Stránka 11 z 14

Re: DeCat

Napsal: 12.07.2012 12:25
od davemomo
jo je to vlastně nahrazení katu za rouru no, vyjde to tak cca na 4000,-, ale majo to nechává třeba za 2000,- plus pošta :wink:

Re: DeCat

Napsal: 12.07.2012 14:06
od dark.mk3
Ona je výhoda asi v tom, že se to nemusí vařit, vyndá se katalizátor a místo toho dá ten decat je to tak ? Našel jsem foto: http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg

Velká výhoda je asi na technický, že to pak jen přehodíš zpět bez jakýkoliv svárů, řezání atd.

Mám pravdu v tom co jsem napsal ?

Je zvuk hlučnější + to odfukuje i když tam je tlumič výfuku ?

Re: DeCat

Napsal: 14.07.2012 14:01
od davemomo
Jo pochopils to vicemene spravne kazdopadne problem by nemel bejt ani na technicky pac ten kat neni na ocich zezhora je videt blbe kreje ho turbo a zezdola ho kryje kryt motoru hlucnejsi to neni jenom je vic slyset turbo hlavne po ubrani plynu si odfoukne

Re: DeCat

Napsal: 16.07.2012 07:04
od dark.mk3
A asi když na to dupneš a turbo začne tlačit co? Emise pudou taky do kytek, takže se to bude beztak měnit..

Re: DeCat

Napsal: 18.07.2012 08:45
od dark.mk3
Kdo tu dal děla decaty? M.a.j.o mi bohužel neodpovida

Re: DeCat

Napsal: 18.07.2012 08:52
od markkepi
Majo sem moc nechodi,najlepsie by bolo keby si mu zavolal...+421903707799...Ked tak na koniec by "mal" prist ku mne,tak mu poviem nech si pozrie maily! :cooler:

Re: DeCat

Napsal: 18.07.2012 21:54
od davemomo
Jako emise se samozrejme zmeni, ale na CO2 ktery se meri to nema az takovej vliv, jako na emise NxO, ty se ale nemerej, takze pokad k tomu nemas v prdeli treba vstriky, tak to proleze.... na kourivost to taky nema vliv, jenom to jinak smrdi :D

Re: DeCat

Napsal: 03.10.2012 21:17
od Zajíček
Čau chlapi, rád bych taky přispěl svojí zkušeností s decatem. Pokud jste alespoň trochu zruční vůbec nic na tom není zvladnete si ho vyrobit i sami :) Mě to trvalo sice pár hodin práce než jsem přišel na to jak to spasovat, ale nakonec se povedlo viz. foto a vyšlo to na pár korun :Dancer:

Re: DeCat

Napsal: 03.10.2012 22:20
od ivcus
Zajdo, kde je galerka??

Re: DeCat

Napsal: 04.10.2012 00:34
od kikyd
Jo Plzenák jeden ušatej :hah:

A jak to jezdí????

Re: DeCat

Napsal: 04.10.2012 16:05
od kenny_com
Nazdar lidi,

tak jsem uspesne prelouskal cele toto vlakno, je to fakt makacka to precist cele, abych se neptal ne nejaky veci co uz tu zazneli. Nicmene mam jednu otazecku.
Docetl jsem se tu ze decatem se snizi "odfukovaci" tlak turba a tudiz jeho zivotnost lehce stoupne, nicmene jsem nekde cetl, ze kdyz se dela nejakej ladenej vyfuk, ktery nema takovy odpor jako seriovka, tak tim, ze turbo nema ten svuj prirozenej odpor tak prej trpvi vice.

Jak to tedy je ?

Docela me totiz ten decat s ohledem na prodlouzeni zivotnosti turba zaujal. Na zacatku roku jsem delal vstriky a cerpadlo a vzhledem k tomu ze se blizim hranici 200tkm tak bych nerad ted delal turbo a ikdyby za tu cenu co to dela MOJA se mi to melo prodouzi o rok tak to je super zprava :-)

Je schopen mi tohle nekdo dovysvetlit ?

Predem dikes ;)

PS: byl jsem ted nedavno na brzde a mam namereno 111 kw namisto 114 kw, bylo mi receno ze to je tim, ze mam pouze repasovane vsriky a ze ty uz proste ten maximalni vykon nemaji. Ale kdyz bych tam dal ten decat, tak takhle zkutecnost tomu nemuze ublizit , ze ne ?

Re: DeCat

Napsal: 04.10.2012 17:01
od djdekl
Spíš každá "brzda" měří jinak a néé uplně přesně že... u turbo ropy je defakto jedno co je za turbem... takže bych se toho nebál :wink:

Re: DeCat

Napsal: 04.10.2012 17:26
od davemomo
brzda muze mit zaprvy odchylku, ale taky motor neni jenom vstriky a cerpadlo, jesi to ma 200tkm tak je jasny ze motor bude mit lehce snizenej vykon, co krutak?

Re: DeCat

Napsal: 04.10.2012 17:43
od kenny_com
Kroutak ma 380 ... coz je v pohode... je pravda ze ostatni s ST tam nadavali, ze spatnej nasavanej vzduch tak i to mohlo mit vliv... takze kdyz bych do svojeho hodil decat tak bych tomu nejak ublizit nemel......?

Re: DeCat

Napsal: 05.10.2012 06:35
od dark.mk3
Montáž docela chvili ořišek..pro lidi co do toho jdou rada předem: kat vyndavejte vrchem, tak to nemusite zkouset vsemožnyma uhlama jako já :D poté sundejte palivovy filtr, vystuhu (?) co je na hornim uloženi tlumiču a kat v pohodě vytáhnete. A pozor na hadičky do palivaku, jde to ven natěsno.

Po nastartovani. Jak tu někdo psal že mu motor stichl tak u mě bez rozdilu. Auto si pro šlapnuti zahuli, to dřiv nedělalo, docela to smrdi..je mi jasne že se pach změní a tohle tomu přidáva ještě asi to vypalování. A odfouknuti turba? Snažim se hodně poslouchat ale moc to neslyšim možna minimálně...

Při jizdě pravděpodobně citim menši odezvu zatahu.

A dotaz, auto mi dnes po nastartovani chciplo hned (5 stupnu venku) a pak už ok, mohlo to souvisit s vyndani palivaku či vyměnou decatu, po montaži sem ujel asi jen 4 km domu, auto noc stalo a pak rano to co sem psal. Co si o tom myslite?