
Alternátor diesel FF2
-
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 08.04.2014 20:48
Re: Alternátor diesel FF2
jop myslel som to presne ako napisal spanel 

M3 1.6MZ-CD(TDCI) 80kw rv.2007
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
70 st ještě jde...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Fabio88
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.04.2012 13:30
Re: teplota alternatoru - vysoka - asi odesel
Díky za video, pomohlo mi vyřešit stejný problém v diodovém můstku. Oprava i s prací 2.200,- Kč.
vita_k píše:Tak mam po dlouhe dobe zase neco ja:)
Zena se cca v 22 hodin zmini jen tak mezi reci, ze auto melo dnes nejaky houkavy / piskavy zvuk. Hura rikam si, konecne vyhraji nasi soutez Komu huka krajse?
Tak zkontroluji hladinu oleje - menil jsem o vikendu - ok.
Oska turba vule jako vzdy - velka - takze netusim
Nahodim volnobeh nic zvlastniho, pridam plyn zvuk asi jak toto + moje turbo houkacka:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iaLmtUCftsA[/youtube] Nazev videa je zavadejici, protoze pricina toho zvuku byl alternator.
Tak si rikam turbo odeslo na turbine, kompresor vypadal standartne... Auto kouri fest, ale je to jen para, nesmrdi to ani trochu.
Koukam po hadicich sani do motoru - ok. Pak se mi zda, ze se neco pali - temer nerozeznatelne. Nad alternatorem hodne teplo. Sahnu na nej a neudrzim na nem prst ani 0.5 s.
Divny zvuk mezitim pri slapani na plyn prestal, uz zas jen moje standart houkacka turbo.
Mel jsem pustenou aut klimu a led svetla. Mam dotaz. Je mozne, ze je odber tak vysoky diky dozhavovani motoru + pridavne elektricke topeni (to zrejme mam), ze zahreje alternator tak, ze zhavi jak kamna? ODB II diagnostika nic nenasla a ford IDS nemam. ODB II je jen na emise a alternator dobiji, kontrolka nesviti.
Bohuzel jsem nenahral video hned, moje hloupost, pak to ten zvuk nedelalo a ani jsem se nesoustredil, jestli zvuk presne kopiruje otacky. To se u meho auta stejne tezko identifikuje diky turbohoukacce:) Zacina to byt zajimave...
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1011
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor diesel FF2
Tak jsem alternátor vydoloval taky... (úplně stejný zvuk jako na videu, teplota alternátoru vysoká)
Jak na to:
sundat kryt motoru
oddělat sání (tři šroubky a jedna spona), ta hadice jde od klapky špatně, prostě jsem ji vyrval
oddělat napínací kladku
povolit dva šrouby na pravé straně (tedy na straně spolujezdce), které drží alternátor - stačí ráčna a 16ka ořech
povolit dva šrouby, které drží alternátor na levé straně - pozor, stačí je jen mírně povolit - plochá 16ka úplně stačila
vyndat úplně dva pravé šrouby
vysunout do strany
vyšroubovat úplně ven ty dva zleva (budou jinak asi překážet při vytažení)
A pak si hrát a nadávat, protože to vrchem kolem hadice sání a trubek klimy jde, ale hoodně mizerně - hodně násilí a hodně pozornosti, aby se něco nezničilo.
Kdyby se mi povedlo vyrvat hadici na intercooleru a tím ji dát celou pryč, bylo by to lepší (k dolnímu spoji je třeba oddělat světlo, ale to je prkotina).
Nepíšu, že je třeba oddělat všechno, co má nějaký konektor...
Jak na to:
sundat kryt motoru
oddělat sání (tři šroubky a jedna spona), ta hadice jde od klapky špatně, prostě jsem ji vyrval
oddělat napínací kladku
povolit dva šrouby na pravé straně (tedy na straně spolujezdce), které drží alternátor - stačí ráčna a 16ka ořech
povolit dva šrouby, které drží alternátor na levé straně - pozor, stačí je jen mírně povolit - plochá 16ka úplně stačila
vyndat úplně dva pravé šrouby
vysunout do strany
vyšroubovat úplně ven ty dva zleva (budou jinak asi překážet při vytažení)
A pak si hrát a nadávat, protože to vrchem kolem hadice sání a trubek klimy jde, ale hoodně mizerně - hodně násilí a hodně pozornosti, aby se něco nezničilo.
Kdyby se mi povedlo vyrvat hadici na intercooleru a tím ji dát celou pryč, bylo by to lepší (k dolnímu spoji je třeba oddělat světlo, ale to je prkotina).
Nepíšu, že je třeba oddělat všechno, co má nějaký konektor...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1011
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor diesel FF2
Cena alternátoru u dealera je aktuálně 9990,- (nový, ne repas)... Jen můstek je k mání za 1500 (bez regulátoru). Cardo kompletní za 2800,-. Kruci, kde je chyba???
edit:
Protože nedokážu s jistotou vyloučit mezizávitový zkrat na statoru, tak jsem koupil nový alternátor (2830,-). Po dvou hodinách jsem měl všechno na svém místě, nastartoval a jezdím. Dal jsem to na parkovišti u paneláku při teplotách kolem nuly (a níž).
edit:
Protože nedokážu s jistotou vyloučit mezizávitový zkrat na statoru, tak jsem koupil nový alternátor (2830,-). Po dvou hodinách jsem měl všechno na svém místě, nastartoval a jezdím. Dal jsem to na parkovišti u paneláku při teplotách kolem nuly (a níž).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Alternátor diesel FF2
Ahoj, stejný rpoblém s alternátorem jako na videu.
