Stránka 11 z 187

Re: Motorový olej pro Focus - informace na str.1

Napsal: 20.01.2019 16:10
od ballu
Stáčí ti to tak, bez čísel.
ATMOSFERA VZALA MÉNĚ NEŽ MALÝ MOTOR S TURBEM.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.01.2019 17:09
od phofy
Nějakým způsobem přesunuto a promazáno 8)

Re: Motorový olej pro Focus - informace na str.1

Napsal: 20.01.2019 17:29
od Wolf78
ballu píše:Stáčí ti to tak, bez čísel.
ATMOSFERA VZALA MÉNĚ NEŽ MALÝ MOTOR S TURBEM.
:totlsmile:
tak mi ukaž ty čísla , pokud tedy nějaké jsou :wink:

Re: Motorový olej pro Focus - informace na str.1

Napsal: 20.01.2019 18:00
od fofok
Karel2 píše:Zerou vic, ale jen pokud jedes pilu, normalni bezny provoz a jsou trochu niz. Pokud tyhle motory netocis, tak maji mensi spotrebu, ale motor je vetcinou po 50-100 tis. K.O. Temhle motorum chutnaji vyssi otacky(pak vydrzi i par set tisic km), ale na ukor vyssi spotreby viz tve odkazy. Proste 3000ot.+ a casto radit dolu. Ja pri delsi jizde(dalnice) +- 160 mam spotrebu tak 8-8,5l(prumernou) a to nemam 6, zajimala by mne spotreba konkretne 1,5 EB(spise ale 0,9 92kW) pri tehle rychlosti(otackach). Pokud vyresi detske nemoci, tak na tom ale budou tyhle motory lepsi volba pro beznou jizdu. :nixw: Porad ale plati, pokud chi jezdit rychle, tak to musim nakrmit, zaplatit. :D
S tou výdrží je to spekulace a je to 1,0 a ne 0,9 92 kW a opravdu žerou míň.Ballu cituje nějakej deset let starej článek a vývoj už poposkočil o trochu dál.Jako to co jeho retro dvoulitr dneska jedou litry ne li líp a žerou od pěti do sedmi litrů v nižší střední.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.01.2019 18:09
od kratales
Osobně nejsem vůbec zastánce oturbených motorů, prostě jednoduše preferuji spolehlivost a technickou nenáročnost. Ale ať jsem jel s EcoBoostem nebo s TSI, tak třeba ten 1
4 nebo 1.5 TSI jede sakra lépe než běžná 2.0i atmosféra a ta spotřeba je tam z vlastní zkušenosti fakt o fost nižší a to znatelně. Možná někde na okruhu to bude jinak, kdy ten motor se bude stále pohybovat kolem 100% výkonu, ale v běžném provozu jsou jednoznačně úspornější. A když vezmu 2.0i v FF2, tak třeba ten 1.0 EB 92kW v FF4 mi přišel pružnější než ten 2.0i v FF2 a to jel za sakra jiné peníze při značně vyšší dynamice.

Re: Motorový olej pro Focus - informace na str.1

Napsal: 20.01.2019 18:25
od Wolf78
ale ta spotřeba nebyla měřena metodou ala ballu měřená maximální spotřeba při sprintech jeho auta a nějakého EB a rozdíl vyšel viz níže :-D
ballu píše:Wolf78:
Umíš číst, při sprintech, plyn na podlaze a otáčky do omezovače a ano, již tehdy měl motor přes 200 ti.
ballu píše:
Jel jsem 1.5 EB, 1.6 EB., dokonce jsem proti 1,5EB jel se svým několik sprintů na letišti. Udělal mě o délku auta, ale jelikož jsme nulovali PC, tak ve výsledku měl průměrnou spotřebu o 2 L !!!!! více.
Tak již chápete, kde beru jistotu, že mohu napsat ty babety žerou víc, a žádné sebelepší lehkoběžné oleje, tuto skutečnost nezvrátí.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.01.2019 18:56
od Ma.rt
kratales píše:Osobně nejsem vůbec zastánce oturbených motorů, prostě jednoduše preferuji spolehlivost a technickou nenáročnost. Ale ať jsem jel s EcoBoostem nebo s TSI, tak třeba ten 1
4 nebo 1.5 TSI jede sakra lépe než běžná 2.0i atmosféra a ta spotřeba je tam z vlastní zkušenosti fakt o fost nižší a to znatelně. Možná někde na okruhu to bude jinak, kdy ten motor se bude stále pohybovat kolem 100% výkonu, ale v běžném provozu jsou jednoznačně úspornější. A když vezmu 2.0i v FF2, tak třeba ten 1.0 EB 92kW v FF4 mi přišel pružnější než ten 2.0i v FF2 a to jel za sakra jiné peníze při značně vyšší dynamice.
Souhlas...az teda na ten 1.0EB. Taky jsem s tim jel, jede hezky, ale co mi vadilo - totalne mrtvy spodek..popojizdeni mi pripadalo jako utrpeni (u 2.0 mi staci jen pracovat se spojkou) a nevyrazny vrsek..to bych rekl, ze 2.0 je nahore vyraznejsi prece jen Nm v kombinaci s dlouhymi prevody u toho litru neni zadny zazrak.
Cistou uvahou ocekavanych celkovych nakladu pro muj styl mi prijde 2.0 optimalni (z toho, co se pro Mondeo delalo), ale urcite bych netvrdil, ze zere mene nez EB. Ale je fakt, ze kdyby v aute velikosti Mondea byl litrovy EB, tak to uspornejsi nez 2.0 o moc nebude. 1.6EB si s tim poradi mnohem lepe.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.01.2019 21:09
od ballu
Wolf78. To si ze mne děláš prdel, nebo jsi opravdu tak natvrdlý.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.01.2019 21:15
od Wolf78
:nixw: a já myslel celou dobu , že si děláš prdel a ty to fakt myslíš vážně :totlsmile:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.01.2019 21:17
od TomFocus
I když je to VW jde o pocit z jízdy...
Od..7:10min..https://www.stream.cz/meziplyn/10030005 ... -sportsvan

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.01.2019 22:21
od Karel2
A spotřebu? :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.01.2019 22:42
od Gossip
jestli je spotreba numero uno je potreba poridit nejaky hybrid a nebo rovnou elekromobil ne? A nebo aspon predelat na plyn

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 06:25
od Karel2
Ja reagoval na to, co rika v testu o spotrebe v souvislosti s timto tematem.
fofok: omluva za 0,9 misto 1,0EB :D myslel jsem uz na neco jineho a ta vydrz motoru je mysleno podtaceni, proste jizda jako s ropakem temhle motorum nedela dobre(karbonizace atd.), viz par temat i tady, treba praskly pist atd. O svolavackach na kde co u techto motoru(nejen) odradilo od koupe treba i mne. Rikam, po vychytani much to bude lepsi volba pro normalni jizdu. Zatim je ta "normalni" jizda riziko mozneho poskozeni motoru a treba prisady v oleji jsou jen berlicka. Ja radsi verim strojarine jak chemii. :nixw:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 09:00
od TomFocus
Jenže na vychytani much dnes není čas. Emise se zprisnuji co pár let, takže co pár let je i motor totálně prekopanej. Ty doby co se motor v autech vyvíjel dvě tři generace a pak byl super jsou fuč.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.01.2019 09:41
od Karel2
proto rikam "slepa vetev vyvoje" a taky ze to jde s motory do pr..... s kvalitou :nixw: