis? Být živnostník?
Ford Focus Combi 2004 TDCI 74KW GHIA
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Presne tak. Alebo este Microcat, ale tam su mesacne updaty a kazdy by si musel nejako rozchodit, pretoze v originaly potrebuju hardwerovy kluc.Kačud píše:Není třeba se registrovat a platit za to?
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Jen tak pro info.
Takhle vypadá setrvák, se kterým se jezdí až do jeho smrti. Prostě praskne v nejslabším místě.
A ten rachot, co pak dělá bych vám nepřál slyšet.
Takhle vypadá setrvák, se kterým se jezdí až do jeho smrti. Prostě praskne v nejslabším místě.
A ten rachot, co pak dělá bych vám nepřál slyšet.

byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Tak jsem našel foto - porovnání původního (s vyšším momentem setrvačnosti) a nyní dodávaného (s nízkou setrvačností - tak je nyní uváděn)....najdi 10 rozdílů....
...To poznáte až po rozebrání...a nebo by se to dalo možná nahmatat přes otvor po startéru...bohužel jsem před výměnou ani netušil, že existovali 2 různé setrváky..... i když nakonec už dávají jen ten lehčí.....????......

...To poznáte až po rozebrání...a nebo by se to dalo možná nahmatat přes otvor po startéru...bohužel jsem před výměnou ani netušil, že existovali 2 různé setrváky..... i když nakonec už dávají jen ten lehčí.....????......

Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Ještě 3 foto...zde by to mělo být vidět....ty nové jsem fotil u kluků v Elitu....
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Ať koukám sebevíc, žádný rozdíl nevidím. Otázkou je, o kolik je ten nový lehčí a která část to je. Jestli ubrali materiálu na pevný, nebo odpružený části, a co k tomu vedlo. 

byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Tak se zkus zaměřit na poslední 3 fota...na starém setrvačníku je navařený prstenec (na pevné části u ozubeného věnce), který obepíná pohyblivou (odpruženou) část (k lamele)....Regulos píše:Ať koukám sebevíc, žádný rozdíl nevidím. Otázkou je, o kolik je ten nový lehčí a která část to je. Jestli ubrali materiálu na pevný, nebo odpružený části, a co k tomu vedlo.
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.03.2008 21:45
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
to Lewis: Kamarad mi menil setrvak se spojkou za LUK dily, taky se mi zda ze to ted vic vibruje nez driv
, ale co se da delat. Ted uz s tim nic neudelam, vymenil to podle vseho tak, jak se ma. Presne podle toho, ze ten Fordackej je taky od LUKu. A komplet to udelal za 18000,- Takze pokud se to nejak nerozsype, tak tam bude do chcipnuti.

Ford Focus combi 1.8 TDCI 74 kW, 10/2004, stříbrná metalíza
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Walker: A prosím tě můžeš zjistit, jestli ten tvůj původní setrvák je stejné konstrukce jako u mne? (koukám že máš fofo z 10 měsíce, já z 9) Viz. foto (těžší s prstencem).....doufám, že tuto specialitku nemám jen já....ale možná, když ti to víc vibruje, tak jsi tam měl původně také ten těžší....horší setrvačnost....
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 103kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.03.2008 21:45
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Zkusim se ho zeptat, ale menilo se to uz v lednu, takze taky nebude asi uz vedet. Jeste nez jsem nasel tvuj prispevek tak jsem myslel, ze tam je neco spatne, tak jsem se s nim o tom bavil a taky nevedel. Podle nej to bylo vymeneno spravne za novej dil od LUKu kterej to dodava FORDu. Proto by me nenapadlo, ze to muze bjet rozdil
Ted jak se s nim uvidim, hned mu reknu poznatek co jsem tu zjistil 


Ford Focus combi 1.8 TDCI 74 kW, 10/2004, stříbrná metalíza
- vozgrunt
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Jak to tady tak čtu pořád mi uniká nějaký smysl toho težšího a lechčího setrvačníku. Dle mého názoru, je to přeci úplně jedno !! Pořád se to montuje na jeden a ten samý motor 1,8 TDCi !!!!! Proč by to mělo nějak vadit ??????!!!!!?????
focus I, TDCi, 10/03, sedan
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
no je to dost divný, protože to že má víc nebo míň hmoty by u pevnýho setrvačníku bylo vcelku fuk, ale u dvouhmoťáku, který má rušit určitý vlastní frekvence, tak tím, že bude mít víc nebo míň hmoty, přeci dostanu úplně jinej charakter těch frekvencí .. na druhou stranu.. dávaji to do stejnýho motoru, tak by to mělo být z jejich strany i odladěný stejně, takže ve výsledku by to opravdu mělo chodit správně, tak jako ten předtím i když maji každý rozdílné hmoty.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 05.09.2008 12:08
Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK
Tak jsem přivezl svého ff ze servisu po výměně setrváku a komplet spojky. Staré věci mám v kufru tak zítra hodím oko na to číslo. Byl jsem u soukromníka a cena včetně práce a navíc nové manžety u pr.před.kola byla 21.000,-. Spojka by se ještě dala nějaký čas používat, ale když už to bylo dole ,tak jsem nechal dělat vše komplet. V originál servisu po mě chtěli 33.000,-což si myslím,je přehnané.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti