
Ztrata vykonu pri jizde
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Prolejzám to tu.. Zkusim tedy Zaqíka kontaktovat.. 

Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Jinak aktualizace - s autem jsem byl v jiném servisu. Samozřejmě týden jezdím, auto nechcíplo, nicméně vykřičník v ozubeném kolečku se někdy ukáže. Žádnou chybu diagnostika nenašla. Nabídli dvě věci, buď se budou hrabat, jezdit a hádat, brát prachy nebo mam jezdit a pokud to chcípne, tak se stavit.
Za jízdy to nedělá, jen rozjezdy nebo při stání/popojíždění v koloně. Už mě napadlo zkusit vyměnit i svíčky. Nevim.

Za jízdy to nedělá, jen rozjezdy nebo při stání/popojíždění v koloně. Už mě napadlo zkusit vyměnit i svíčky. Nevim.

Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Tak dneska jela manželka a samozřejmě zákon schválnosti. Chcíplo to na křižovatce v centru LBC.. Každopádně zase stejné chyby U2023, U2196. Kouk jsem pod kapotu a je zablitej motor od oleje. Už když sjem to bral ze servisu z Fordu, tak jsem si všiml, že kde se napojuje výstup ze škrtící klapky, je celej od oleje. Dopotáhnul jsem sponu a umyl. Dnes ze stejného místa vystříkl olej a ne málo. Je pravda, že už včera jsem si všiml, že to těsnění je opět od oleje. Vyteklo to všude, kape to na altík. Vytekl olej i z hadice před turbem.




Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Že by turbo?
Edit: máš potečenou i hlavu od oleje. Snad od víka ventilů. Ten motor by potřeboval automechanika né lečitele.
Edit: máš potečenou i hlavu od oleje. Snad od víka ventilů. Ten motor by potřeboval automechanika né lečitele.
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Jak to z toho stříkalo, tak to je od oleje uplně všude. Ta hlava neteče.
Turbo je nové před 15k
Skoro tři týdny ve značkovém servise a pak řekli, že nevěděj, co s tim.
Turbo je nové před 15k

Skoro tři týdny ve značkovém servise a pak řekli, že nevěděj, co s tim.
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Pokud máš v sání od turba po klapku olej, tak bud turbo propouští nebo přes odfuk z víka ventilů (špatný tlaky). Jak je staré turbo to je fuk, umřít může a to díky zacházením, nekvalitní kus, špatná montáž (neodstraněn problém proč předchozí turbo umřelo)).
Jinak olej ti masivně teče!
Jinak olej ti masivně teče!
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Chápu, bohužel nevim, proč předchozí majitel turbo měnil.
Tam jak si to zakroužkoval na té hlavě, tak to ocákalo z té hadice podtim. Na tý mojí fotce to není vidět ale mokré to je všude kolem dokola toho plastového kolena, která napojuje dvě gumové hadice. Každopádně je to průser. Dneska to hážu opět do servisu
EDIT: to koleno bylo vyklouzlé a v podstatě rozpojené. Chcíplo to ženě v lbc a jela s tim pak dalších 30 km :-S
Tam jak si to zakroužkoval na té hlavě, tak to ocákalo z té hadice podtim. Na tý mojí fotce to není vidět ale mokré to je všude kolem dokola toho plastového kolena, která napojuje dvě gumové hadice. Každopádně je to průser. Dneska to hážu opět do servisu

