Vždyť i ta Honda opustila od atmosfér, protože nemohla výkonem a spotřebou konkurovat turbu. Motory a výkony jsou dostupnější. Kdo dřív měl na M3 s 350 koňmi? Teď je tento výkon mnohem dostupnější, motory jsou levnější, stejně tak servis. I ty malé tříválce 1.0 se už vyrovnají starým dvoulitrům. Jediné, co je váš argument, je poruchovost. Ale dřív to nebylo lepší.
Atmosféra vs. downsizing motory
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nehodnotím podle nafťáčka
a je mi jasné, že jsou tu zkušení řidiči s delší historií. Ani se nehádám, že půlka z těch už relativně starších aut byla zralá na vrakoviště (i když tomu nákupka neodpovídala), právě o tom píšu. A jak říkáš, Honda v té době, protože v 95 se tady proháněly přinejlepším felicie. No v téhle době mají tyhle motory to nejlepší už dávno za sebou.
Vždyť i ta Honda opustila od atmosfér, protože nemohla výkonem a spotřebou konkurovat turbu. Motory a výkony jsou dostupnější. Kdo dřív měl na M3 s 350 koňmi? Teď je tento výkon mnohem dostupnější, motory jsou levnější, stejně tak servis. I ty malé tříválce 1.0 se už vyrovnají starým dvoulitrům. Jediné, co je váš argument, je poruchovost. Ale dřív to nebylo lepší.
Vždyť i ta Honda opustila od atmosfér, protože nemohla výkonem a spotřebou konkurovat turbu. Motory a výkony jsou dostupnější. Kdo dřív měl na M3 s 350 koňmi? Teď je tento výkon mnohem dostupnější, motory jsou levnější, stejně tak servis. I ty malé tříválce 1.0 se už vyrovnají starým dvoulitrům. Jediné, co je váš argument, je poruchovost. Ale dřív to nebylo lepší.
Ford Focus ST 2014
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je jasny, ze hori benzin
ale karbon tomu predcasnemu vybuchu muze dost pomoci.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Wolf78
- Pokročilý

- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
záruku mám 5 let a 120 tis.km a pro nového majite ještě přikoupím záruku na další 2 roky celkem 7 let a 200 tis.km ať má radost z koupěMa.rt píše: jestli jezdis v nejakem normalnejsim rezimu, tak bych se nebal. 100 tis.km asi mas zaruku, ne?
Je - Focus 2,3 ST-X Performance mk4,5
- Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Fiesta 1,5 EB ST 147kW mk8
- Fusion 1,4 59kW
Byl - Fiesta 1,0 EB mk8
- Ka TITANIUM 1,2 mk2
- C-Max 1,8TDCi
- Focus I 1,8-16v
- Fiesta XR2i 1,6
- Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Fiesta 1,5 EB ST 147kW mk8
- Fusion 1,4 59kW
Byl - Fiesta 1,0 EB mk8
- Ka TITANIUM 1,2 mk2
- C-Max 1,8TDCi
- Focus I 1,8-16v
- Fiesta XR2i 1,6
- IvanSt
- .

- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Karbon je problém. Jsou k dohledání čísla, kolik % motoru muselo kvůli prasklému EB pístu do servisu?
Trochu mi to připomnělo začátky LCD, kdy se hodně řešily mrtvé pixely a spousta lidí se bála přejít díky tomu na novou technologii. Nebo něco podobného u vypalování OLED, přitom problém nebyl tak zásadní. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu?
Trochu mi to připomnělo začátky LCD, kdy se hodně řešily mrtvé pixely a spousta lidí se bála přejít díky tomu na novou technologii. Nebo něco podobného u vypalování OLED, přitom problém nebyl tak zásadní. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu?
Ford Focus ST 2014
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To jo, ono těch věcí se musí sejít součastně více. Stále bádají, co dává impulz, navrtaly spalovací prostor a dali kameru. Pokaždé to blaflo jinde, ale vyloučili stěnu válce a plochu pístu. Snímali i teplotu uvnitř, okomentováno pro mne nesrozumitelnýma názvy.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Wolf78
- Pokročilý

- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
IvanSt píše:Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu?
Je - Focus 2,3 ST-X Performance mk4,5
- Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Fiesta 1,5 EB ST 147kW mk8
- Fusion 1,4 59kW
Byl - Fiesta 1,0 EB mk8
- Ka TITANIUM 1,2 mk2
- C-Max 1,8TDCi
- Focus I 1,8-16v
- Fiesta XR2i 1,6
- Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Fiesta 1,5 EB ST 147kW mk8
- Fusion 1,4 59kW
Byl - Fiesta 1,0 EB mk8
- Ka TITANIUM 1,2 mk2
- C-Max 1,8TDCi
- Focus I 1,8-16v
- Fiesta XR2i 1,6
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ivan st: to jsi vedle, to já měl v době, kdy jsi tahal kačera, PC za šedesát táců.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Taky jím stále stejným poctivým nerezovým příborem, protože ty moderní plastové nebyly ono, i když to byl výkřik.... blbější příklad jak s CD a monitorem. 
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- TomFocus
- Test driver

- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Před plastem byl hliník...ten je na zuby fajn 
- Wolf78
- Pokročilý

- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
a proto jezdíš stále veteránem , protože už na auto nezbylo , nebo máš koupenou šalinkartu ??ballu píše:Ivan st: to jsi vedle, to já měl v době, kdy jsi tahal kačera, PC za šedesát táců.
Je - Focus 2,3 ST-X Performance mk4,5
- Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Fiesta 1,5 EB ST 147kW mk8
- Fusion 1,4 59kW
Byl - Fiesta 1,0 EB mk8
- Ka TITANIUM 1,2 mk2
- C-Max 1,8TDCi
- Focus I 1,8-16v
- Fiesta XR2i 1,6
- Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Fiesta 1,5 EB ST 147kW mk8
- Fusion 1,4 59kW
Byl - Fiesta 1,0 EB mk8
- Ka TITANIUM 1,2 mk2
- C-Max 1,8TDCi
- Focus I 1,8-16v
- Fiesta XR2i 1,6
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13600
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Krcmova diskusia v paralelnom vesmire, casovo pred 30 rokmi (akakolvek podobnost s realnymi osobami je cisto nahodna
) :
Jediny poctivy olej je Madit M6AD. Ziadne tie nove tekute sracky, ze 15W-40. Co to, ako riedky sirup, to nemoze poriadne mazat ani v zime, nie to este v lete.
A poctivy motor je vzduchom chladeny karburatorovy motor z Tatry 613. Ked je tam elektronika, to sa len kazi, a nic to nevydrzi. Nejake cidlo da zlu hodnotu, pocitac zahlasi chybu, nic nepojde, to tie motory sa pokazia po 100t km, urcite viac nevydrzia. No a este ti konstrukteri maju aj dalsi blby napad, ze voda na chladenie v motore? To co je za blbost. Dostane sa do oleja a zadre to cely motor!
Jediny poctivy olej je Madit M6AD. Ziadne tie nove tekute sracky, ze 15W-40. Co to, ako riedky sirup, to nemoze poriadne mazat ani v zime, nie to este v lete.
A poctivy motor je vzduchom chladeny karburatorovy motor z Tatry 613. Ked je tam elektronika, to sa len kazi, a nic to nevydrzi. Nejake cidlo da zlu hodnotu, pocitac zahlasi chybu, nic nepojde, to tie motory sa pokazia po 100t km, urcite viac nevydrzia. No a este ti konstrukteri maju aj dalsi blby napad, ze voda na chladenie v motore? To co je za blbost. Dostane sa do oleja a zadre to cely motor!
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6895
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -jako-nic/? http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... ych-testu/ trochu to napovi i o motorech
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13600
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V com? V oboch rebrickoch su turbodiesle, priamovstrekove benziny, aj turbobenziny s priamym aj nepriamym vstrekom. Napovie to jedine v tom, ze nezavisi od typu konstrukcie, ale prevedenia. Navyse, v tom rebricku najhorsich nevidim rebricek najhorsich motorov.
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6895
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslim ze takovy zebricek jsem ani nevidel, slo me o trochu informaci ohledne aut celkove a co se projevilo v tech 100k km a je tam trochu i o motorech, zavady. Treba oblibena 1,0 EB vysla docela dobre. Je to jen info a neni to 100% do tohoto tematu. 
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver

- Příspěvky: 4069
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takhle to máš se všim .... LCD vs CRT, pak panika kolem SSD jak to všechno chcípne, přitom podíl reklamovanosti a chcípání na firmách mam řádově menší než u HDD atd atd.IvanSt píše: Trochu mi to připomnělo začátky LCD, kdy se hodně řešily mrtvé pixely a spousta lidí se bála přejít díky tomu na novou technologii. Nebo něco podobného u vypalování OLED, přitom problém nebyl tak zásadní. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby tady koukalo ještě pár lidí do starého CRT monitoru, protože ten jediný byl poctivý...co Ballu?
Když jsem přecházel z atmosféry na ecobeast, tak člověka taky každej strašil jak to nepřežije, jak je to nahovno, stejně tak je to dneska s 3válcema v nových focusech.
A když se podívám zpět, tak kdybych si posledně koupil atmosféru tak mlatim hlavou do zdi. A životnost? No ona je taky otázka jak to auto jeden plánuje mít dlouho, lidi co po tom jdou stylem 5let a vyměnim za nový, tohle fakt řešit vůbec nemusí.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

