Re: Špatné starty VIDEO Z 99% VYŘEŠENÉ,ZBÝVA 1% problému.
Napsal: 15.02.2012 19:42
tak k tem startum.... bylo to ve fordu a diagnostika napsala spatnej tlak nafty... takze cerpadlo ko?
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
To mas pravdu to je daleko lepsi jak zbytecne jezdit aby se dobila baterka. Takze nabijet cca mesic? Nebo teda aspon hodit kontrolu at se vi jakou ma kondici.M.P píše:Možná by stálo za to pořídit si nabíječku , stačí nějakou za pár stovek , a jednou za měsíc baterku v zimě na ni připojit . No a i občas v létě , ono když auto stojí odstavený někde na slunku , tak z toho baterka není taky zrovna odvázaná .strop330 píše: Asi to prijde levneji nez vzdy ujet 60-100km po startu kvuli baterce kdyz si vezmu ceny pohonych hmot. Ale jako kloboucek dolu nad tim jak si to dokazal vysvetlit![]()
A investice do nabíječky , není zas tak moc , vždyť ji budeš mít několik let ... a pokud koupíš nějakou echt dobrou , tak na furt .
Soucitim stebou to je na hovnolimberger píše:tak k tem startum.... bylo to ve fordu a diagnostika napsala spatnej tlak nafty... takze cerpadlo ko?
No to si pis ze bych ti dal prednasku co se tice masa to je to nejlepsi na svete hlavne takovej dietni bucek to je paradaYeshterr píše:No vidíš, to bys zase ty mohl dávat přednášky o tom, jak vypadá opravdický uzený proti těm namletým kůžím, spojeným emulgátorama co prodávaj v Tescustrop330 píše:...ale jelikoz jsem vyuceny reznik tak tomu zas az tak moc dobre nerozumim![]()
![]()
Šidí nse dneska všude, člověk se nesmí dát.
Jinak se přikláním k tomu co píše M.P, pořiď nabíječku, vyplatí se to. Název "bezůdržbová" baterie je dnes často skloňovaný pojem, který si jeden výrobce propůjčí k baterii, u které se nemusí dolévat elektrolyt, jiný výrobce to bere tak, že baterie potřebuje údržbu jednou za čtvrt roku...ve finále ale platí to, že vybitý akumulátor v mrazech obrovsky trpí, protože v tu chvíli (když je vybitý) je většina kyseliny z elektrolytu "vsáklá" do desek článku a mezi deskami je z elektrolytu víceméně jen destilovaná voda. To krásně ukáže hustoměr. A tato voda kolem nuly už zamrzá, tudíž desky akumulátoru trpí a pak stačí jedna taková zima a akumulátor je k zahození. Tuhle zimu už jsem nabíjel podruhé - ne, že by mi to už nestartovalo, ale mám tam origo 43 Ah akumulátor od Fordu, který funguje už sedmým rokem. Příští zimu už asi nedá, ale léto se s ním ještě odjezdí
Ja se v tom tak moc neviznam zkus se poptat zkusenejsich. Urcite ti tady nekdo pomuze. Sou tady fofomachrilimberger píše:takze to bude cerpaldo nebo to muze byt neco jineho ?
Jo, bůček light (bůček řezanej na tenký plátky) je orgasmusstrop330 píše: No to si pis ze bych ti dal prednasku co se tice masa to je to nejlepsi na svete hlavne takovej dietni bucek to je paradaA o uzenym ani nemluvim. No ted o vykendu jedu na zabijacku abych si to opakl
![]()
A stou nabijeckou mate recht pujdu do ni nebo se poptam po kamaradech. Takze hladina eletrolitu se musi kontrolovat i u tech"bezudrzbovych" beru to na vedomi. Takze co 3mesice kapota nahoru a kontrola baterkydiky za rady
Jediný rozdíl mezi bezúdržbovou a údržbovou ve smyslu měření je ten, že se do bezůdržbovky nedostane hustoměrem, poněvadš nemá šroubovací víčka. Jinak se dá Tebou popisovanými měřícími přístroji měřit obojí. U totálních bezúdržbovek platí ještě další zákonitosti, např gelovky mají startovací proud o 30% nižší než shodná kyselinová a taky danou životnost 2 roky (proto už se většinou prodávají suché, s gelem v pytlíčku, nasypeš, zaliješ destilkou, zacvakneš špuntem a po dvou letech používání ať chceš nebo ne, musíš koupit novou). Ty se ale pokud vím v autech nepoužívají.onysx píše:čéče tak ti teda nějak nevím jak s tím mohl měřit tu moji bezúdržbovou?a na tom druhým bazmeku byl takovej měřák s rafikou a víc nic.ale budu rád když o wékendu v autodílně zjistím na jejich mašině že je vše tak jak má bejt.holt je nová doba a auta na léto jsou holt auta na léto