Akorát, že než jsem na to přišel, tak se z něho začlo čoudit. Bohužel cestou do práce.
Po práci jsem zkusil nastartovat a ejhle. žádné zvuky, nic. No vyrazil jsem domů. Po 20 km jízdy smrad, čoud z pod kapoty. Rozsvítily se všechny kontrolky, vypl posilovač řízení, čoud z pod kapoty. Auto zdechlo.
Z altíku se pak valil kouř ještě nějakou chvíli. ALe čeho jsem si všiml bylo, že baterie byla tak horká, že se na ní nedala udržet ruka. To altík samozřejmě také.
Otázka zní. na 81kW tdci jaký alternátor a mám se bát, že odešlo něco dalšího?
Auto samozřejmě ani neškytne, nerozsvítí se jediná kontrolka. Po pojistkách jsem ještě nešel, musel jsem na služební cestu. Ale musím to zítra řešit.
Děkuju moc a přeji hezký večer.
Akorát, že než jsem na to přišel, tak se z něho začlo čoudit. Bohužel cestou do práce.
Po práci jsem zkusil nastartovat a ejhle. žádné zvuky, nic. No vyrazil jsem domů. Po 20 km jízdy smrad, čoud z pod kapoty. Rozsvítily se všechny kontrolky, vypl posilovač řízení, čoud z pod kapoty. Auto zdechlo.
Z altíku se pak valil kouř ještě nějakou chvíli. ALe čeho jsem si všiml bylo, že baterie byla tak horká, že se na ní nedala udržet ruka. To altík samozřejmě také.
Otázka zní. na 81kW tdci jaký alternátor a mám se bát, že odešlo něco dalšího?
Auto samozřejmě ani neškytne, nerozsvítí se jediná kontrolka. Po pojistkách jsem ještě nešel, musel jsem na služební cestu. Ale musím to zítra řešit.
Děkuju moc a přeji hezký večer.
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Alternátor diesel FF2
odpoj altik, zmer baterku, dobij ji a pokud to prezila, tak muzes jet jen na baterku
altik je jen jeden typ
altik je jen jeden typ
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Skoupe
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 20.01.2018 13:48
- Bydliště: Loužnice
Re: Alternátor diesel FF2
Nemám ji jak změřit. Zkusil jsem ji tedy dát na nabíječku a ta ukazuje, že je na cca 80% kapacity. Zkusím altik odpojit a napíšu. Děkuji za radu..
Je možné, že je odpalenej, proto se ne rozsvítí jedina kontrolka?
Omlouvám se za hloupé dotazy, elektrika jde opravdu mimo mě..
Je možné, že je odpalenej, proto se ne rozsvítí jedina kontrolka?
Omlouvám se za hloupé dotazy, elektrika jde opravdu mimo mě..
Je: Renault Megane GrandTour 1,33 Tce 85kW, 115k
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
Bylo: Ford Focus Mk II 1,6 TDCi 80kW
Volvo V70 2,4 D5 125 kW
Škoda Fabia Mk I 1,4 MPi
Fiat Punto Mk I 1,0
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1011
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor diesel FF2
Pokud to v altíku probíjí, tak je systém bez elektriky a chudák navíc moc netuší, co se děje. Odpojením alternátoru se po potvrdí.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.04.2015 11:26
- Bydliště: Radkovice u Budče, okr.Třebíč
Kouř z alternátoru
Dobrý den.
Chtěl bych se prosím zeptat zda někdo neví kde by mohl být problém.
U mého Focuse 1.6TDCI/80kw rok 2007 se po začátku jízdy cca 1km začalo kouřit z pod kapoty, opatrně jsem ji otevřel a viděl, že se kouří z alternátoru. Odpojil jsem baterii a auto dotáhl domů, alternátor jsem vyměnil za jiný 100% funkční a po nastartování zjistil, že alternátor vydává divný hučivý zvuk a hodně se hřeje a nedobíjí.
Když nechám v alternátoru zapojen pouze velký kabel + a vytáhnu malý konektor se třemi dráty, hučení a zahřívání přestane.
Neví někdo prosím kde hledat chybu, četl jsem že se jedná o smart dobíjení a je řízeno jednotkou motoru.
Děkuji za případnou radu
Chtěl bych se prosím zeptat zda někdo neví kde by mohl být problém.
U mého Focuse 1.6TDCI/80kw rok 2007 se po začátku jízdy cca 1km začalo kouřit z pod kapoty, opatrně jsem ji otevřel a viděl, že se kouří z alternátoru. Odpojil jsem baterii a auto dotáhl domů, alternátor jsem vyměnil za jiný 100% funkční a po nastartování zjistil, že alternátor vydává divný hučivý zvuk a hodně se hřeje a nedobíjí.
Když nechám v alternátoru zapojen pouze velký kabel + a vytáhnu malý konektor se třemi dráty, hučení a zahřívání přestane.
Neví někdo prosím kde hledat chybu, četl jsem že se jedná o smart dobíjení a je řízeno jednotkou motoru.
Děkuji za případnou radu
Ford Focus 1.6TDCI/80kw. R.v.2007
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Alternátor diesel FF2
kolik voltu dava alternator bez pripojeni maleho konektoru?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host