Stránka 13 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:25
od IvanSt
Nehodnotím podle nafťáčka :) a je mi jasné, že jsou tu zkušení řidiči s delší historií. Ani se nehádám, že půlka z těch už relativně starších aut byla zralá na vrakoviště (i když tomu nákupka neodpovídala), právě o tom píšu. A jak říkáš, Honda v té době, protože v 95 se tady proháněly přinejlepším felicie. No v téhle době mají tyhle motory to nejlepší už dávno za sebou.
Vždyť i ta Honda opustila od atmosfér, protože nemohla výkonem a spotřebou konkurovat turbu. Motory a výkony jsou dostupnější. Kdo dřív měl na M3 s 350 koňmi? Teď je tento výkon mnohem dostupnější, motory jsou levnější, stejně tak servis. I ty malé tříválce 1.0 se už vyrovnají starým dvoulitrům. Jediné, co je váš argument, je poruchovost. Ale dřív to nebylo lepší.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:26
od Ma.rt
To je jasny, ze hori benzin ;) ale karbon tomu predcasnemu vybuchu muze dost pomoci.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:38
od Wolf78
Ma.rt píše: jestli jezdis v nejakem normalnejsim rezimu, tak bych se nebal. 100 tis.km asi mas zaruku, ne?
záruku mám 5 let a 120 tis.km a pro nového majite ještě přikoupím záruku na další 2 roky celkem 7 let a 200 tis.km ať má radost z koupě :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:41
od IvanSt
Karbon je problém. Jsou k dohledání čísla, kolik % motoru muselo kvůli prasklému EB pístu do servisu?

Trochu mi to připomnělo začátky LCD, kdy se hodně řešily mrtvé pixely a spousta lidí se bála přejít díky tomu na novou technologii. Nebo něco podobného u vypalování OLED, přitom problém nebyl tak zásadní. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu? :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:44
od ballu
To jo, ono těch věcí se musí sejít součastně více. Stále bádají, co dává impulz, navrtaly spalovací prostor a dali kameru. Pokaždé to blaflo jinde, ale vyloučili stěnu válce a plochu pístu. Snímali i teplotu uvnitř, okomentováno pro mne nesrozumitelnýma názvy.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:52
od Wolf78
IvanSt píše:Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu? :)
:totlsmile: :totlsmile: :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:54
od ballu
Ivan st: to jsi vedle, to já měl v době, kdy jsi tahal kačera, PC za šedesát táců.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:56
od miki21
Taky jím stále stejným poctivým nerezovým příborem, protože ty moderní plastové nebyly ono, i když to byl výkřik.... blbější příklad jak s CD a monitorem. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 20:58
od TomFocus
Před plastem byl hliník...ten je na zuby fajn :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 21:01
od Wolf78
ballu píše:Ivan st: to jsi vedle, to já měl v době, kdy jsi tahal kačera, PC za šedesát táců.
a proto jezdíš stále veteránem , protože už na auto nezbylo , nebo máš koupenou šalinkartu ??

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 21:24
od stano.
Krcmova diskusia v paralelnom vesmire, casovo pred 30 rokmi (akakolvek podobnost s realnymi osobami je cisto nahodna :lol: ) :
Jediny poctivy olej je Madit M6AD. Ziadne tie nove tekute sracky, ze 15W-40. Co to, ako riedky sirup, to nemoze poriadne mazat ani v zime, nie to este v lete.
A poctivy motor je vzduchom chladeny karburatorovy motor z Tatry 613. Ked je tam elektronika, to sa len kazi, a nic to nevydrzi. Nejake cidlo da zlu hodnotu, pocitac zahlasi chybu, nic nepojde, to tie motory sa pokazia po 100t km, urcite viac nevydrzia. No a este ti konstrukteri maju aj dalsi blby napad, ze voda na chladenie v motore? To co je za blbost. Dostane sa do oleja a zadre to cely motor!

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.01.2019 15:29
od Karel2

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.01.2019 15:50
od stano.
V com? V oboch rebrickoch su turbodiesle, priamovstrekove benziny, aj turbobenziny s priamym aj nepriamym vstrekom. Napovie to jedine v tom, ze nezavisi od typu konstrukcie, ale prevedenia. Navyse, v tom rebricku najhorsich nevidim rebricek najhorsich motorov.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.01.2019 16:04
od Karel2
Myslim ze takovy zebricek jsem ani nevidel, slo me o trochu informaci ohledne aut celkove a co se projevilo v tech 100k km a je tam trochu i o motorech, zavady. Treba oblibena 1,0 EB vysla docela dobre. Je to jen info a neni to 100% do tohoto tematu. :nixw:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.01.2019 09:05
od Sentik
IvanSt píše: Trochu mi to připomnělo začátky LCD, kdy se hodně řešily mrtvé pixely a spousta lidí se bála přejít díky tomu na novou technologii. Nebo něco podobného u vypalování OLED, přitom problém nebyl tak zásadní. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu? :)
Takhle to máš se všim .... LCD vs CRT, pak panika kolem SSD jak to všechno chcípne, přitom podíl reklamovanosti a chcípání na firmách mam řádově menší než u HDD atd atd.

Když jsem přecházel z atmosféry na ecobeast, tak člověka taky každej strašil jak to nepřežije, jak je to nahovno, stejně tak je to dneska s 3válcema v nových focusech.
A když se podívám zpět, tak kdybych si posledně koupil atmosféru tak mlatim hlavou do zdi. A životnost? No ona je taky otázka jak to auto jeden plánuje mít dlouho, lidi co po tom jdou stylem 5let a vyměnim za nový, tohle fakt řešit vůbec nemusí.