Stránka 104 z 125
Re: Ford Focus RS Le Mans Classic edice
Napsal: 22.06.2010 06:49
od Culex42
teraz rychlo ani neviem, ktory smajlik pouzit :o))))
Re: Ford Focus RS Le Mans Classic edice
Napsal: 22.06.2010 07:52
od madbugie
Re: Ford Focus RS Le Mans Classic edice
Napsal: 22.06.2010 08:56
od TomiST
To je naaadhera

Nemam slov

Moj favorit je v strede

Re: Ford Focus RS Le Mans Classic edice
Napsal: 22.06.2010 10:13
od kasi
Ford Focus RS Le Mans Editions
Napsal: 23.06.2010 10:14
od gappak
Re: Ford Focus RS Le Mans Editions
Napsal: 23.06.2010 10:26
od silverwolf
Re: Ford Focus RS Le Mans Editions
Napsal: 23.06.2010 10:32
od kasi
už je to zde 3x
globe ukliď to do jednoho tema

Re: Ford Focus RS Le Mans Editions
Napsal: 23.06.2010 10:32
od gappak
Tak at to admin smaze........

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 23.06.2010 10:36
od globe
mate to tu vsechno pohromade, at neni nekdo ukrivdenej, ze jsem mu to smazal
(pro priste prosim pred vlozenim pouzit tlacitko hledat

)
silverwolf, kasi: diky

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 24.06.2010 09:26
od kasi
Každý z pěti Focusů RS svým barevným provedením připomíná jeden konkrétní automobil z šedesátých nebo sedmdesátých let.
Černý lak a stříbrné pruhy odkazují na Ford GT40 Mk II, který v Le Mans zvítězil v roce 1966. S tímto vozem se závodu účastnila posádka Chris Amon a Bruce McLaren, která jako první v historii dosáhla průměrné rychlosti přes 200 km/h, přesná hodnota je 210,80 km/h.
Červena karoserie s bílými pruhy je připomínkou vítězného Fordu GT40 Mk IV z roku 1967. Tento stroj, představující vrchol evoluce slavného GT40, doslova vytřel podlahu s konkurenčními Ferrari 330 P4. Dan Gurney a A. J. Foyt s ním navíc stanovili nový rekord s průměrnou rychlostí 218,03 km/h.
Bílá karoserie s modrými pruhy orámovanými červenou linkou je vzpomínkou na Ford GT40 Mk IIB, který Ford France nasadil do Le Mans v roce 1967. Za volantem sedmilitrového osmiválce se střídal Jo Schlesser a Guy Ligier, ale po třinácti hodinách museli odstoupit.
Bezpochyby nejslavnější barvy nese Focus v modrém a oranžovém laku, odkazující na Ford GT40 Mk I, který pro tým sponzorovaný společností Gulf Oil zvítězil v letech 1968 a 1969. Poprvé je triumfálně přivezla do cíle posádka Pedro Rodriguez a Lucien Bianchi, která za sebou nechala Porsche 907 a trojici vozů Alfa Romeo 33/2. Podruhé s ním konkurenci s novějšími vozy vytřela zrak dvojice Jacky Ickx a Jackie Oliver.
Na modrobílém Focusu je stejné rozložení barev jako na Capri RS 2600, který zvítězil ve své kategorii v roce 1972. Dvojice Gerry Birrel a Claude Bourgoignie tehdy zcela ovládla třídu cestovních vozů.
Kromě barevné úpravy karoserie se Focusy RS Le Mans Classic mohou pochlubit i interiérem s předními sedadly Recaro čalouněnými kůží a Alcantarou s prošíváním nití v kontrastní barvě. Každý z pětice Fordů má před řadicí pákou umístěnu plaketu na níž jsou informace o voze, na který konkrétní Focus odkazuje.
Veřejnosti se tyto Focusy představí na letošním Le Mans Classic, které se uskuteční od 9. do 11. července. Zde je diváci uvidí i v akci přímo na okruhu, kde odjedou určitý počet kol a za jejich volanty usednou speciální hosté. Po Le Mans Classic bude pětice vozů prodána a noví majitelé se vedle exkluzivního barevného provedení mohou těšit i na hodinky Le Mans Classic, jichž bylo vyrobeno pouze 600 kusů.
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 29.06.2010 20:07
od kasi
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 29.06.2010 21:40
od Marťas
Činkve-čilindr

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 30.06.2010 18:08
od kasi
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 30.06.2010 19:53
od MK2
No to si děláš ....
Tam je víc RS pohromadě než tady všech Focusů dokupy

Re: FOFO RS - 5-ti válec
Napsal: 30.06.2010 20:37
od Macmiro
To také nechápu

, u nás se ani nesjede 10 STček
