Stránka 13 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:25
od IvanSt
Nehodnotím podle nafťáčka

a je mi jasné, že jsou tu zkušení řidiči s delší historií. Ani se nehádám, že půlka z těch už relativně starších aut byla zralá na vrakoviště (i když tomu nákupka neodpovídala), právě o tom píšu. A jak říkáš, Honda v
té době, protože v 95 se tady proháněly přinejlepším felicie. No v téhle době mají tyhle motory to nejlepší už dávno za sebou.
Vždyť i ta Honda opustila od atmosfér, protože nemohla výkonem a spotřebou konkurovat turbu. Motory a výkony jsou dostupnější. Kdo dřív měl na M3 s 350 koňmi? Teď je tento výkon mnohem dostupnější, motory jsou levnější, stejně tak servis. I ty malé tříválce 1.0 se už vyrovnají starým dvoulitrům. Jediné, co je váš argument, je poruchovost. Ale dřív to nebylo lepší.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:26
od Ma.rt
To je jasny, ze hori benzin

ale karbon tomu predcasnemu vybuchu muze dost pomoci.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:38
od Wolf78
Ma.rt píše: jestli jezdis v nejakem normalnejsim rezimu, tak bych se nebal. 100 tis.km asi mas zaruku, ne?
záruku mám 5 let a 120 tis.km a pro nového majite ještě přikoupím záruku na další 2 roky celkem 7 let a 200 tis.km ať má radost z koupě

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:41
od IvanSt
Karbon je problém. Jsou k dohledání čísla, kolik % motoru muselo kvůli prasklému EB pístu do servisu?
Trochu mi to připomnělo začátky LCD, kdy se hodně řešily mrtvé pixely a spousta lidí se bála přejít díky tomu na novou technologii. Nebo něco podobného u vypalování OLED, přitom problém nebyl tak zásadní. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:44
od ballu
To jo, ono těch věcí se musí sejít součastně více. Stále bádají, co dává impulz, navrtaly spalovací prostor a dali kameru. Pokaždé to blaflo jinde, ale vyloučili stěnu válce a plochu pístu. Snímali i teplotu uvnitř, okomentováno pro mne nesrozumitelnýma názvy.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:52
od Wolf78
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:54
od ballu
Ivan st: to jsi vedle, to já měl v době, kdy jsi tahal kačera, PC za šedesát táců.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:56
od miki21
Taky jím stále stejným poctivým nerezovým příborem, protože ty moderní plastové nebyly ono, i když to byl výkřik.... blbější příklad jak s CD a monitorem.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 20:58
od TomFocus
Před plastem byl hliník...ten je na zuby fajn

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 21:01
od Wolf78
ballu píše:Ivan st: to jsi vedle, to já měl v době, kdy jsi tahal kačera, PC za šedesát táců.
a proto jezdíš stále veteránem , protože už na auto nezbylo , nebo máš koupenou šalinkartu ??
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.01.2019 21:24
od stano.
Krcmova diskusia v paralelnom vesmire, casovo pred 30 rokmi (akakolvek podobnost s realnymi osobami je cisto nahodna

) :
Jediny poctivy olej je Madit M6AD. Ziadne tie nove tekute sracky, ze 15W-40. Co to, ako riedky sirup, to nemoze poriadne mazat ani v zime, nie to este v lete.
A poctivy motor je vzduchom chladeny karburatorovy motor z Tatry 613. Ked je tam elektronika, to sa len kazi, a nic to nevydrzi. Nejake cidlo da zlu hodnotu, pocitac zahlasi chybu, nic nepojde, to tie motory sa pokazia po 100t km, urcite viac nevydrzia. No a este ti konstrukteri maju aj dalsi blby napad, ze voda na chladenie v motore? To co je za blbost. Dostane sa do oleja a zadre to cely motor!
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.01.2019 15:29
od Karel2
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.01.2019 15:50
od stano.
V com? V oboch rebrickoch su turbodiesle, priamovstrekove benziny, aj turbobenziny s priamym aj nepriamym vstrekom. Napovie to jedine v tom, ze nezavisi od typu konstrukcie, ale prevedenia. Navyse, v tom rebricku najhorsich nevidim rebricek najhorsich motorov.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.01.2019 16:04
od Karel2
Myslim ze takovy zebricek jsem ani nevidel, slo me o trochu informaci ohledne aut celkove a co se projevilo v tech 100k km a je tam trochu i o motorech, zavady. Treba oblibena 1,0 EB vysla docela dobre. Je to jen info a neni to 100% do tohoto tematu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.01.2019 09:05
od Sentik
IvanSt píše:
Trochu mi to připomnělo začátky LCD, kdy se hodně řešily mrtvé pixely a spousta lidí se bála přejít díky tomu na novou technologii. Nebo něco podobného u vypalování OLED, přitom problém nebyl tak zásadní. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu?

Takhle to máš se všim .... LCD vs CRT, pak panika kolem SSD jak to všechno chcípne, přitom podíl reklamovanosti a chcípání na firmách mam řádově menší než u HDD atd atd.
Když jsem přecházel z atmosféry na ecobeast, tak člověka taky každej strašil jak to nepřežije, jak je to nahovno, stejně tak je to dneska s 3válcema v nových focusech.
A když se podívám zpět, tak kdybych si posledně koupil atmosféru tak mlatim hlavou do zdi. A životnost? No ona je taky otázka jak to auto jeden plánuje mít dlouho, lidi co po tom jdou stylem 5let a vyměnim za nový, tohle fakt řešit vůbec nemusí.