EDIT: to koleno bylo vyklouzlé a v podstatě rozpojené. Chcíplo to ženě v lbc a jela s tim pak dalších 30 km :-S
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2012 17:34
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Ahoj. Tak to asi potkalo i mne.
Procetl jsem si toto vlakno ale nejsem z neho moudry. Pro jistotu popisu jak to vypada.
Ford Focus 1,6TDCi 66kw, bez filtru pevnych castic, auto jede naprosto v pohode po dalnici (tempomat) a kdyz seslapnu plny, tak netahne. Nepredchazelo zadne cuknuti nebo zvuk, proste po x kilometrech na tempomat slapnu na plyn a jako by tam nebyl. Po rovine max 120, do kopce 90. Zadna kontrolka nesviti. Je jedno jestli mackam plyn nebo pridavam tempomatem, nereaguje. Okamzita spotreba max 7,5 litru i kdyz selapnu pyn na podlahu (normalne 12-15 litru). Staci vypnout a zapnout motor (ihnet behem 5 vterin) a motor jede uplne v pohode. Stane se tak 1x za 800-1000 kilometru. Nastalo to uz 4x. Od notovoty servisovany ve fordu, servisni intervaly dodrzeny.
Jeste pozoruji posledni rok, ze pri nastartovani (nezalezi na obdobi, leto, zima...) vyfouokne vice sazi nez by bylo obvykle (kolega ma stejne auto a tomu to tolik nedela) ale pak uz je to v pohode, motor neskube a drzi otacky. Ale to mozna nesouvisi.
Jaky by mel byt dalsi krok? Jelikoz se zavada objevi jednou mesicne, tak to asi v servise nenasimuluji, tak me napadlo koupit ODB2 BT diagnostiku a zkusit nacist chybove kody nebo pokud problem nastane priste, podivat se v realu jestli tam neni neco jinak (okamzite hodnoty). Nebo dat rovnou do Fordu a modlit se aby neco nasli a jejich "diagnostika" nestala hromadu penez.
Procetl jsem si toto vlakno ale nejsem z neho moudry. Pro jistotu popisu jak to vypada.
Ford Focus 1,6TDCi 66kw, bez filtru pevnych castic, auto jede naprosto v pohode po dalnici (tempomat) a kdyz seslapnu plny, tak netahne. Nepredchazelo zadne cuknuti nebo zvuk, proste po x kilometrech na tempomat slapnu na plyn a jako by tam nebyl. Po rovine max 120, do kopce 90. Zadna kontrolka nesviti. Je jedno jestli mackam plyn nebo pridavam tempomatem, nereaguje. Okamzita spotreba max 7,5 litru i kdyz selapnu pyn na podlahu (normalne 12-15 litru). Staci vypnout a zapnout motor (ihnet behem 5 vterin) a motor jede uplne v pohode. Stane se tak 1x za 800-1000 kilometru. Nastalo to uz 4x. Od notovoty servisovany ve fordu, servisni intervaly dodrzeny.
Jeste pozoruji posledni rok, ze pri nastartovani (nezalezi na obdobi, leto, zima...) vyfouokne vice sazi nez by bylo obvykle (kolega ma stejne auto a tomu to tolik nedela) ale pak uz je to v pohode, motor neskube a drzi otacky. Ale to mozna nesouvisi.
Jaky by mel byt dalsi krok? Jelikoz se zavada objevi jednou mesicne, tak to asi v servise nenasimuluji, tak me napadlo koupit ODB2 BT diagnostiku a zkusit nacist chybove kody nebo pokud problem nastane priste, podivat se v realu jestli tam neni neco jinak (okamzite hodnoty). Nebo dat rovnou do Fordu a modlit se aby neco nasli a jejich "diagnostika" nestala hromadu penez.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Nejlevnější řešení je.. jezdit dokud se to nebude projevovat pořád. A pak to teprve řešit.
Může to dělat hodně věcí ani se mě nechtějí vyjmenovávat.
Černý dým po startu? Zhavice, vstriky a vše ostatní... turbo, snimace např rail, váha vzduchu, klapka, lambda ....to vše může být znečištěné nebo na odchodu).
Věřím, že tě to nebude bavit hledat...maximálně vymenis filtr a zhavicky a budeš jezdit dál.
Může to dělat hodně věcí ani se mě nechtějí vyjmenovávat.
Černý dým po startu? Zhavice, vstriky a vše ostatní... turbo, snimace např rail, váha vzduchu, klapka, lambda ....to vše může být znečištěné nebo na odchodu).
Věřím, že tě to nebude bavit hledat...maximálně vymenis filtr a zhavicky a budeš jezdit dál.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.03.2012 17:34
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Torque mi ted ukazal tyto chybove kody:
P0341
P042F
P0490
P1402
P1412
Jestli se nemylim, tak krom prvniho se to vse tyka EGR. Zkusim procist forum na toto tema a kdyz tak se domluvim na vymene. Jestli spravne chapu, musi se vymenit EGR a jeste naprogramovat, takze to asi vezmu rovnou do Fordu (Carent)
P0341
P042F
P0490
P1402
P1412
Jestli se nemylim, tak krom prvniho se to vse tyka EGR. Zkusim procist forum na toto tema a kdyz tak se domluvim na vymene. Jestli spravne chapu, musi se vymenit EGR a jeste naprogramovat, takze to asi vezmu rovnou do Fordu (Carent)
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24602
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Ztrata vykonu pri jizde
EGR se vymeni (nebo jen vycisti) a diagnostikou se udela reset naucenych hodnot v PCM
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.12.2010 14:46
Cyklické propady výkonu 1.6 TDCI 80kW
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, mám FoFo II 1.6 TDCi 80kW rv2004 a nájezd 235tkm. Poslední dobou mi začalo auto dělat, když jedu na pětku a cca mezi 1500 a 1800 otáčkami zejména do stoupání, tak se chvilkově propadne výkon a auto netáhne, je to třeba 2s, pak se probere a zase se rozjede, ale po pár vteřinách se to opakuje. Pokud přišlápnu plyn, tak to přestane, nebo když jedu po rovině či z kopce, tak to nedělá, opravdu asi jenom v zátěži. Napadá mě, jestli to nedělá turbo. Jednou se mi stalo, že spadla hadička, která podtlakem otevírá škrtící klapku u turba a auto jelo na zavřený turbo. Děkuji z případné názory a nápady 

FoFo II 2005, Moondust Silver, 1.6 TDCi 80kW
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Cyklické propady výkonu 1.6 TDCI 80kW
Na pětku do kopce a 1500ot/min, motor podtáčíš, ničíš ho, zasere se karbonem. 

Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti